2016. január 7., csütörtök

*Becca Prior* It Is What It Is / Tizennyolcadik fejezet

Becca Prior
It is What it is
Tizennyolcadik fejezet
 – Szállj le rólam! – szólt Zayn, mire Liam nagyokat pislogott, és gyorsan elhúzódott, mert rájött: álmában odabújt a fekete lovaghoz. Valami felrémlett, mintha Lottie járt volna nála álmában, de nem tudta felidézni a képeket.
  Niall átnézett a lovag válla fölött – mert eddig Zayn óvó karjaiban aludt –, és gyilkos pillantással ajándékozta meg a kovácsot.
– Nyugi, csak álmomban azt hittem, egy bögyös fehérnép – röhögött fel Liam, és kipattant az ágyból.  – Nem tehetek róla, ha itt ilyen fekhelyek vannak, amiben mindenki együtt hál…
– Ma este a földön alszol! – fenyegette meg a kismester.
– Vagy inkább a pajtában – tette hozzá Zayn, és lelki szemei előtt máris megjelent a kép, hogy végre kettesben maradhat a szerelmével. Napok óta nem volt alkalma, hogy elmerüljön Niallben, és ez kezdte kikezdeni az idegeit.
– Miért nem ti mentek oda, ha annyira nagy kedvetek van bujálkodni? – kérdezte Liam durcásan, mire a két férfi összenézett, és bár meg sem szólaltak, mégis mindketten bólintottak.
– Igazad van. Ma mi alszunk a pajtában, te meg horkolhatsz itt egyedül.
– Nem fogtok hiányozni… – mondta a fegyverkovács, és a szája széle elégedett vigyorba húzódott. – Bár én remekül aludtam.
– Én is – értett egyet Zayn, és egy nagyot ásított, mert annyira beszippantotta az álom, hogy nehezen akarta maga mögött hagyni.
– Túlságosan is jól aludtunk… – állapította meg Niall, és már pattant is fel, mert rossz érzés kerítette hatalmába. – Hol van a herceg?
  A többiek azonnal megérezték a belőle áradó feszültséget. Zayn a csizmájáért kapott, Liam pedig felrántotta a nadrágját, hogy mezítláb eredjen útnak, felkutatni a herceget.
  Mikor benyitottak a szobába, mindhárman kővé dermedtek a látványtól.
Harry hanyatt feküdt, anyaszült meztelenül, és a karjaiban a szintén pőrén heverésző Louis-t tartotta, aki épp az alvó hercegben gyönyörködött.
– Hát ti? – kiáltott fel Zayn, akit váratlanul ért a dolog.
  Niall beljebb lépett, mert érzett valamit, amit képtelen volt elhinni.
– Alszunk! – válaszolta csukott szemmel Harry, és félálomban is magához húzta a karcsú varázslót, aki elégedetten bújt hozzá.
– Ti ketten… mármint… úgy vagytok? – dadogott Zayn, mert nem tudta feldolgozni az események ilyetén fordulatát.
– Úgyabban! – nevetett fel a herceg, és homlokon csókolta Louis-t, cseppet sem zavartatva magát meztelenségükért.
– Ejha! – szólt bölcsen Liam, majd sarkon fordult, és kioldalgott, mert enyhén sokkolta a látvány. Zayn is követte, szemét lesütve, mert elszégyellte magát. Rá egészen más hatást gyakorolt a két összegabalyodott férfitest látványa. Nagy szüksége lett volna arra, hogy üstöllést a pajtába hurcolja Niallt, és úgy megrakja, mint a tüzet.
– Gyere! – nyúlt a kismester karjáért, de Ni földbe gyökerezett lábakkal állt, a szemei lehunyva, és magában ismeretlen nyelven mormogott. – Gyere már! – hajolt közelebb Zayn, és épp a fülébe akarta súgni a vágyait, mikor Niall szemei kipattantak, a szempillái megremegtek, az arca megvonaglott, és a kezei ökölbe szorultak.
