2016. január 14., csütörtök

*Becca Prior* It Is What It Is / Huszonötödik fejezet


Becca Prior
It is What it is
Huszonötödik fejezet

  Innentől minden egy pillanat alatt történt. A kedves, fiatal arc eltorzult, a vonási szétestek, míg a keze átváltozott, és öreg, karvalykörmű ujjaival egyenesen rájuk mutatott:
– Ott vannak! Kapjátok el őket! 
   Harry nem tudta levenni a szemét az előtte lezajló szörnyűségről. Az ismert, és mára megkedvelt lányból egy vén satrafa lett, aki égő tekintettel, bosszúszomjas ábrázattal, kegyetlenül vihogott, míg mindenfelől felfegyverzett harcosok törtek rájuk. Zayn és ő egymásnak vetették a hátukat, és előrántották a kardjukat, Niall és James pedig szembefordultak egymással, ujjaikat összefűzték, és ismeretlen nyelven varázsigét mormoltak. Liam a pajtába rohant, és elkötötte Csillagot, aki közben annyira erőre kapott, hogy azonnal kitépte magát a kezéből, és a gazdája segítségére sietett.
   Az első rohamot visszaverte a két gyakorlott harcos. Harry úgy vágta le az ellent, hogy közben le sem engedte a karját, Zayn pedig nagy íveket írt le a pengével, és elegáns mozdulatokkal nyisszantott le karokat, fejeket.
   Niall és Corden körül forogni kezdett a szél, és a széttaposott szalma lassan a levegőbe emelkedett. Mindketten megfeszültek, a nyakukon kidülledtek az erek, de nem mozdultak, csak fáradhatatlanul mantrázták a varázsigét, míg már a kisebb kövek, majd a vödrök, vasvillák is körtáncba kezdtek.  
  Harry elhajolt egy felé szálló deszka elől, aztán oldalba bökte Zaynt, aki megértette az üzenetet, és egymásnak vetett háttal beléptek a kis forgószélbe, hogy védve legyenek.
Harry épp kezdett idegeskedni, mikor Csillag szökkent mellé, és a kantárjába kapaszkodva húzta magával Liamet. A herceg megkönnyebbülten felsóhajtott, és egy pillanatra kifújta magát, míg az ellenség odakinn gyülekezett tehetetlenül. Egyik-másik arra bátorkodott, hogy megpróbáljon belépni a belső körbe, de a tornádó úgy kapta fel, mint egy játékbábut, és ordítva, sikítva forgatta körbe-körbe.
– És most? – kérdezte az fejét oldalra fordítva Zayn.
– Fogalmam sincs! – rázta meg a fejét Harry, és tényleg nem tudta, meddig tudja tartani a két kismester ezt a varázslatot. Látszott, hogy erejük egyre fogy, és azzal együtt a forgószél is lassan elcsendesedett. Mire elült a por, és az ellenfél is összeszedte a bátorságát, hogy újabb próbát tegyen, Zayn és Harry felkészült az újabb fordulóra, és Liam is szert tett egy baltára, amit az egyik földre zuhant, ájult porkolábtól vételezett.
   Immár hárman állták körül a védtelen mágusokat, de látszott, hogy esélytelenek. Közben vagy tízszeres túlerő gyűlt össze a kis téren.
Mikor épp nekik rontottak volna, egy fülsiketítő, sátáni kacaj töltötte be az étert.
