2016. január 18., hétfő

*Becca Prior* It Is What It Is / Huszonkilencedik fejezet

Becca Prior
It is What it is

Huszonkilencedik fejezet

  Csillag és Hófehér óvatosan lépkedtek, mert érezték, hogy valami vagy valaki figyeli őket. Már látták Angyalt, ahogy kikötözve áll egy oszlop mellett, körülötte csak üszkös talaj, és egy-két szikkadt fűcsomó. A nap ebben a pillanatban bukott a horizont alá, és hirtelen olyan sötétség lett, mintha elfújták volna a gyertya lángját. A hallásukra, és az érzékeikre hagyatkoztak.
   Harry és Louis mindent látott és érzett, amit a két ló, és ők is tudták, hogy most jön a legnagyobb próbatétel. Megfeszítették az izmaikat, kiürítették a fejüket, és csak arra összpontosítottak, hogy a hatalmas erő, ami körülöttük áramlott, el ne illanjon a semmibe.
   Törékeny volt az egyensúly. Csak addig a pillanatig tudták uralni az energiát, míg teljesen megbíztak egymásban. Míg egyikük sem akart egyedül döntést hozni, vagy felülbírálni a másikat. Eddig működött, de még sohasem próbálták, nem tudták, mit, hogyan tegyenek. Mások évekig gyakorolnak egy mágiát, nekik pedig egyből éles helyzetben kellett megbirkózniuk a valaha volt legnagyobb varázslattal: két testben egy lélek. Ennél nagyobb csoda nem létezik.
   A lovak bőre alatt vibráltak az izmok, ahogy egyre közelebb értek a csikójukhoz. Hófehér egy lépéssel lemaradt Csillag mögött, aki képtelen volt elég óvatos lenni. Ő már csak a kicsinyét látta, érezte az illatát, hallotta panaszos szipogását. Anyai szíve egyszerre tört össze a kikötözve álló, csontsovány gyermeke látványától, és repesett, hogy ideértek időben.
   Hófehér felnyerített, de már késő volt. A repedezett, sáros talaj homokká változott egy pillanat alatt, majd mozogni, süppedni kezdett. Mindkét ló azonnal, helyből váltott vágtára, és meg sem álltak, míg oda nem értek Angyalhoz. Ketten kezdték rágni a kötelet, egymástól átvéve a fogást, és pillanatok alatt eloldozták a csikót, de akkor már térdig süllyedtek a futóhomokban.  Angyal keservesen nyerített, mire Hófehér azonnal a hasa alá bukott, és erős fejével emelte a csikót amíg tudta. Csillag leereszkedett, szinte leült, és mikor a csődör, erejének maradékával egy hatalmasat lökött, a kiscsikó felszökkent az anyja hátára, és vékony lábain imbolyogva megállt.
„Repülj!” – üzente a mamája gondolatban, de Angyal nem mozdult.
„Menj!” – kiáltotta az apja, de a kiscsikó csak állt némán, szemeit ellepték a könnyek.
„Mama! Nélküled nem megyek!”
„Kicsikém! Mi kijutunk apáddal, de neked el kell repülnöd! MOST!” – kérlelte az anyja, és felemelte a fejét, a kiscsikó pedig a nyakához dörgölőzött. Könnyei lebuktak az orrán, és a mamája szőrén indultak tovább. „Kérlek, kincsem! Indulj azonnal! A herceg és a mágus a réten várnak rád!”
„Nem akarok nélkületek!” – mondta Angyal, de azért szófogadóan kiterjesztette csillogó, szürkésfehér szárnyait.
„Csak menj! Ők majd gondoskodnak rólad!” – üzente még Hófehér, aztán, mikor a csikó a magasba emelkedett, és már biztonságban tudták, Csillagra nézett, fejét a fekete kanca nyakára hajtotta, és beszívta az illatát.
   Így álltak ketten, összesimulva, elfogadva az elkerülhetetlent. Szívükben nem volt félelem, sem fájdalom. A csikójuk, a legnagyobb kincsük szabad. A herceg és a mágus majd felnevelik egészségben, és tesznek róla, hogy boldog élete legyen. Nekik pedig megadatott, hogy együtt keljenek át a túlpartra, ahol örökké zöld legelők várnak rájuk.
  Már szügyig süppedtek a folyamatosan hullámzó, forgó homokba, mikor megjelent a fejük felett egy hatalmas árnyék. Mindketten felnéztek, és a rettegés fojtogatta a torkukat. A sárkány kiterjesztett, hatalmas szárnyakkal ereszkedett, épp föléjük, és mikor már elérte őket a karmaival, csak akkor kezdett lustán csapkodni, miközben megmarkolta mindkettőjüket. Hófehér beleharapott a lábába, de Louis hangja azonnal megszólalt a fejében:
„Megmenteni jött, nem bántani! Engedd el magad!” – mire a csődör azonnal szinte elernyedt a karmok között, míg Selena  próbálta kihúzni őket a most már folyóként örvénylő homoktengerből. Már majdnem sikerült, mikor a homokszemekből apró indák nőttek ki hirtelen, és körbefonták a lovakat, majd villámgyorsan a sárkány lábaira kúsztak, és őt is leláncolták, eltéphetetlenül.   Millió és millió vékony kis kacs nyúlt felfelé, hogy lefogja őket, és magával rántsa a mélybe. Selena küzdeni kezdett, perzselte maga alatt a földet, de nem járt sikerrel. Ahogy az egyik oldalon elégetett pár szálat, a másikon ezernyi újabb kúszott fel rajta, míg már a nyakán futottak körbe, és fojtogatni kezdték.
   Louis és Harry vívódott. Mindketten úgy érezték, ott kellene lenniük, hogy segíthessenek. Lelkiismeret-furdalás, és tehetetlen düh mardosta a szívüket, és képtelenek voltak végignézni imádott paripáik halálát.
