2016. január 12., kedd

*Becca Prior* It Is What It Is / Huszonharmadik fejezet

Becca Prior
It is What it is
Huszonharmadik fejezet


   Niall érezte, hogy teljesen elhagyja a remény. A kemény, döngölt padló hidegen sütött alatta, és Zayn térde is reszketett, ahogy hozzáért. Annyira szeretett volna segíteni a szerelmén, és mindannyiukon, hogy az összes izma kínlódva feszült a tehetetlen dühtől. Nem halhatnak meg itt, miközben a hercegre is kínok kínja vár, míg Taylor kiszívja belőle az életet, hogy megerősítse hatalmát. Ugyan Harry erejét nem szerezheti meg, de minden gyilkossággal
míg magába lélegzi a lelkeket , varázsereje egyre nő, míg már senki nem lesz, aki ellenállhatna gonoszságának. Hogy lehettem ennyire balga, hogy nem vettem észre az ármányt, mi lassan átszőtte az utunkat, és egyre közelebb hozott a végzetünkhöz? – kérdezte magától, láncait rángatva, lelkiismeret-furdalástól vergődve.
– Nyugodj meg, életem! – suttogta Zayn, és már halk, mély tónusú hangja is elérte, hogy a kismester elernyedjen. – Nem lesz semmi baj! Csak koncentrálj. Biztosan van valami kiút. Ha te kitalálod, én megvalósítom! – mondta olyan hittel és meggyőződéssel, ami könnyeket csalt a varázsló szemébe. Zayn hisz benne! Akkor pedig meg is fogja találni a kiutat!
– Van egy ötletem… – hajolt oldalra Niall, amennyire csak tudott. – Veszélyes… De ez az egyetlen esélyünk.

   Harry arra ébredt, hogy odakinn hétágra süt a nap, és meleg sugarai bekúsznak az ablakon, hogy az ő arcát simogassák, akárcsak Louis ujjai tették… Az emlékre összerándult a gyomra, és egész lelkét kín öntötte el.   Erőszakkal elnyomta feltörő érzéseit, és arra koncentrált, hogy felfogja a jelent.
   Minden csendes volt körülötte, és a leányt sem látta sehol, aki eddig el sem mozdult mellőle. Nagy nehezen felült, tenyerét a hasára szorítva, de a várt fájdalom elmaradt. Kíváncsian hajtotta fel a szikrázó fehérre mosott ing szegélyét, és elcsodálkozva látta, hogy a bőrén már csak egy sóhajtásnyi heg maradt. Mióta vagyok itt? – kérdezte magától, de hiába kutatott az elméjében, nem lelt rá a válaszra, sőt, semmi kapaszkodót nem talált. Talán napok, vagy hetek óta…– morfondírozott, de elhessegette a gondolatot, mert rájött, hogy ennél sokkal fontosabb dolga is akad. Felkelt az ágyból, óvatosan felrángatta a nadrágját, aztán az ablakhoz sétált, leült a fotelbe, és belebújt kifényesített csizmáiba.
   Ujjaival hosszú hajába túrt, és gyorsan összefonta a kusza tincseket, aztán az ajtóhoz settenkedett, és a falon függő köpenyéért meg a kardjáért nyúlt, majd a nadrágszíjára fűzte. Lehajolt, és elégedetten állapította meg, hogy a csizmájában ott a kis tőr, ami annyiszor mentette meg az életét.
  Halkan lenyomta a kilincset, és mikor a folyosón se látott senkit, lábujjhegyen a lépcsőhöz osont, majd lesietett a toronyból. Az udvarra lépve egy forgatagban találta magát. Vásárnap lehetett, mert annyi árus, és gyerek tülekedett a várudvar felé, hogy majdnem el is sodorták. Igyekezett a fal mellett maradni, aztán mikor kiért a nagy térre, rájött: át kell vágnia a tömegen, hogy a karámokhoz jusson. Nagy levegőt vett, felhajtotta a köpönyege kámzsáját, és előredőlve vetette magát az élő masszába.