– ELÉG! – kiáltotta a királynő, majd a szétváló haderő között, kecsesnek szánt mozgással közeledett. Koponyáján pár szál, szürkésfehér haj meredezett, fáradt, ráncos szemeit fénytelen hályog fedte el. – Tegyétek le a fegyvert! – szólt a harcosokra, de Zayn, Liam és a herceg csak még feljebb emelte a karjait, két marokra fogva a kardot, baltát.
– Herceg! Neked kell belátnod, hogy vesztettetek. Ha nem akarod végignézni a barátaid halálát, engedd le a kardodat! Felesleges a vérontás. Ha megteszed, garantálom, hogy nem esik bajuk!
   Harry körülnézett, és tudta jól: a banya igazat szólt. Semmi esélyük ekkora túlerő ellen. Lassan engedte le a fegyverét, mire Zayn egy dühös nyögéssel követte, Liam pedig egy fáradt sóhajjal dobta el a szekercét.
   Niall szólalt meg halkan.
– Harry! Kérlek, ne engedd szabadjára a dühödet. Abból táplálkozik…
   A herceg csak bólintott, aztán előrelépett, hogy elsőként az ő csuklóján kattanjon a bilincs. Mikor felnézett, Csillag zavarodott tekintetével akadt össze a pillantása. Majdnem meg is feledkezett a lováról! Minden erejét összeszedte, kizárta a külvilágot, és gondolatban azt üzente: „FUSS! MENJ EL INNEN, MERT VELED ÉS ANGYALLAL OLYAN ERŐHÖZ JUTNAK, AMI A VILÁG VESZTÉT OKOZZA! KÉRLEK!” – a szemeit elfutották a könnyek, mert tudta, Csillagnak most választania kell a kicsinye, és a világ sorsa között. Ez olyan volt, mint amikor neki kellett választania, hogy Louis-val maradhat-e, vagy sem. Csak remélte, hogy a lova is olyan erős lesz, mint ő volt.
   Csillag rázta a fejét, felágaskodott, körülötte mindenki szétfutott, de aztán visszaereszkedett a lábaira, és szomorúan nézett Harryre. – Könyörgöm! – kiáltott rá a herceg, és a ló összerezzent. Aztán lehunyta hosszú pillákkal övezett szemeit, majd akkorát nyerített, hogy sokan befogták a fülüket, míg volt, aki térdre esett ijedtében. De mire bárki felocsúdott volna, a ló berogyasztotta hátsó lábait, majd erejét összpontosítva felugrott, és a sokadalmon átvágva elszelelt, három legázolt testet hagyva maga után.
– A hétpitvaros pokolba! – sikoltotta Taylor. – Honnan volt ennyi ereje?
   Mindenki lehajtott fejjel állt a szolgálók közül, és tanácstalanul a földet nézte, kezeit széttárva, és reszketve a királynő haragjától. Tudták jól, hogy haragja nem ismer kegyelmet. Ilyenkor egy krajcárt sem ér az életük.
– Én etettem meg varázsfűvel! – szólt Harry, mire a banya vaksi szemei ráfókuszáltak, és hegyes kis fogai is kivillantak, úgy felhúzta a pofáját.
– Egy okkal több, hogy neked viszont lassú halálod legyen!
   Niall felnyikkant, Zayn morogni kezdett, Liam lábait szétvetve lépett a herceg elé.
– Azt mondtad, nem esik bántódásunk… – szólt vékony hangon James.
– Nektek… De a hercegről nem beszéltem! – válaszolta a boszorkány, mire Harry egy nagy sóhajjal bólintott.
– Igaz.
Nos, akkor a kíséreted a börtönömben tölti élete hátralévő részét, de először végignézik, ahogy elbúcsúzol ettől a sártekétől.