– Nem az a varázsló, akit annak hittünk! Ez itt! – mutatott Louis-ra. – Ez itt a mester, aki most egybeolvadt a herceg erejével.
  Zayn kapkodta a fejét, és Harry is felült, mert Niall hangja olyan szenvedélyes volt, ami őt is arra késztette, hogy figyeljen rá.
– Miről beszélsz? – kérdezte rekedten, és azonnal Louis-hoz fordult, aki maga elé húzta a paplant, de továbbra is kedvesen nézett rá.
– Én vagyok Tomlinson mester, valóban… – nyúlt fel, és megsimogatta a herceg arcélét. – Csak azért nem árultam el, mert azt akartam, magamért szeress, ne azért, ami vagyok.
– Lószart! Azért nem árulta el, hogy kicsoda, mert meg akarta szerezni az erődet. Eddig is nagy hatalommal bírt, de most, hogy az ősi erő is az övé, senki nincs, aki legyőzhetné! – jelentette ki Niall. Szavai nyomán a herceg kipattant az ágyból.
– Igazat beszél? – kérdezte Louis-tól, mintha a többiek ott sem lennének.
– Részben… – bólintott a mester. – Valóban összeolvadt az erőnk, és mostantól kevés ember van, aki szembe szállhatna az akaratunkkal, de nem ez volt a célom. Évekkel ezelőtt kaptam egy látomást, és azóta vártalak. Csakhogy engem nem érdekel a hatalom! Nekem csak te kellesz! – mondta Louis és a szemeiben ott volt minden, amire a herceg vágyott.
– Ne hallgass rá! Hazudik! – állította Niall, és közéjük lépett, hogy Harry szemébe nézhessen. – Megdelejezett! Már útközben elvarázsolt, és mindent ő rendezett úgy, hogy a hatása alá kerülj. Minden a terve része volt. Azért kerültél bajba annyiszor, hogy megmenthessen, ezzel elnyerve a bizalmadat. Megbabonázott, magába bolondított, és most, mikor fizikai valódban is megszerzett magának, a te erődre van szüksége ahhoz, hogy a világ ura lehessen.
  Harry szíve szerint leütötte volna a kismestert, amiért ilyeneket feltételez a szerelméről, de apja mellett jól megtanulta, hogy az éremnek mindig két oldala van, és sosem szabad csak az érzelmeinkre hagyatkozva dönteni, mert azok sokkal befolyásolhatóbbak, mint sejtenénk. Végiggondolta az elhangzottakat, és a szíve elfacsarodott. Ha csak egy töredéke is igaz… ő belehal a fájdalomba.
– Harry! Kérlek! – szólt Louis, mire a herceg arrébb tolta Niallt, és mélyen Louis szemébe nézett.
– Menjetek ki! – mondta halkan, de mégis oly parancsolón, hogy Zayn azonnal hátrálni kezdett, és nemsoká Niall is, mikor megérezte a hihetetlen varázserőt, ami lassan felgyülemlett a szobában.
– Hercegem! Kérlek, maradj nyugodt! Minden feszültséged és kínod az ő erejét növeli! – suttogta Ni, és fejet hajtva lépett el Harry elől.
Mikor az ajtó becsukódott, Harry térdre omlott az ágy szélén, és a szemeit könnyek lepték el.
– Mondd, hogy nem igaz! Mondd, hogy mindezt nem azért tetted, hogy még nagyobb hatalmad legyen!
  Ha most győzködni kezdenélek, azzal mit érnék el? – kérdezte halkan Louis, és leengedte a takarót. – A kétségeid megmaradnának, és minden tettemmel vagy szavammal csak hizlalnám benned a kételyt. Neked kell megbizonyosodnod arról, mi az igazság. Neked kell kiderítened, mik a szándékaim.
– És mégis hogyan? – kérdezte Harry elkeseredetten.