   Lassan elhalványult körülöttük a fény, izzó fehérsége már csak emlék volt csupán.
   Kinyitották a szemüket, és mindketten látták a másik arcán végigguruló könnycseppeket. Harry nyúlt elsőként Louis-ért, és a karjába zárta, aztán, mikor a mágus zokogni kezdett, ő is utat engedett a fájdalomnak. Zihálva, sírástól maszatosan emelte fel Louis fejét, és úgy tapadt az ajkára, hogy némán osztozzanak a gyászban.
   Louis teste hozzásimult, most először nem szerelemtől fűtötten, hanem megtörten, de ugyanolyan tökéletes formában, mint máskor. Mozdulataik most is egymás tükörképei voltak, még a szívük is egy ritmusra vert.
– Sajnálom! – morogták szinte egyszerre, egymásnak döntve a homlokukat, mert mindketten úgy érezték, a saját fájdalmuknál kínzóbb a másik vesztesége.
   És ekkor, ebben a pillanatban, a fény ismét kigyúlt, felragyogott, azonnal beborítva őket, és a körülöttük tátongó sötétséget is bekebelezte.
Kristályfehér izzással tündököltek, a herceg és a varázsló, szemeiket lehunyva, mindebből semmit sem érzékelve.
   Csillagot már elnyelte a homok, csak homloka, és a fülei voltak szabadon. Hófehér utolsó erejével küzdött, hogy odavergődhessen hozzá, és együtt merüljenek a homoksírba. Selena az oldalán feküdt, nehézkesen lélegzett, és a szárnyai már elsüllyedtek lassan. Mindhárman feladták. A sárkánylány arra gondolt, hogy csak pár percig volt szabad, és visszagondolt a repülésre, amit életében először próbálhatott ki. Arra, milyen csodálatos volt a fellegek közé emelkedni, és versenyt szállni a széllel. Eszébe jutott, hogy az apja legalább nem szerez tudomást erről, és így nem fog neki akkora fájdalmat okozni, hisz míg él, abban reménykedhet, hogy a lánya csak raboskodik valahol… Jobb ez így! – hunyta le a szemét, és a szíve megtelt szeretettel, soha nem látott szülei és testvérei iránt.
   Mikor a homokszemek lassan a levegőbe emelkedtek, a frissen kihajtott indák pedig elsorvadtak egy pillanat alatt, még mindig nem tértek magukhoz.
A kristályos szemcsék betöltötték a levegőt, lassan egyre feljebb és feljebb emelkedve, végeláthatatlan oszlopokban. Már kiszabadult a fejük, Selena egyik lába és szárnya, de még mindig beletörődőn feküdtek,  mikor Niall és Zayn kiáltozása zavarta fel őket a révületből.
– Hófehér! Csillag! – kiáltott a lovag.
– Selena! Gyorsan! Gyertek ki onnan! – ordibált a kismester. A sárkány csak most nézett körül, és a csodálkozástól elkerekedtek lapos pupillái.
– Gyerünk, szépségeim! Kifelé! – kurjantotta Zayn.
   Hófehér nagy nehezen lábra állt, de Csillag csak feküdt élettelenül. Nem lélegzett, és amikor erre rájött, a csődör olyan éktelen, síró nyerítésbe kezdett, hogy beleremegett a sötét erdő. Selena lenézett a lóra, és mikor látta, hogy nagy a baj, habozás nélkül a karmai közé vette, felemelte – magának szemmagasságba –, majd akkorát fújt rá, hogy szegénynek majdnem leestek a fülei. Csillag megrándult, aztán köhögni kezdett, végül úgy teleszívta magát levegővel, hogy majdnem szétdurrant a hasa. Selena örömtelin elvigyorodott, de úgy ítélte meg, hogy még nem tett eleget az ápolónői szolgálatnak, így azonnal a magasba emelkedett Csillaggal a karmai közt, és a rét felé fordult.
Hófehér felnyihogott, de Zayn megveregette a hátát.
– Tudom, mit érzel, de ha ez megnyugtat, az én páromba szerelmes…
   A ló úgy nézett rá, mintha még egy szörnyet látna, de Zayn csak lebiggyesztett ajkakkal bólogatott, aztán fellendült a ló hátára (szőrén, ahogy  a gazdájától látta), majd le is esett a másik oldalon. Niall olyan göndören kacagott fel, miközben talpra segítette, hogy a fekete lovagnak felére zsugorodott a szerszáma a szégyentől.
– Életem! Jobb lesz, ha te a nyeregben maradsz. Ezt hagyd Harryékre… – mondta a varázsló, és kedvesen beletúrt a hullámos, fekete tincsekbe.
   Zayn szólni sem tudott. Sokkot kapott, és nem tudta megemészteni a dolgot. – Most pedig, vigyél végre haza, és fenekelj el, vagy legalább két napig ki se engedj az ágyból! – kérte Niall, most már komoly hangnemben, amitől azonnal felszaladtak a szépen ívelt szemöldökök a lovag homlokán.
– Komolyan? – kérdezte, mert nem hitt a fülének.
– Nagyon komolyan! Sőt, ha bízol bennem, megkérhetem Selenát, és egy óra múlva otthon lehetünk…
   Zayn soha az életben nem akart sárkányon ülni, de most az egyszer olyan nyomós érv szólt az újfajta közlekedési eszköz mellett, amit nem hagyhatott figyelmen kívül.
– Egy óra? – kérdezte hitetlenkedve.
– Vagy annyi se – bólintott Niall.
– Induljunk! – kiáltott Zayn, majd kézen fogta Niallt, és futva indult visszafelé, oda ahol a herceget és Louis-t hagyták. 
.