   Előléptek a zsoldosok, akik vastag láncokat fűztek a bilincsek karikáiba, és rángatni kezdték a foglyokat, akik vergődve, zokogva próbáltak belekapaszkodni a hercegbe, de ő csak nyugodtan állt, lábait erősen  megvetve, vállait leengedve, arcán tökéletes nyugalommal.
– Na mi van? Ilyenkor nem sajnálod, hogy többé nem tarthatod a karodban a csinos kis legényt, aki után annyira vágyakozol? – kérdezte számítóan Taylor.
– Nem. Már nem. Ő boldog lesz nélkülem is – hazudta Harry, és gondolatban még egyszer megpróbált üzenni a szerelmének, hogy bocsásson meg neki.
– Nocsak! Micsoda felnőttes hozzáállás! – szűrte a fogai közt Swift, és magában átkozta a herceget, amiért nem engedi szabadjára a dühét. Minél jobban ágálna a halál ellen, minél nehezebben adná a lelkét, ő annál több erőt szívhatna el belőle, és talán – pedig végig ebben reménykedett –, a belőle nyert fiatalságból is kaphatna pár évnyit. Ismét szép és vonzó lehetne, míg a herceg ifjúsága el nem hamvad, mint mindenki másé a földön.
– Nem fogom táplálni a gonoszságodat! – jelentette ki határozottan a herceg. – Ha meg kell történnie, essünk túl rajta mielőbb!
Taylor ciccegett egyet, de aztán lemondó sóhajjal felemelte csontos kezét:
– Legyen kívánságod szerint! Hozzátok! – intett a katonáinak, majd uszályát maga mögé dobva
sarkon fordult, és elindult a kastély felé.
   Harryt nem kellett rángatni. Méltóságteljesen lépkedett a négy, megtermett fegyveres között, és a tartása olyan fenséges volt, hogy az alattvalók, akik a nagy perpatvarra ledermedtek az udvaron, szinte mind önkéntelenül térdet és főt hajtottak előtte, míg a menet elvonult.
   A herceg gondolatban máshol járt. A magas fűben feküdt Louis karjaiban, lágy csókokat érzett az ajkain, és boldogság járta át. Köszönetet mondott az isteneknek, hogy rövid földi léte alatt megtapasztalhatta a teljességet és a szerelmet. Hálás volt, amiért rátalált a párjára, még akkor is, ha nekik csak ennyi adatott. Elmondott egy utolsó fohászt, amiben arra kérte a teremtőket, hogy kegyelmezzenek meg Louis-nak. Ne az ő hibájából fosszák meg a világot a jótól. A gyógyítótól, aki annyi emberen és állaton segíthet még. Könyörgött, hogy Louis nélküle is élhesse az életét, és emlékeiben őrizze a csodát, amit együtt éltek át. „Tudom, elég erős leszel, hogy megtörd az átkot! Nem viszem magammal a lelkedet! Neked még itt van dolgod, és én azt akarom, hogy véghezvidd, amire születtél! Kérlek, szerelmem, légy erős, és küzdj! Maradj olyan, amilyennek én szeretlek! Vidámnak, erősnek! Utolsó leheletemig a tiéd vagyok!” – üzente gondolatban, és remélte, mikor elszáll belőle az élet, és Taylor kiszívja a lelkét, ez a kicsiny darab kiszökhet valahogy, és eljuthat Louis-hoz, hogy tudassa vele utolsó kívánságát.
 Tudta, hogy szerelme engedelmeskedni fog neki, és harcba száll az átokkal.
 Ez az egyetlen esélyük…