– Szerelmem… – nyúlt a kezéért Louis, és a herceg engedelmesen közelebb araszolt. – Nagyon sajnálom! Tudom, hogy nincs jó válasz, és te is tudod. Ha azt mondom, mindent csak azért tettem, mert már akkor szerelmes voltam beléd, mikor még nem is ismertelek; ha elmondom, hogy évek óta vártalak… Akkor is úgy érzed, mindezt csak a hatalomért tettem. Amit Niall mondott, a lehető legrosszabb, ami történhetett velünk. Ez az egyetlen dolog, ami megmérgezheti a kapcsolatunkat. Simon nem véletlenül tanítja a tanoncoknak világszerte, hogy erő és tudás sohasem egyesülhet. Mindenki elhiszi neki, hogy az a gonoszság melegágya lenne, és uralma alá hajthatná a világot, aki birtokolja…
– Nem így van? – kérdezett közbe Harry, mire Louis felkapta a fejét, és a szemébe nézett.
– De így van… – válaszolta egyszerűen.
  Harryt letaglózta, amit hallott. Tehát igaz, hogy Louis mostantól legyőzhetetlen. Ő a nagymester, akit keresett. De az is lehet, hogy nem ő kereste, hanem Louis rendezte az egészet, hogy őt magához csalogassa. – Csak azt nem veszik számításba, hogy minden azon múlik, kinek a birtokába kerül ez a hatalom. Mert minden attól függ, mi a célja vele… Ha Simon kezébe kerülne, valószínűleg úgy élne ezzel a hatalommal, amibe belehalna a fél világ, a másik fele pedig sanyarú nyomorban és elnyomásban tengetné az életét. De mi ketten... te és én… – Harry álla alá nyúlt, és kényszerítette, hogy ismét a szemébe nézzen. – Megválthatjuk a világot! Boldogságot és elégedettséget hozhatunk az embereknek, egészséget és gazdagságot teremthetünk.
– Miért higgyek neked? – suttogta Harry, bár nagyon nehezére esett, hogy ne rántsa magához és csókolja Louis-t addig, míg mindent el nem felejt, amit hallott. Csak azt akarta, hogy repüljenek vissza a tegnapba, és minden úgy legyen, ahogy akkor volt.
– Nem kérem, hogy higgy nekem. Majd meglátod. Azt se kérem, hogy maradj velem… Mert azt nem mondta el Niall, hogy az erő csak addig az enyém… a miénk – javította ki magát – míg együtt vagyunk. Ha elmész, magaddal viszed… És a szívemet is! – sóhajtotta Louis, és a fejét a mellkasára hajtotta.
Harry őrlődött. Életében először boldog volt és szerelmes. Egy egész napig.
Most viszont a világa összedőlt, kétségek és ármány veszik körül. Hogy döntsön? És ez a nagy súly, ami a vállaira nehezedik? Hogyan dönthetné el a világ sorsát? Ha hisz Louis-nak, és vele marad, lehet, hogy olyan hatalommal ruházza fel, amivel az egész világot leigázza. A tudása nem elegendő. Nem tudja, mik a válaszok a kérdéseire. És így nem dönthet helyesen. Túl nagy a tét!
– El kell mennem… – nyögte ki, mire Louis felkapta a fejét, és mikor felfogta a szavait, a szemei könnyekkel teltek meg.
– Megértem! – válaszolta, és bólintott is hozzá. A szíve meghasadt ugyan, de tudta, ez az egyetlen helyes döntés, amit most a herceg hozhatott.
– Muszáj kitanulnom a világ dolgait, hogy ráleljek a válaszokra.
  Louis csak bólogatott, arcán csendben csordogáltak a könnyek. Annyira szeretett volna Harryhez érni. Csak egyetlen pillanatra magához ölelni, aztán megígérni neki, hogy minden rendbe jön, és hogy egyszer boldogan élnek majd… De nem akart hazudni neki. Ebben a pillanatban a jövő zavaros katyvaszként fortyogott, és sejtelme sem volt, mit rejt a holnap. Mégis! Hitte, hogy a herceg rátalál a helyes útra, és együtt majd legyőzik a gonosz árnyakat.