25 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Edes istenem... Erre nincsenek szavak.. Mindig tudsz ujjat hozni, mutatni... Nem tudom mit irhatnek... Egyszeruen elakadt a szavam... Vegig bogtem.. Istenem... Annyira szeretlek, el sem hiszed mennyire❤

      Puszi: Rebuh❤❤

      Törlés
    2. örülök neki, ha nem csak szexet tudok írni, hanem a sztorim is ér valamit. Nagyon meglepődöm, mikor azt írjátok, sírtatok egy-egy részen, de hazudnék, ha azt mondanám, hogy itt nem az volt a célom, hogy meghatódjatok:))

      Puszillak

      Törlés
  2. uristen...BECCA ez..annyira gyonyoru lett...es kifogytam a szavakbol. Istenem az a cuki sarkany es kus Angyal imadom...koszonom hogy irod <3 Puszi Viki :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit. Nagyon szívesen írtam ezt a történetet, bár ez elején nem voltunk annyira jóban:)

      Törlés
  3. Jaj, te jó ég, már attól tartottam, hogy szomorú lesz a vége... Nem akarok szomorú mesét olvasni(már csak azért sem, mert pont most járok ott a MTF-ben, ahol Harry és Lou már jó ideje mosolyszünetet tartanak), de szerencsére úgy tűnik, a lovak is túlélték :) Akkor most már mehet mindenki szobára, vagy istállóra... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Épp azt olvasod az MTF-ben?? Nekem az utána lévő békülés a legeslegkedvencebb részem, úgyhogy remélem, neked is tetszeni fog :)
      Az utolsó mondaton kifeküdtem:
      "Akkor most már mehet mindenki szobára, vagy istállóra... :D"
      Igenis, értettem ! ;)