– Hoztam egy kis moslékot! – mondta az őr, és a falhoz láncolt férfiak elé vetette a büdös csontokon rothadó húsmaradékot, a penészes kenyérdarabokkal. – Jó étvágyat, urak! – tette hozzá röhögve, úgy, hogy kilátszott foghíjakkal tarkított, barna, szuvas fogsora.
   Lehajolt, hogy egy-egy kezüket sorban eloldozza, míg esznek. Liam, és James fél karja már szabad volt, mikor az őr háta mögött láng csapott magasra. Olyan gyorsan perdült meg a tengelye körül, hogy összeakadtak a lábai, és kibillent az egyensúlyából. Zayn abban a pillanatban nyúlt el a földön, amennyire csak tudott, és két bokájával satuba fogta a dülöngélő és maga körül tehetetlenül hadonászó porkolábot. Mire jajgathatott volna, már a földön feküdt, és Liam hatalmas tenyere fogta be a száját. James gyorsan térdre vergődte magát, és kicsavarta a kezéből a kulcsokat, majd odadobta Niallnek, aki villámsebességgel dolgozott. Egy szempillantással később mind a négyen fölötte álltak, és épp a nadrágját rángatták le, majd összekötözték vele, és egy kenyércsücsköt kalapáltak a szájába, hogy hallgatásra kényszerítsék. Egy fog is reccsent, ahogy Liam ököllel segítette beljebb a zöldes színben játszó, kőkemény szájpecket.
– Legalább kevesebb dolga lesz vele az itteni kovácsnak… – mondta szórakozottan, aztán felállt, és leporolta a tenyerét.
– Nem értem, miért ti húzzátok a fogakat, mikor semennyire sem értetek hozzá… – kérdezte Niall, de közben fürgén lecsatolta az őr derekán lógó kardot, és odadobta Zaynnek, aki azonnal kivonta, és ismerkedett a fogásával, hogyha harcra kerül a sor, magabiztosan vívhasson vele.
– Talán, mert nekünk vannak alkalmas fogóink… – válaszolta Liam, mert fel sem vette a kismester szavaiban megbúvó, lenéző hangsúlyt.
– Nem lehetne, hogy az orvoslás vitás kérdéseit későbbre halasszátok? – kérdezte James vékony hangon, mert kezdett elborulni az agya, hogy ezek ketten semmiségekkel foglalkoznak, mikor az életüket kellene menteniük.
– De… – válaszolta Niall, majd hozzálépett. – Ügyes voltál a tűzzel! Mit tudsz még használni itt? – kérdezte, arra utalva, hogy bár delej védi a várat, a kisebb varázslatok működnek itt is.
– Tudok vizet fakasztani, és szerintem, ha ketten összefogunk, talán egy kisebb forgószél is menni fog… – leltározott gondolatban a varázslótanonc.
   Niall csak bólintott, mert ez is több volt, mint a semmi. Ő nem értett a mágiához, úgyhogy csak az erejével tudta segíteni Cordent.
Zayn az ajtóhoz lépett, és kikémlelt a folyosóra a rácsos kisablakon.
– Tiszta a terep! – suttogta, mire a másik három szorosan mögé állt, és vett egy utolsó, mély levegőt, mielőtt kiléptek a fáklyák imbolygó fényével megvilágított folyosóra.
   Halkan osontak el a cellák előtt. Némelyikből fojtott nyöszörgés, másikból hangos sírás szűrődött ki. Liam megtorpant, mire Niall mérgesen nézett rá.
– Mi van?
– Nem hagyhatjuk itt őket! – mondta elnehezült hangon a kovács, és nyakán le-fel liftezett a gigája.
– Nincs most erre időnk! – zsörtölődött Zayn a szemét forgatva, de James Liam mellé lépett, és kihúzta magát.
– Milyen lovag vagy te? – kérdezte, eddig megismert jellemét meghazudtolva. – Magukra hagynád őket, mikor valószínűleg ugyanolyan ártatlanul sínylődnek itt, mint mi?!
   Zayn nagyot sóhajtott, és szemeit az égre emelte, de aztán lemondóan leejtette a vállait, és odadobta a kulcscsomót a varázslóinasnak.
– De akkor siessetek!
   A két férfi egyszerre bólintott, aztán amilyen sebesen csak tudták, sorra nyitották a zárkákat, és engedték szabadon a foglyokat. Az utolsó, ablaktalan kis helyiségbe érve orrfacsaró bűz csapta meg őket. James az arca elé rántotta a köpenyét és halkan szólt a sötétbe:
– Hol vagy?  