– Szerelmem! Csak annyit ígérj meg, hogy nem felejtesz el. Én itt várlak majd, egészen a halálom napjáig, és gondolatban mindig veled leszek. Bármikor, ha úgy érzed, kellek neked, csak hívnod kell, és én ott leszek. Nem megyek utánad, nem kereslek. Nem akarlak befolyásolni, mert az a szerelmünk halálát okozná. Tudom, minden abból adódik, hogy varázsló vagyok. Bármit teszek, benned innentől mindig ott lesz a kétely, hogy a céljaim érdekében cselekszem. De tudnod, érezned kell, hogy a szívem tiszta. De hibáztam…
  Harry leereszkedett a sarkaira, és csak nézte Louis-t, ahogy összetörten roskad az ágyra, és a sírás halkan tör fel belőle. Mégis ott volt a gonosz kis hang, ami a tudata mélyéről halkan azt suttogta: Csak színjáték! Meg akarja kaparintani az erődet!  – Hibáztam, mert azelőtt olvadtunk össze, hogy mindezt elmondtam volna neked. De mondd! Mondd meg őszintén! Ha elmondom, akkor is teljes szívedből szerettél volna? Akkor is vállaltad volna, hogy a lelkünk összeforrjon? Döntenem kellett. Két rossz között. Hogy elmondom neked, és bízom benne, hogy elhiszed a szavaimat...És utána is ugyanúgy szeretsz… Hisz csak így volt esélyünk erre a csodára. Vagy először megtapasztaljuk a teljességet, és utána árulom el, hogy mi ketten vagyunk a világegyetem közepe, és belőlünk születhet meg a legnagyobb erő, ami valaha volt.
  Harry kicsit összezavarodott. Louis-nak igaza volt. Ha valóban jót akar az emberiségnek, és a varázserőt arra akarja használni, hogy jobbá tegye a világot, akkor kockáztatnia kellett. Ha elárulta volna a titkot, Harry soha nem ment volna bele. Inkább ölte volna meg magát, minthogy bárkit is felruházzon ekkora hatalommal. – Mindennek a lényege a bizalom. Ez az erő, ami most szétválaszt minket, és ami a legnagyszerűbb dolog a világon, csak akkor működik, ha a két ember, akiknek össze kell olvadniuk, hogy ezt használni tudják, teljes bizalommal fordulnak egymás felé. Ha bármelyikőjüket kételyek kínozzák, sohasem vihetik véghez, amire születtek.
– Sok ez most nekem… – vallotta be a herceg. Nagyot sóhajtott, és a szíve olyan nehéz volt, mint egy kő. Pár pillanatra csend telepedett a szobára. Louis félve nézte a herceget, és bár majd belehalt a vágyba, hogy megérintse, tudta, hogy most nem teheti.
  Harry is őt nézte, hatalmas, smaragd íriszei az arcát pásztázták, míg végül hatalmasat kiáltott: – Nem történhet meg velem! Nem veszíthetlek el!
  Kinyúlt, egyetlen mozdulattal felkapta Louis-t, aztán magához szorította, és  csókolta, ahol érte. Lezárt szemhéjait, amik alól forró, sós könnyek záporoztak, az arcát, amit a fájdalom pírja lepett, szorosan összezárt ajkait, amikkel visszatartotta a kín hangjait. – Szeretlek! Az életemnél is jobban szeretlek – mondta a herceg, és várta, hogy Louis kinyissa a szemeit. – Ha csak rólam lenne szó, örökre a rabod akarnék lenni, és nem érdekelne, hogy mit teszel velem. De most másról kell döntenem, és nem követhetem a szívem szavát!
– Tudom… és sajnálom! – sóhajtotta Louis, és közben apró, finom ujjaival a herceg arcélét simogatta, eszébe vésve a vonásait. – Tudom, hogy jól fogsz dönteni. Bízom benned, szerelmem.
És ez volt az a mondat, amitől a herceg szemét is ellepték a könnyek, és már képtelen volt útjukat állni.