      Törlés
  4. DVMDFGHDHFHG Szervusz!
    N kérdezd miért de én ezen elsírtam magam, azt hittem, hogy kicseszel velünk és ha ennyire örülünk, hogy Larry van, akkor iktassuk ki a lovakat, de tudtam, hogy nem teszed megg és NAGYON NAGYON örülök neki! "két testben egy lélek. Ennél nagyobb csoda nem létezik."-KI AKARSZ TE ENGEM NYÍRNI? TE JÓ ÉG!AHHHH
    Csillag és Hófehéér ahogy Angyalhoz beszéltek azon zokogtam..annyira gyönyörű volt s varázslatos és Selena is megjelent ♥ :")
    Olyan boldog vagyok! Köszönöm az élményt! :) ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most indokoltnak érzem a bömbit, mert ez a rész engem is rendesen hazavágott, mikor írtam. Úgyhogy nem is kérdeztem volna ;)
      Nem vagyok egy gyilkos típus, egyedül az SS-ben nyírtam ki pár embert, de ott muszáj volt, hisz az egy krimi... Ezt azért be kell látni.
      Nagyon szívesen, örülök, ha néha kikapcsolódsz egy picit.... bár mostanában teljesen beszippant az iskola. Nem normális dolog ez... :(((

      <3<3

      Törlés
  5. Drága Becca,
    Most nem tudok mit írni. Egyáltalán. A pici szívem összetört, majd újra repesett. Én meg itt ülök a könnyekkel az arcomon és nem tudok dűlőre jutni az érzelmeimmel. Nagyon érzem a végét ennek a történetnek és én úúúúgy nem akarom, de úúúúgy...*szipp* *sóhaj*
    Legyünk erősek. Megyek még sírok egy kicsit örömömben, hogy mind túlélték.:')
    Illetve Zayn szövegét muszáj megemlítenem. Az ugyanis mindent vitt: "– Tudom, mit érzel, de ha ez megnyugtat, az én páromba szerelmes…" <33 :"DD
    Fantasztikus vagy! Köszönjük. Mindent. <3333
    Kicsit sajnálom, h nem futotta többre.:( De majd holnap!<3
    Millió puszi,
    Bogicca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mindig kell a kisregénnyi komment. Nekem most ez is olyan csodás volt. Egyrészt mert azt írtad, meghatott ez a rész, másrészt mert tudom, hogy te már napok óta búcsúzkodsz, harmadrészt, azok a kedvenc részeim, mikor Zayn zsörtölődik, vagy féltékeny.. :)

      Puszillak, a mai rész remélem tetszeni fog <3<3

      Törlés
  6. "Két testben egy lélek." ❤
    Ki akarsz nyírni minket tudom... Annyira féltettem a két szépségemet, és már majdnem feladtam, hogy megmenekülnek, de biztam benned, hogy nem teszed ezt meg velünk! És nem tetted!! ❤ Megmenekültek mindhárman!! Juj! *-* A kis csikó is olyan gyönyörű omg! :3
    Zayn szövege kész XD Kis idiótám ❤
    Menjetek azt ki se keljetek az ágyból!! ;)
    Akárcsak Larry!! Hiányom van, most már tessék szeretgetni egymást, meg lovagolni :p XD
    Fantasztikus lett!! Várom a köviiit ❤❤
    Ui: Utolsó simítások, aztán pakolás :D

    ❤❤❤❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, még mindig nem akarlak kinyírni... az nem az én stílusom, de azt kifejezetten szeretem, ha "kihalsz", vagy ha haldokolsz ;)

      Örülök, ha már látótávolságban vagy a beköltözéstől.
      És persze a szextől, amit természetesen megkapsz, mert különben milyen sztori lenne ez, nem igaz??? :DDD

      Törlés
  7. Becca úgy érzem hogy hamarosan könnyes búcsút veszünk ettől a történettől:( annyira hozzá nőtt a Larry szívemhez amennyire csak lehetséges..
    Úgy hullottak a könnyeim, mint a zápor.. rohadt megható lett ez a rész már tényleg azt hittem hogy odavész Csillag és
    hHófehér. Akkor tuti nem hhittem volna el:) nagyon bbízok a hepi end-ben. Úgy örülök hogy a lovak meg menekültek de ki nem?
    Remélem az el fenekelésből is kaphatunk;) Louisról és Harryről nem is beszélve:3
    Imádtam <33
    Ja és imádlak, nehogy el felejtsd a rossz memóriád miatt <33
    Dorina
    + NEM AKAROM HOGY VÉGE LEGYEEN:'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, lassan búcsúzunk, de nem volt még olyan sztorim, ahol ennyire előre, és ilyen sokan búcsúzkodtatok:((