.

24 megjegyzés:

  1. Csak én könnyeztem meg a végét? :(

    VálaszTörlés
  2. Jó ég, Louis!! Hol a fenébe vagy?
    Melegen ajánlom, hogy siess oda, hogy megmentsd Harryt.
    Nem halhat meg..
    Nórixx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már túl vagyunk a kövin, és nekem csak most van időm válaszolni, de remélem, elégedett vagy! :))

      Törlés
  3. Most úgy megint nem minden világos,
    de annyi leesett hogy szuper résszel állunk szembe #.#

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondd, hogy a következő után azért minden a helyére került :))

      Törlés
  4. Csak egyetlen kérdés maradt... Miért ilyen rövid ???
    Folytatást!!!!

    ~ AA

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rövid volt? Nem éreztem annak... a kövi viszont kicsit hosszabb, mint máskor. Kárpótlásképp!
      <3

      Törlés
  5. Louis, konyorgom siess. Lenyugozo vagy. Rohadt jo resz lett. Aggodom Harry miatt... De miylen onfelaldozo:') remelem nem esik se neki se masnak baja (persze a rusnya ribanc akar meg is halhat)
    Azthiszem, amikor a magyar tanarok azt monda feleslegesen ne stresszeljunk/izgassuk fel magunkat a felveteliig, es olyan dolgot csinaljunk ami semlegesen hat rank, nem erre gondolt😂 de nagy valoszinuseggel holnap nem rudok olvasni😞 (hacsak nem kora este lesz fent)
    Azthittem elbogok magam, vigyazz rajuk❤

    Puszi: Rebuh❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, valószínűleg nem erre gondolt, mikor stresszmentes életet rendelt el... de azért ez nem olyanfajta izgalom, ami igazán megviseli az embert.
      Remélem, időben kitettem a részt. Nagyon igyekeztem... Sok sikert a felvételihez!! Nagyon drukkolok!!! <3<3

      Törlés
  6. Én már sírok is mint mindég a végére! Louis ha nem mented meg Harryit esküszöm én nyírlak ki!!! Vágtas a lovaddal hogy oda érj vagy ohoho.. azt ne akard tudni mi lesz... Oda kell érnie!! :"(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy, hogy mindig sírsz <3
      Remélem, a mai rész után nem fogsz!! :)

      Törlés
  7. BECCA PRIOR.
    Most már igazán megkönyörülhetnél rajtunk. Háth nem látod mit művelsz szegény, védtelen olvasóiddal?!
    Louis William Tomlinson. Ha nem tolod le a hátsófeled megmenteni őket minél előbb, én felnyársallak.
    Már minden idegszálam a szakadás határán van.
    Nem lehet ezt így bírni. Már részek óta nem volt egyetlen happy rész sem. Negyedig happy részek voltak csak. De az idegzetemre mind nagyon egyhangú hatással volt. Mert lassan innen visznek a sárgaházba, mert megkergültem.
    Istenkém, hogy én mennyire imádom ezt a sztorit. <333
    Mmmm.. A legjobb <33
    Köszönöm szépen ezt a sztorit Neked, Becca.
    Noha most mindenkire haragszom egy kicsit, amiért ennyire túlizgalmas a sztori. De éppen ezért imádom. De ez nem számít:'DD Hagyj. Látod mennyire nem vagyok már a saját gondolataimmal sem összeköttetésben?:'DD
    Imádoom ezt a sztorit <3
    Becca, kérdezhetek valamit? Már régebb óta meg szeretném kérdezni, de annyira félő, hogy nem akarom hallani majd a választ, hogy eddig sosem tettem fel. De most muszáj. Fel kell készülnöm rá.
    So nagyjából hány részes? Nekem kell egy hosszú, gyász idő, amíg elbúcsúzok tisztességesen. Fel kell készülnöm rá. Mert jobban fogok sírni, mint eddig életemben, ha egyszer ennek vége lesz. <3
    Izgatottan várom a holnapot, a következő résszel :')
    Millió puszi,
    Bogicca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem írtam meg a végét, se az epilógust, de a XXXI. részt írom éppen.
      Úgyhogy még nem kell búcsúzkodnod. Jövőhéten valamikor viszont muszáj lesz.
      Igen, tudom, hogy rég nem volt happy rész, de a történet így alakult. nem lehet mindig váltogatni őket... van amikor egyszerűen egy mély időszak jön, amiből nem lehet kivergődni olyan könnyen.
      Még mindig meglep, hogy ennyire szeretitek ezt a sztorit <3<3
      Álmomban nem gondoltam, hogy ilyen sikere lesz... sosem fogok rájönni, mi jön be nektek. De ez így van jól. Legalább én is izgulok.