 
.

27 megjegyzés:

  1. Neeee már ... :( Ajjj ... Nagyon remélem hogy happy end lesz

    VálaszTörlés
  2. NNNNNNNEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeee. Ne :(

    VálaszTörlés
  3. Nem teheted ezt.. Kb itt sirok.. Én nem olvasom el ha nem lesz happy.. Igyis van elég szar dolog.. Majd mindig megnézem a kommenteket.. Aztán ha boldog elolvasom.. De.. Igazam volt.. Louis a mester..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tégy, ahogy jónak látod :(((
      Sajnálom, tényleg.

      Törlés
  4. Niall most unszimpi :( sajnálom őket
    téged meg imádlak amiért írod ezt a sztorit #.#

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és sajnálom, hogy így alakult, de a cselekménynek haladnia kell... <3

      Törlés
  5. KURVA JO khm bocsanat szoval nagyon jo omg:o
    Ez. A. Kedvenc. Reszem. Ebbol.
    " Harry is őt nézte, hatalmas, smaragd íriszei az arcát pásztázták, míg végül hatalmasat kiáltott: – Nem történhet meg velem! Nem veszíthetlek el!
    Kinyúlt, egyetlen mozdulattal felkapta Louis-t, aztán magához szorította, és csókolta, ahol érte. Lezárt szemhéjait, amik alól forró, sós könnyek záporoztak, az arcát, amit a fájdalom pírja lepett, szorosan összezárt ajkait, amikkel visszatartotta a kín hangjait. – Szeretlek! Az életemnél is jobban szeretlek – mondta a herceg, és várta, hogy Louis kinyissa a szemeit. – Ha csak rólam lenne szó, örökre a rabod akarnék lenni, és nem érdekelne, hogy mit teszel velem. De most másról kell döntenem, és nem követhetem a szívem szavát!"
    Ezen bekonnyeztem rendesen
    Omg
    Omg
    Omg
    Sokk hatas alatt vagyok.
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy értékeled a mélyrepülést is... nem tudok csúcspontokat írni egy sztoriba, ha nincsenek bonyodalmak...
      És megríkattalak?? komolyan??? <3<3

      Törlés
  6. Mi rész volt már ez?! :"DD
    Niall elront (vagy legalábbis megront) egy gyönyörű kapcsolatot, egy bimbózó szerelmet <3
    Zayn és Liam együtt alszanak (WTF?!:'DD)
    Zayn csak szerelmezni akar Niallel.
    Louis és Harry pedig összekapnak. Noha egyikük részéről sem volt kimondott veszekedés, de akkoris.
    Most kivagyok. Nagyon kivagyok.
    Ez egy olyan rész volt, amit nem lehet kibírni a következő nélkül.
    Az, hogy Louis a mester, azt tudtuk már rég és Harry is kibaszottul tudhatta volna, ha figyel a jelekre......
    Most Niall egy nagyon unszimpatikus karakter. Eddig is az volt, mert eddig sem bírta Louis-t, ez látszott. Csak Harry miatt fogta be a száját, de Oh, hogy fogta volna be itt is! Ott van Zayn Malik, lovagoljátok meg a pajtát vagy tudom is én, de ne mások dolgába szerelmébe szóljatok bele... Mire jó nektek egy búvalbaszott Harry hazafelé, ha ki is akartok jutni, ott ahol bejöttetek.?
    Mire jó nektek elüldözni Harryt innen, aztán meg hónapokat tölteni azzal, hogy "Hercegem, ne légy ilyen szomorú!" etecera,etecera.
    Niall James Horan csak egyszer kaparincsalak a kezeim közé! Nem lesz olyan kellemes, mint Zayn büntetései, garantálom neked.

    Mostmár kitársalogtam magam a szereplőkkel. Becca ez isteni volt. Szerintem lesz egy másik védjegyet lassan a kínzás királynője is te leszel... ;)
    Bár most zabos vagyok a rész miatt, de imádok minden kibaszott karakterleütésedet:DD
    Illetve titkon minden szereplőt szeretek, de ezt ne add át nekik, mert most dühös vagyok rájuk:'DD <33
    MINDENT KÖSZÖNÜNK. Csodás vagy <3
    Millió puszi,
    Bogicca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy az ilyen részek is tetszenek, és tudod őket értékelni. Minden jó történetben vannak mélypontok, nem igaz? :)
      Azért Niallt is meg lehet érteni. Ő félti a herceget, a világot... senki nem hibáztathatja, amiért ezt a következtetést vonta le. Szerintem.... de ezt a sztorit én írom, úghyog nekem van igazam, és kész :DDD :)

      Imádlak, és ígérem, nem árullak el a fiúknak!!

      puszi

      Törlés
  7. :O Jézus jézus jézus megse tudok szólalni sokkba vagyok :O

    VálaszTörlés
  8. OMG imadtam de most sirok komolyan Becca bizom benned hogy tokeletes sztorit fogsz irni ebbol. Bar igy is az. Koszonom hogy vagy :-D <3 :-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudok tökéletes sztorit írni, de minden tőlem telhetőt megteszek. Esküszöm <3