      Nem, itt nem lesz Ziall szex, azt nektek kell elképzelnetek. Most csak Larryt írtam, kivételesen.
      Igen, jó, hogy írtad, mert máris elfeledkeztem róla ;) Én is imádlak, ha még nem mondtam volna ;) <3

      Törlés
  8. Nagyon jó lett Nem találok szavakat!!!!;)

    VálaszTörlés
  9. Áh.. mindjárt vége ezzel megfosztva bennünk a remek írásodtól, történettől! Imádom, Imádom, Imádom nem tudom elégszer hangsúlyozni. Ohoho és a kis Niall, a kis huncut :3 Jaj elsem tudom képzelni ha haza ér Harry és Larry(még mindig egy találónév :D) király megtudja hogy Louis amikor mondta hogy a legszebb kincsét kellene neki adnia az Harry lenne :3 áh ez folytatásért kiált :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sok mindent kellene még megírnom, amit elbírna a történet, de most, mivel ez egy mese, rátok hagyom, hogy az ilyen kis cuki részleteket elképzeljétek magatokban, és tovább szövögessétek a sztorit.:))
      Lehetetlen lenne egyébként lezárni:((
      Puszillak, örülök, hogy szereted!!! <3

      Törlés
  10. Szia!
    Na jó van egy kis bűnöd. Én vasárnap unatkoztam úgy 21óra körül ezért felnéztem mivel rég voltam. Egyből megfogott a történet és nem bírtam leállni amíg végig nem olvastam. Khmmm hajnali fél háromig fent voltam. Egy kemény álmos iskolanap van a listádon, de eltekintek mert ez egy csoda. Imádom ahogy írsz annyira jó. Ziall shipperként nem mehetek el mellettük szótlanul. Zayn karakteréért teljes szívemből odáig vagyok ahogy a Niallért. Olyan aranyosak együtt és igen menjenek szobára csak ne zárkozanak el a kíváncsi szemeim elől. Annyira szeretem ezt a történetet. Bárcsak soha ne lenne vége. Tökéletes volt, mint mindig.
    Puszi❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szánom-bánom... kérlek bocsáss meg!!! Hogyan engesztelhetnélek ki? Mondd! ;)
      Ebben a sztoriban nem sok ziall volt, sajnálom is, de így is túlságosan hosszúra nyúlt, a szokás szerint rövidnek tervezett kis történetem.
      Majd a köviben, talán:) Vagy ismét megpróbálkozom a one shotokkal ( bár abból mindig 150 oldal lesz) :DDD

      Törlés
  11. Bocsánat,megint piszkosul el vagyok maradva,nem tudom hány részt nem olvastam már és rohadtul hiányzik,de nincs időőőm.:((Holnap viszont lesz egy kicsi úgyhogy elolvasom őket és megajándékozlak majd egy csodálatos kommenttel(értsd:idióta fangörcsöléssel :D)
    Egyébként így látatlanban is imádom :P
    Én személy szerint leszarom hogy hosszú lett,sőt roppantul örülök hogy 33-34 részes lesz :))
    Ölellek ❤❤❤
    Emse

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi baj, kiscsillag, a részek itt várnak rád, velem együtt. Nem kell kapkodni, nem megyünk sehova!!
      csak oszd be szépen az idődet a fontosabb dolgokra, és majd ha jön a hétvége, akkor kikapcsolódásként olvasgatsz <3<3

      Törlés
  12. En nem akaroooom hogy vege legyen *siro emoji*
    Annyira nagyon a szivemhez nott❤❤❤
    Nagyon feltem mi lesz a kis shipemmel(Hócsillag) de Selena a hos
    Es Larry mikor sir ott mahdnem en is sirtam...❤
    xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg, a shiped.... még szerencse, hogy megmentettem őket!! :))
      Muszáj lesz elbúcsúzni, de egyszer minden történetnek vége van. Itt most fokozott a kötődés, mert napi szinten olvastátok... amúgy csak őszre értünk volna a végére, a szokásos blogtempóval:)) De jobb ez így, és remélem, szép emléket hagy majd bennetek <3

      Törlés