      Törlés
  8. Louis sieeeess!
    Kerlek had mentse meg őket!!
    Becca szánj meg minket plíz:'(
    Isteneeeem Harry .. valamit ki kell találniuk. Niallnek nincs terve??? Kell hogy legyen!mindig van neki.. ur isten en sokkot kapok
    ISTENIT HOZD GYORSAN A KOVIT KÉRLEK <33
    ölellek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már azóta ki is derült, hogy odaért-e... Minden nap hozom a részeket, amíg vége nem lesz, ennyit ígérhetek:)

      És remélem, hogy tetszik a folytatás. <3

      Törlés
  9. Egy szo mivel jellemezni tudom. WOW.. Komolyan ilyen jo sztorit soha a budos eletbe nem olvastam. Te vagy a legjobb Becca :-D <3 Annyira csodalatos ahogyan fogalmazol teljesen at adod az erzelmeket. Izgalim mi lesz a Hazzal , Niallel Zaynel Liammel es a kis pocakos Jamsel ?!! De tudom hogy te egy irto kafa befejezest fogsz irni. Mert te KIRÀLYNŐ VAGY :-D :-* <3 Szeretlek. Hatalmas ölelés. Ha lenne a dzsinem azt kernem hogy veled es Dreamy Grillel találkozzak. Egyszerűn szavakat nem talalok olyan jo lett. Koszonom hogy vagy es irsz nekunk ilyen remek muveket. Amikbol konyvek lesznek. <3 :-D :-* :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom elhinni, hogy ilyen sokan, ennyire szeretitek ezt a kis mesét, amit csak mellékesen, karácsonyra terveztem. Persze, még mindig itt vagyunk, mert szokás szerint, nem tudtam befejezni, ahogy terveztem... de ehhez képest olyan sokan olvassátok, hogy nem győzöm kapkodni a fejem:))

      Örülök, igazán megható, hogy ennyire megfogott benneteket.
      Ha lesz dzsinned, feltétlenül látogass meg !! ;)

      Törlés
  10. "Utolsó leheletemig a tiéd vagyok!" Es meg utana is...

    Annyira jo hogy nezek ilyesmi filmeket, vagyis tudod ilyen stilusuakat, es ezert ugy elkepzelem mintha filmet neznek es teljesen magam elott latom:')

    Olyan buszke vagyok Harryre, annyira eros❤

    Es Louiiiiiis!!! Gyere!!! Var a Herceged!
    Es Csillag... ha lennenek meg konnyeim tuti sirnek erzem .... nagyon rossz allapotban vagyok de ez olyan gyonyoru es meghato mar azon sirnom kell, hogy Harry Louisra gondol... meg azon is hogy Niall es James egyutt varazsolnak es kidagad az er a nyakukon ez gyonyoru es hogy Zayn meg Harry harcolnak egymasnak vetett hattal
    Ezek a jelenetek amugy jelenleg meghatnak es nem tudom miert:'''))

    Annyira varom a kovit hogy az nemigaz JOJJON LOUIS!!!❤ legyen minden happy vegre!!! Szuksegem van ra❤
    xxx Little

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aki szereti a kosztümös filmeket/ történeteket, az biztosan könnyebben elképzel ilyenfajta világokat. Nekem kicsit nehezemre esett, és a nyelvezettel is kínlódtam egy hangyányit, (nem is lett olyan, mint amilyennek szeretném, de a sietség mindig a színvonal rovására megy) de ettől függetlenül, mára én is megszerettem, és hiányozni fog, ha vége lesz. :)

      Törlés
  11. Na jó, hagyj békén...

    Először Csillag, istenem... Már ott végem volt... Ez annyira szemétség, és gonosz, és most nagyon akarom a boldogságot! (mondjuk mikor nem :D)
    Aztán meg Harry... Louis... Hagyj...