      Törlés
  9. Előre is leszeretném szögezni, hogy ez a komment kurva szar lesz és kurva rövid, ugyanis rettenetesen kell sietnem. Kb 2 óra múlva indul az utolsó busz biatorbágyra és lassan indulnom kéne...De nem megyek el addig itthonról, míg nem írok neked kommentet mert mondtad, hogy kíváncsi vagy a véleményemre. Nos, a véleményem az, hogy baszd meg! Annyira tudtam….:( Persze a szívem mélyén nagyon reménykedtem, hogy paranoiás legyek csak és ne jöjjön be amit hiszek. Nagyon fájdalmas volt az egész rész. Az elején olyan szép volt a kép, amit vázoltál Larryről, hogy ötször olvastam kb újra, milyen pózba fekszenek. Hiába vártam már, hogy kiderüljön Louis titka, igazán váratlanul ért. Annak viszont baromira örülök, hogy ismét megmutattad, Harry mennyire szerelmes ebbe a kis huncut varázslóba. Annyira mélyek az érzései,hogy inkább összeállna Louval (akkor is ha neki eredetileg is ez volt a terve és nem is viszonozza a herceg érzéseit), csak had maradjon vele. Hihetetlen megható volt. Amin meglepődtem (mert igen, tudsz nekem is meglepetéseket okozni), hogy Harry végül milyen szépen búcsúzott el a szerelmétől. Nagyon féltem, hogy rosszba vállnak el..Oké, nyilván ez se egy hepi búcsú volt (melyik búcsú az?!), de lehetett volna rosszabb is. Csak ahj. Most egy ideig nem lesz asszem olyan, amit én annyira szeretek.:( Persze nem panaszkodok, mert eddig annyira elkényeztettél ezzel a történettel, hogy csak kapkodtam a fejem a sorok közt, miközben a testem már szétolvadt a gyönyörtől. Annyira nagyon megszerettem ezt a történetet, hogy leszarom ki mit gondol, akkor is én vagyok a legnagyobb rajongója. Lol oké, pont tegnap basztam le egy csajt, mert kijelentette, hogy a világon nála senki nem szereti jobban Aaront (hehe, tudom, hogy te komoly vetélytársa vagy a csajnak, imádod a Harry kopizós srácot;) ) , én meg közöltem vele, hogy ilyet ne jelntsen ki mert ez egy faszság. Erre eltelik egy nap és én is kijelentem, hogy én szeretem ezt a történetett a legeslegjobban. Pont. ^^ Jaaaaj amúúúúgy azon nagyon mosolyogtam, hogy Zayn beindult Larryre és arinak találtam, aztán rájöttem, hogy ha ez fordítva lenne, és Harry indult volna be Ziallre, akkor nagy valószínűséggel agyonverem. Minden részletkérdés. ^^
    Louis karaktere meg akkora fájdalom nekem. Mármint az, hogy valaki ennyire tökéletes legyen. Honnan a faszból tudtad, hogy ilyen az álom Loum és az álom Harrym?:D Ha megkérdezik se tudtam volna jobban jellemezni őket. Annyira telitalálat. És az, hogy Lou nem kezdett el maga mellet érvelni, hanem azt akarja, hogy Hazz maga döntösn annyira szép, hogy konkrétan az eszem nem bírja feldolgozni.
    Szóval, a rész hihetetlen szomorú volt, mégis imádtam (ez elég furi).
    Lehet csak azért, mert ismerlek (izé, ne harapd le a fejem jó? oké, nem százszázalékosan, de valamennyire csak ismerlek, na) és tudom, hogy soha nem hagynád, hogy Larry külön legyen. Én ezt (is) imádom a történeteidben. Ha már a valóság nem mindig kedvez nekik, legalább a blogokba legyenek önfeledten boldogok, mert megérdemlik. Legalább is szabaod együtt vannak és szeretik egymást.
    Nagyon várom már mit hozol ki még ebből. Csak könyörgöm, ne kelljen sokáig Louis nélkül lennünk Harryvel, mert belehalunk!!!!! Arra pedig pláne kíváncsi vagyok, hogy a végén, hogyan lesznek együtt. Harry lemond a hercegségről? Vagy elfogadják Louist Harry párjának? Érdekes.
    Oh és tök jó volt elolvasni, hogy te melyik sztoridba, melyik Harryt és Louist képzeled el! :D
    Hihetetlenül várom a mai részt!!!! És remélem a mai napod sokkal jobb volt…
    Szeretlek.
    <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos.... jöjjön az én őszinte válaszom:
      Előre rettegtem, hogy leveszed a fejem, amiért szétromboltam az idillikus képet, de valóban, aki ismer (vagy azt, amiket írok), előre tudhatta, hogy a nagy magasságok után nagy mélység következik, mert másképp nem tudom felépíteni a végjátékot. Ha csak ott maradtak volna kettesben, a többiek hazamennek, ők meg varázsfüvet vetnek és aratnak, valamint harry megtanul egy új hangszeren játszani, louis pedig beszélget a tavi békákkal, az nem hagyott volna mély nyomot senkiben. Nekem pedig az tervem, hogy egy jó kis végkifejlettel tegyem fel az i-re a pontot. Nemsokára kiderül, hogy sikerrel járok-e. ;)