– Itt… – válaszolt egy fáradt, öreg hang a sötét sarokból. Liam visszalépett a folyosóra, és leemelt egy fáklyát a kovácsoltvas tartóból, majd azzal közeledett a bűzös kis szobában.
   A sarokban, saját mocskában egy öregember hevert. Valaha fehér szakálla a mellére tapadt, sárgásszürke pókhálóként szétterülve. A ruhája egyetlen szakadt hálóing volt, aminek színe már vetekedett a föld mocskával.
Gyorsan eloldozták őt is, de akkor jöttek rá, hogy fel sem tud állni.
– Nem tudunk vinni! – szólt Corden a fejét csóválva. – Nekünk még ki kell szabadítanunk a hercegünket!
– Akkor csak hagyjatok itt! – válaszolta beletörődő hangon az öreg. – Nekem már úgy sincs miért megszöknöm…
– Dehogy nincs! – szólt rá a kovács. – Mentsd az életed!
– Már nincs olyanom. Taylor minden erőmet kiszívta az évek során, és bár nem ölt meg, üres porhüvelyem csak azért van még itt, hogy őt szórakoztassa.
   A két férfi nem értette, miről beszél az öreg, de nem is volt idejük rá, hogy kiderítsék a dolgot. Összenéztek, majd biccentettek egy aprót, és egyszerre hajoltak le, hogy a pillekönnyű testet felemeljék, a hóna alá tolják a vállukat, és segítsenek neki a járásban. Kissé groteszk összehatást nyújtottak, mert Liam egy jó fejjel magasabb volt a köpcös kis varázslónál, de a szándék a fontos. Nehézkesen vergődtek ki a folyosóra, ahol már elég sokan összegyűltek. A foglyok szedett-vedett fegyverekkel a kezükben álltak. Volt, aki egy fáklyát markolt, volt, aki a láncát fogta kézbe, hogy a nehéz vasszemekkel sújtson le az ellenségre.
   Mikor Zayn meglátta a triót, kétségbeesetten felhorkant:
– Az istenek szerelmére! Adjátok át valakinek! Nekünk nincs időnk vele bíbelődni!
  Liam bólintott, és a rabok közül rögtön odalépett két férfi, hogy átvegye a terhüket. A fegyverkovács leakasztott egy nehéz vasvödröt a falról, és meglengette maga előtt. Bólintott, hogy ő is készen áll a harcra, és előrelépett Zayn mellé. James és Niall szorosan mögöttük lépdeltek, és megfogták egymás kezét, hogy egyesítsék erejüket.
   A folyosó elkanyarodott, és már látták a magasba vezető lépcsőt, mikor fentről hangos nevetgélés, és közeledő férfiak döngő léptei hallatszottak. Mindenki visszatolatott a félhomályos szegletbe, és belesimultak az ajtók előtti árnyékos zugokba. Az őrök, társukat keresve, de még mindig elővigyázatlanul sétáltak bele a csapdába, és mire észbe kaptak volna, mind leütve, megkötözve sorakoztak az egyik cella sarkában, kezeik a falhoz bilincselve, szájuk kipeckelve.
   Két hullát vonszoltak még be a rabok. Az egyiket Zayn vágta le, mielőtt az rájött volna, hogy mi történik vele, a másikat Liam ütötte agyon a nehéz vasvödörrel, amitől teljesen eltűnt az arca, csak egy málló massza volt a helyén.
– Szép munka! – dicsérte a fekete lovag, és elkapta Liam karját, hogy elismerése jeléül megszorítsa, mire a kovács is viszonozta a gesztust.
   Újra nekiindultak a folyosónak, és óvatos léptekkel haladtak fel a lépcsőn. Kintről hangzavar szűrődött be, nők kiáltozásával, gyerekzsivajjal vegyülve.
– Vásár van, hála az égnek! – sóhajtott Niall, mire mindenki megkönnyebbülten igazgatta viseltes ruházatát, aztán kiléptek a bántóan erős fénybe. A két mágus felhúzta a kapucniját, Zayn és Liam pedig a kezükkel árnyékolták fénytől elszokott szemeiket.
– Arra! – bökött a várudvar másik felére Niall.
– Miért pont arra? – kérdezte James értetlenül, mikor neki az volt a logikus, hogy valamelyik toronyban keressék a herceget.
– Érzem, hogy ott van Harry… – válaszolta Niall. Zayn kérdőn nézett rá, de Niall csak előhúzta a pici talizmánt az inge alól. – Ezt nem vették el! – mondta diadalittasan, mire a fekete lovagnak féloldalas vigyorba húzódott a szája.
– Pancserek!
 