    " A herceg gondolatban máshol járt. A magas fűben feküdt Louis karjaiban, lágy csókokat érzett az ajkain, és boldogság járta át. Köszönetet mondott az isteneknek, hogy rövid földi léte alatt megtapasztalhatta a teljességet és a szerelmet. Hálás volt, amiért rátalált a párjára, még akkor is, ha nekik csak ennyi adatott. Elmondott egy utolsó fohászt, amiben arra kérte a teremtőket, hogy kegyelmezzenek meg Louis-nak. Ne az ő hibájából fosszák meg a világot a jótól. A gyógyítótól, aki annyi emberen és állaton segíthet még. Könyörgött, hogy Louis nélküle is élhesse az életét, és emlékeiben őrizze a csodát, amit együtt éltek át. „Tudom, elég erős leszel, hogy megtörd az átkot! Nem viszem magammal a lelkedet! Neked még itt van dolgod, és én azt akarom, hogy véghezvidd, amire születtél! Kérlek, szerelmem, légy erős, és küzdj! Maradj olyan, amilyennek én szeretlek! Vidámnak, erősnek! Utolsó leheletemig a tiéd vagyok!” – üzente gondolatban, és remélte, mikor elszáll belőle az élet, és Taylor kiszívja a lelkét, ez a kicsiny darab kiszökhet valahogy, és eljuthat Louis-hoz, hogy tudassa vele utolsó kívánságát. " Itt már annyi, nekem végem, istenem... Becca ne tedd ezt velem/velünk kéérlek!! Térden állva könyörgök!! Megszakad a szívem! Harry olyan erős! DE LOUIS HOL A FÉSZKES FENÉBEN VAGY MÁR??? (húzzad az idegeinket...ezért még számolunk!!)
    "Utolsó leheletemig a tiéd vagyok!” <3

    "...Zayn pedig nagy íveket írt le a pengével, és elegáns mozdulatokkal nyisszantott le karokat, fejeket. " erről meg ne is beszélünk... láttam... és... nem... érzem... jól... magam...
    (tudom, megint Zayn, sajnálom.. XD)

    Imádtam, és várom a kövit de nagyon!! Bár már előre félek, de van még reményem!! Nem adom fel!! :D
    <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először is, az a Dreamy, akit én ismerek, és imádok, nagyon is szereti a nyúzós, kínlódós részeket, mert tudja jól, hogy utána jön a békülés/megkönnyebbülés, legjobb esetben, egy jó kis szexszel ;)
      Másodszor, te csak ne fenyegess, mikor a landp-ben hónapokig kínoztál..emlékszel még???? mert én remekül ;)

      Zayn, az Zayn. Pont. ;)

      Ne add fel. egyik reggel az ágyadban lesz ő is ;)

      Törlés
  12. "Utolsó leheletemig a tiéd vagyok!"
    MIÉRT CSINÁLOD EZT? Most őszintén zokogok itt éjjel mire jó ez?
    Nem akarom nem eshet baja Harrynek, senkinek nem eshet baja
    HAPPYT AKAROK táltosokkal, gyerekekkel, nyuszikkal,cisákkal,kutykkal mindennel
    Szivárvány előtti tornádó I KNOW BUT WHY??
    a szivem darabokban!!! már annyira megörültem az elején, hogy juj jó lesz minden, erre jon az a kurva SWIFT és tonkrebassza az életem... MIÉRT?
    Miert van erre szükség?
    LOUIS SIESS! Kérlek szépen az ISTENEKRE KéRLEK!!! SIESS :(
    NEM VAGOK HAASZNÁLHATÓ ÁLLAPOTBAN :(
    ♥♥♥♥
    Becca!! szükségem van a boldogságra az annyira édes dologra, hogy cukormérgezést kapjak (ha nincs olyan akkor én legyek az elso) Kérleek! Én sem vagyok vasból....

    VálaszTörlés
  13. Azt olvastam (áááá, nem vagyok fáradt) hogy nyuszikkal, CSIGÁKKAL.... és nem tudom miért, de nagyon elkezdtem röhögni, mert láttam a csigákat, ahogy lobogó szemekkel "rohangálnak" a réten ...azóta is ezen szakadok:DDDDD

    Mire ezt olvasom, már láttam, hogy elértél a hepiendig, vagy hepimajdnemendig, úgyhogy nem kezdek el arról papolni, hogy kitartást... Tudom, h nem vagy vasból... én nem igazán szoktam szomorú véget írni. azt hiszem, nem is tudok.... (de majd egyszer megpróbálom;)

    VálaszTörlés