      Igen, azóta is azon agyalok, hogy a következő sztoriban melyik harry és louis szerepeljen, akiket még nem írtam meg soha. Azt hiszem, kezd is körvonalazódni a dolog ;)
      Valószínűleg, ha Harry izgul rá Ziallra, akkor két hétig nem állnál velem szóba, úgyhogy ilyet meg se merek kockáztatni ;)
      Nem tudtam, hogy az itteni Lou az álompasid, de örülök, ha telibe trafáltam. Mondjuk, ez a személyisége nekem is nagyon bejön. És igen, sokat hezitáltam azon, hogy a varázsló mit reagáljon a vádakra, de nem lett volna szerencsés, ha elkezdni győzködni a herceget, hisz akkor csak a kétségeit erősítette volna. Senkit nem lehet erőszakkal meggyőzni, ha ilyesmiről van szó. Vagy ha éppen akkor be is adja a derekát, a kétely ott marad, és egyre nő, míg felemészti a kapcsolatot. Reméljük, a herceg személyisége kibírja ezt a nagy terhet, és jó döntéseket hoz. Én nagyon drukkolok neki ;)

      Végül nemhogy rövid, hanem inkább gyönyörű, kövér kis komi lett ez, és csak reménykedem, hogy nem késted le a buszt!! Köszi, ma sokkal jobb napom volt, takarítással terapizáltam magam. Az mindig segít :DDD
      Puszi, és én is <3 Akkor is, ha életemben senkivel nem veszekedtem ennyit. *czupp

      Törlés
  10. AZT HITTEM AZ ELŐZŐ RÉSZTŐL FOGVA MINDEN HAPPY LESZ...
    NE MAAAAAAR.
    ANNYIRA TUDTAM HOGY LOUIS A MESTER DE HA NEM LESZ HAPPY END A VÉGE ÉN NEM TUDOM MI LESZ VELEM

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem lehet mindig, minden hepi:(( de hidd el, azt is túl lehet élni. nézd meg, mekkora sláger a Csillagainkban a hiba, vagy hogy évszázadok óta népszerű a Rómeó és Júlia ;)
      És ebből az égvilágon semmilyen következtetést ne vonj le!!! ;) :D

      Törlés
  11. Érzelmi hullámvasút isméét.
    Miért nem lehet boldog?!:(
    Az elején vigyorogtam mint egy idióta, utána dühös voltam, kiabáltam, vergődtem, féltem...És most...Most sírok:(
    Hülye Niall, most ezt miért kellett??! És miért nem lehetnek csak simán boldogok?? Miért teszed ezt univerzum??
    Nagyon nagyon remélem, hogy boldog lesz a vége, mert már így is lelki roncs vagyok a szomorú részektől.
    Lou sosem lenne gonosz varázsló! Harry!! Térj már észhez!!:(
    Azért még szeretlek
    ~B

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó lenne, ha mindig, minden boldog lenne, de azt olyan szinten unnád, hogy kiugranál az ablakon. Ráadásul a Taken írója nem mondhat ilyeneket, aki le tudta írni azt a totál dark cuccot, ami még ma is hiányzik.
      Kibírod, csak legfeljebb eltaknyolsz pár zsepit. ;)

      Akkor még nem válunk??? :DD

      Törlés
  12. Tudtam h Louis a mester és ez az egész most kibaszottul fájt. Tudtam, hogy ennyi happy után jön a rossz, de hát ez a sztorik lényege, nem lehet minden mindig cukormázas.
    Khmm, Zayn Liammel aludt... :D én meg sem szólalok ;)
    Niallt meg teljes mértékben megértem, én is félteném Harryt, szóval én nem bántom.
    Jelen pillanatban nem tudom mit gondoljak, és darabokra hullott a szívem :'(
    Jajj, mi lesz itt még...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Halihóóó!!! Te is itt jársz, felém??:) <3