.

22 megjegyzés:

  1. Uh.. Hát.. ELSŐŐ!:D
    Azzal kezdem, hogy ne haragudj amiért nem írtam az előző részhez, de nem tudtam mit. Annyira sokkban voltam. Remélem nem tesz semmi szart - bocs a kifejezésért - Taylor - még mindig imádom a neveket:D - és, hogy mielőbb elhúznak innen.
    Hát Lou... Neki se essen baja:D
    Nagyon féltem a drágámat, nehogy ezzel az izével kelljen találkoznia.. Bár tudom, hogy elkerülhetetlen
    Annyira jól van kitalálva az egész, hogy na!:)
    Alig várom a holnapot!
    Nórixx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi baj. Néha van ez így, hogy nem tud mit írni az ember. Az a baj, hogy néha én sem, és olyankor nagyon bepánikolok. Aztán, mikor legközelebb csak úgy folynak a kezem közül az oldalak, akkor megnyugszom. Tudod, mindig attól rettegek, hogy egyik nap úgy ébredek fel, hogy többé nem tudok írni. Ez egy ilyen idióta félelem...
      puszillak <3

      Törlés
  2. Szia na szóval először lenne egy kérdésem hogy hogy a wonderlab blogon eltüntek a részek!?!??? Ez viszont nagyon jól sikerült így tovább :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A stockholm nemsokára megjelenik könyvben, ezért tűntek el a részek. Bocsánat. Ígérem, ilyen többé nem fordul elő... Csak nem tudok egyszerre annyit írni, hogy a kiadót is kielégítsem, és titeket is... De igyekszem!!!

      Törlés
  3. Vááá sorry,hogy megint eltűntem de annyira nem jutok el minden nap addig,hogy elolvassam az aznapi részt...pedig legszívesebben egész életemben ezt olvasnám <3
    Viszont most bepótoltam...
    Taylort kinyírom.Bemegyek a sztoriba és kinyírom.
    HARRY TE MEG SZEDD MÁR ÖSSZE MAGAD! AZ NEM BÁJOS ARCÚ LÁNY,HANEM EGY EZER ÉVES GONOSZ RIBANC AKI AZON MUNKÁLKODIK GŐZERŐVEL HOGY MEGÖLJÖN EGY BOTOXOLT ARCÚ SIMONNAL EGYETEMBEN!!SZÓVAL MENEKÜLJ!!Na jó lenyugszom :P
    Ahh úton van Louis hogy megmentse őket,hol van már?!!
    Niallék hogy kiszabadultak már a drágáim.Rabfelkelést szítanak váá annyira extravagáns ez a történet egy meséhet képest,igazából egy Becca-féle,Larrys,Louis-varázslómesteres,köcsög-Tayloros történet James Cordennel és egy botoxolt arcú Simonnal megspékelve ami azért túlmutat a mese határain de ezerszer jobb,imádom ❤❤
    Amúgy ne kérdezd,miért vagyok fennakadva Simon botoxolt arcán,de az előző rész óta ezen röhögök:DDD
    Féltem Harryt :O
    Várom a hoonapit és megpróbálok eljutni egy kommentig...
    Ölellek ❤❤
    Emse