      Ki kell, hogy javítsalak: Liam Ziallal aludt, nem Niallel...
      Nagyon örülök, hogy van idpd olvasni....remélem, nemsokára nekem is lesz...
      Imádlak, és köszönöm, hogy írtál <3

      Törlés
    2. Most olvastam vissza a komijaidat.... kész vagyok! De husi vagy, hogy mindegyikhez írtál szinte. Nagyon meg vagyok hatva, komolyan <3<3
      És nem mentél el aludni, pedig már vagy 5 résszel előbb ízt mondtad. IMÁDLAK!!!!

      Törlés
  13. Tudtam és nem akartam, hogy iagazam legyen nagon nem akartam a kurva szemek azok a hibásak!!
    Niall te csak rohadj meg! Nem tudod befogni a szád? Miéert nem mentél Zaynnel? hm??? faszooom Jóoo és Simont itt is úgy gyűlölöm, mint a való életben szoval ROHADHON MEG A KOCSOGJE. AZ ELEJÉN MéG LIAMEN AKARTAM ROHOGNI DE EZ OLYAN GYORSAN ELSZAĹLT, HOGY KOPNI NYELNI NEM TUDTAM
    és az a legrosszabb, hogy tudtam és mégis ennyire kiborított egy mese miatt vagyok letargiában... MIÉRT?
    MOST SÍROK FASZA
    DE MEGÉRTEM HARRYT TELJESEN MERT ÉN IS ÍGY REAGÁLTAM VOLNA, DE LOUIS DE NEM NEM HAGYHATJA OTT AHHJ :( A SZIVEM DARABOKBAN :( :( ÉS MÉG MINDIG IMÁDOM!!! NAGYON! HAPPY END LESZ HA NEM MEGTALÁLLAK!!!!! :D :P ♥

    VálaszTörlés
  14. Becca,

    Elképesztő, fantasztikus mesevilágot építettél fel, és az 5 fiúnak annyira találó "mesefigura karaktereket" osztottál ki, hogy eldobom az agyam :), iszonyatosan illik mindegyikőjükhöz, megmosolyogtatnak, elbűvölnek, egyszerűen imádom őket!!! Hihetetlen fantáziával, ötletekkel bírsz "mese terén" is, le a kalappal!!!

    Bocsánat, hogy csak most kapcsolódom be a kommentekhez, nagyon tetszettek az előző fejezetek is, és ez is, igaz a vége szívszorítóan alakult, de bízom a fiúkban és benned :), hogy nem kell sokáig szomorkodni. :(
    Én nem haragszom Niallre, nagyon szeretem őt is, értem, hogy csak aggódik, félti a herceget a maga módján...

    A huncut és bűbájos Louise nagymester pedig "elvarázsolja" a szívdöglesztő Harry herceggel együtt az OLVASÓT is! :)

    Annyira bírom a "3 jómadár elnevezést" :) (zseniális képileg) olyan jókat kuncogok rajtuk :) egy szeretni való "kiscsapat", akik mindig kicsit lemaradva a hercegtől, az eseményekről csetlenek-botlanak (kótyagosak :) ), próbálnak rá vigyázni, pedig inkább őrájuk kell. :)
    Remélem azért engedsz egy picurka betekintést, amikor a fekete lovag megrakja...hm... a tüzet, szóval elmerül Niallben, ha már annyira ott lóg a levegőben a "téma"! :)

    Jaj rengeteg aranyos jelenetet ki tudnék emelni, de inkább majd a fejezetek végén írok róluk!

    Istenem annyira gyönyörűen írsz (itt is) Harry és Louise szerelméről, olyan finom, érzékletes, simogatod vele az ember lelkét, imádom!!! Az a szenvedély, odaadás, "csipetnyi" féltékenység (darázscsípéses jelenet édes volt), végül a beteljesülés (miközben ők olyan szépségesek, hogy az ember megnyalja a szája szélét..) hm...hűűű... mennyire érzéki, izgató...jaaaj... remélem még még még kapunk belőle!!!!!!
    Nos nem lehet betelni velük!
    <3 <3 <3

    Puszillak
    (írok emilben is, ahogy ígértem!)

    VálaszTörlés