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt teljesen meg tudom érteni... alig aludtam az éjjel, és látod, megint éjjel egy, és én még az előző rész kommentjeire válaszolok. Ilyenkor annyira ki tudok borulni, hogy semmire sincs időm, de hát ez van, hiába küszködök, egy nap akkor is csak 24 órából áll...

      Simon és botox, remek párosítás. Sorry, de ahányszor meglátom, először Frédi jut róla eszembe, a kőkorszaki szaki, és utána a botox... meg az, hogy meg akarom ölni....
      Én is féltem Harryt, és van is miért..:((
      Ha bemész a sztoriba, kérlek add át üdvözletem a fiúknak, és mondd meg, hogy engedjenek el, mert szeretném befejezni ezt a sztorit. Köszönöm , angyal vagy ! <3

      Törlés
  4. Wáááá.... i m á d o m!! Jaj csak találja meg vagy Louos vagy Niallék Harryt vagy meghalok esküszöm akkora érthetetlenség van bennem hogy ilyet még matekon sem éreztem.... Muszáj megtalálni valakinek Harryit mert ő olyan mint egy fehér kis folt a fekete szőnyegen mindenki befolyásolhatja .... Áhh menni fog nekik én érzem :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A matekos hasonlaton nagyon röhögtem!! :)) Én mindig a rosszabb csoportban voltam,,, És a kicsi fehér folt, a mi kis Harrynk... életke. Én is remélem, hogy mielőbb jön a segítség, de lesznek még meglepetések, ennyit elárulhatok...

      Törlés
  5. Na, ide is elérkeztem.
    Háth HŰHA. Csupa nagy betűvel. Ziall <3333 De hihetetlenül édesek (nem is szeretem ezt a párost, de mégis annyira ahww) :DD
    Liamen annyit nevettem. Ha ilyen fogorvosom lenne, az se érdekelne ha nem maradna fogam. ;))))
    Imádoom. Hatalmas:'DD
    Zayn és a kardforgatás. Viccelsz velem? Nem éri kinyírni az állandó kommentelőt, nem fog tudni kommentelni.<3 :'DD
    Harry az istenért már.:'DD Már sírva nevetek azon, mennyire lehetetlen egy alak vagy Harold.
    Utálom Swiftéket meg minden, de azért ennél még neked is több eszed lehetne... Nem baj. Legalább most is bebizonyosodott, hogy ebben a kapcsolatban Louis az ész.:'D<3
    Jut eszembe az említettről. Igazán siethetne, mielőtt a Hercegünk olyan helyekre mászkál, ahová igazán nem kéne neki...
    Imádom Harry karakterét. Túl jószívű, hogy rosszat feltételezzen, így olyan, mintha buta volna, holott nem az. De közben annyira szerethető, hogy még ezt a "butaságát" is imádom :'DD
    Már lassan én sem tudok eligazodni a gondolataimon.xd
    Mindenesetre a legjobb. Imádom. Epic story.:DD Remélem hamarosan holnap este lesz és szerethetem a kövit is, ahogy ag eddigi huszonhármat szeretem.:DD<33
    Most úgy fognám a történetet megtestesíteném, de csak, hogy ölelgethessem. Annyira áhhh.. Nem tudok rá szavakat használni, veszekszek vele de minden kommentem vége ugyanaz, hogy mennyire szeretem valójában. Hogy mennyire a szívemhez nőtt:DD
    Imádom. <3
    Meg Téged is, Becca.<3
    Köszönöm szépen, hogy írod nekünk <3 Bele sem gondolok mi lenne, ha nem lenne. Részemről halál <333
    Mondjuk így is, de ez egy másféle a halál. Itt a tökéletességgel ölsz meg.:DDD <3
    Millió puszi,
    Bogicca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)

      Mindig olyan lelkiismeret-furdalásom van, mert éjjel, hulla fáradtan válaszolgatok, és mindig úgy érzem, nem tudok elég figyelmet és energiát szánni a válaszokra, pedig ti ennyit foglalkoztok ezzel, hogy nekem örömöt szerezzetek. És én mindent szeretnék megtenni, hogy megháláljam, de most például már kettőt látok mindenből és kurvára zúg a fejem, úgyhogy rövid leszek (ismét).
      Imádom, hogy egészen megszemélyesítitek a karaktereket, és szinte látjátok, ahogy valamit csinálnak, vagy mondanak. Zayn és a kard... most én is belegondoltam, és be kell látnom, remek párosítás. Modnjuk őt amúgy is el tudom képzelni a fekete lovagi cuccában, lovascsizmában, délcegen a lovon... awwww... már én is látom.
      Harry itt olyan ki naív, amilyennek én szeretném látni az életben is, ezért nagyon közel áll a szívemhez. Tudom, hogy nem ilyen, de én akkor is egy szentnek képzelem néha, aki csak gitározik, olvas, Rümi verseket elemez, és dalszövegeket ír,,,persze csakis Louisról...

      Én téged imádlak, és nagyon hálás vagyok a támogatásodért.
      Legyen nagyon szép napod! <3

      Törlés
  6. Jesszus nagyon kell a folytatás
    <33
    Imadom Ziallt:33
    Csak,találják meg Harryt. És persze Lou,is őket

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy ennyire szereted,.
      és ziallt is ;)
      Most már a végéhez közeledünk.
      Puszillak.

      Törlés
  7. Jaaaj ne mar, meghalok ha nem olvashatom.. Nem fogom kibirni holnapig...
    Remelem sikerul nekik kiszabadulni.. Habar Biztos vagyok benne hogy lesz egy-ket nem vart fordulat.
    Louis, dragam hol vagy? Igazan odaerhetnel mar...
    Ziall❤ hogy a picsaba lehetnek ilyen edesek?
    Harry remelem nem csinal semmi hulyeseget, kicsit naiv es mindenkirol csak jot feltetelez, megha ketelkedik is.
    Annyira imadom ezt a tortenetet,hogy hihetetlen❤
    Es teged is❤
    Ez mar illegalis amit csinalsz... Itt olod meg az aranyos kommenteloket:D elozo eletedbe sorozat gyilkos voltal? En tudom, ne is tagadd! Csak most kicsit maskent gyilkolaszol:D
    Hsowjsai ezer koszonet❤

    Puszi: Rebuh❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el, még senki nem halt bele a várakozásba, csak mindenki ezzel fenyeget. De azért igyekszem hozni a napi részeket, bár még mindig nem fejeztem be, mert mindig közbejön valami. De most már a célegyenesben vagyok.
      Nem az előző életemben voltam sorozatgyilkos, hanem most vagyok az ;) És ez a spéci módszerem, hogy blogokkal ölök,,, elég kircsi, nem ?? ;)

      Törlés
  8. Itt is lennék :D
    Akarom a kövit most, nem jó ez így,hogy várnom kell... Most hogy aludjak nyugodtan??
    Zayn és a kardforgatás... Miért akar mindenki kinyírni?? Mit vétettem?? Miiiiit?? XD oh, annyira láttam, és jelentem, nem vagyok jól, naagyon nem...
    Harry olyan kis aww, gyere már Louis és tessék megmenteni a Herceged!!! Most azonnal!!
    Hajrá Harry!! Hajrá fiúk!! Tisztára beindultam! Eszméletlen lett, akárcsak a többi!!
    Hamarosan fogorvoshoz megyek, Liamet kérem, bár ne húzza, hanem inkább... Na mindegy hagyjuk XD Kell! :D De majd ha a fogorvosi székben leszek, rágondolok :D
    Puszi, várom a kövit ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, azért jött álom a szemedre. Csak attól félek, ha már most reklamálsz, mi lesz a finisben? Igen, Louis gyere és mentsd meg a Hercegedet... (miért olyan jó ezt leírni??)
      Kérd Liamet, bár azt tudnod kell, hogy a középkorban a legtöbben a fogorvoslástól haltak meg, vérfertőzésben... de ha nem húzza, hanem..... TÖMI, akkor nincs ilyen veszély;) TÖMÉST KÉRJ!!!!!

      Törlés
  9. szóval.. bocsi hogy csak most írok de nem volt netem :)
    tudod van az, ott a történet alatt, hogy szerettem meg ilyennek.
    na nagyon kéne oda egy imádom #.#

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi gond, most is ugyanolyan jól esik!! Igen, lehet hogy az imádom is elférne, de az olyan beképzeltésgnek tűnne, ha kiírnám <3 ;)

      Törlés
  10. VEGRE
    VEGRE TUDOK OLVASNI ES IRNI IS!!!!
    eloszor is bocsass meg hogy nem irtam egy ideje
    Masodszor omg mit hagytam ki:ooo
    Probalom osszeszedni a gondolataim szoval... az egesz olyan mintha egy filmet neznek (egy kurvajo filmet) es most ez a kedvenc sztorim annyira magam ele kepzelem minden jelenetet es ez a stilus is... fantasztikus
    Harry es Louis karakteret ha meg lehet egyre jobban szeretem, oda vagyok ertuk meg sosem olvastam ilyesmit
    Annyira jo a hangulata az egesznek
    Persze ez eddig is igy volt de most egyre inkabb
    Es kepzeld...meg Ziall is tetszik mar benne... marmint ide most igy tokeletesek ebbe a tortenetbe
    James Corden omgg hat ot nagyon birom itt is mint amugy az eletben
    Taylor haljon megXD Simon is
    LOUIS JOJJON MINEL HAMARABB
    HARRY BIZZON LOUISBAN
    AHW ezeket kivanom nekik!
    Zsenialis!!!!❤❤❤❤❤
    xxx L

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy végre tudsz írni és olvasni is ;) :DD

      Semmi gond, hogy eddig nem írtál, néha én sem vagyok képes időben válaszolni, mint például most sem.
      Nagyon szépen köszönöm a csodás kommentet, és örülök, hogy szereted a hangulatát. Mára én is megszerettem, pedig eleinte nem voltunk jóban, tekintettel arra, hogy sem a meséket, sem a középkori sztorikat nem nagyon kultiválom.
      A két főszereplő ebben a sztoriban mindenkinek bejön. Bárcsak tudnám a titkát, hogy miért,,, de sebaj, majd még próbálkozom máshol is eltalálni a megfelelő arányokat <3
      Puszillak

      Törlés
  11. xjcdh.vkdfkjgjldghdgggb NA TETSZIK TETSZIK NAGYON Niall nagyon üyes Jaymes nagyon Řgyes Liam is Zayn is mindenki nagyon cukiii és aranyosaak és a talizmááán juuj
    Ez a rész nagyon nagyon tetszett *--*
    Imááádooom ♥ Harreeh hajtúrása kinyírt idk why? but im dead
    Zayn meg jól bánik a karddal én meg meghalok
    Niall és Jaames nagyon cuki hogy egyesítik az erejüket jaaj szeretem őket Találják meg Harryt de még jobb lesz Ha Tomlinson mester találja meg Harry hercegét *--* ♥

    VálaszTörlés
  12. Igen, ez egy jó ki összekötőrész volt. A két kismester tényleg cuki együtt. Az a baj, hogy látom is őket, ahogy egymás kezét fogva egyesítik az erejüket.
    Igen, ennél csak egy jobb van,,,ha louis és harry egyesül,,, ;)

    VálaszTörlés