2016. január 15., péntek

*Becca Prior* It Is What It Is / Huszonhatodik fejezet

Becca Prior
It is What it is
Huszonhatodik fejezet

  Felértek a toronyba, ahol a királynő lakosztályának ajtaja tárva nyitva állt. A többiek – Zayn, Niall, Liam és James –, morcona fegyőrök közt álltak, mind megtörten, elveszetten.
  Harry igyekezett egyetlen pillantásba sűríteni az üzenetét, hogy legyenek erősek, és ne adják meg azt az örömöt a gonosznak, hogy lássa őket összeomlani. Zayn kihúzta magát, Niall kezéért nyúlt, és megszorította az ujjait, de a kismester nem tudta palástolni az érzelmeit. Liam kimeredt szemekkel, komoran nézett vissza rá, James arcán pedig patakzottak a könnyek. Ő nem csak Harryt, hanem a saját mesterét is siratta, amit a herceg teljesen meg tudott érteni.
   Egy magas, nagydarab férfi lépett ki a sötét sarokból, ahová a gyertyák fénye nem ért el, és fellépett a pódiumra, ahová Taylor csoszogott fel nehézkesen.
– Simon! – köszöntötte a királynő negédesen az alakot. – Minek köszönhetem az ismételt látogatást?
– Azt mondtam, ma estig kapsz haladékot. Csak gratulálni jöttem, és megnézni, mennyi erőt merítesz a finom kis falatból.
   A férfi kuncogott, ami teljesen idegenül hangzott a szájából.
– Nos, örülök, hogy csatlakozol. Legalább láthatod, hogy erőm ma este már felér a tiédhez, és ezután másképp kell bánnod velem! – mondta reszelős hangon a banya, és fátyolos tekintetébe mintha enyhe tűz költözött volna.
– Majd meglátjuk! – biccentett Simon, és közelebb ment a puha párnákkal ágyazott derékaljhoz, amire a satrafa leereszkedett.
– Hozzátok a herceget! – szólt Swift jelentőségteljesen a katonáknak, akik megrántották Harry láncait, és odahurcolták az anyaian felé nyújtózó boszorkányhoz. – Gyere, hercegem! Semmit sem fogsz érezni! Csak szépen átsétálsz a túlvilágra. És ígérem, nemsoká a kis szerelmed is követ!
   Harrynek kikerekedtek a szemei, és sarkait a padlóba vájta.
– Miről beszélsz?! – kiáltotta rémülten.
– Álmaidban láttam, hogy mennyire odavagy érte. Ha már hozzásegítesz a hatalomhoz, és egy táltossal is megajándékoztál, úgy hiszem, megérdemled, hogy ne kelljen egyedül ténferegned a semmiben. Megkeresem, és utánad küldöm az ifjút, akiért a szíved dobog! – ígérte nyájasan a banya, titkon arra számítva, hogy ez lesz az a löket, amitől elborul a herceg elméje, és dühöngve küzd majd ellene.
   Úgy tűnt, be is válik a terve, mert Harry hátrahajtott fejjel, összebilincselt kezeit a feje fölé emelve ordított:
– Nem! Soha nem találod meg, és nem fogod elvenni az életét! Ez a világ nem segíthet téged olyan hatalomhoz, amilyenre vágysz! Mindig lesz jó, mindig lesznek boldog emberek! Hiszem, hogy soha nem győzhet az ármány és a gyűlölet!
   Mire mindez kiszakadt belőle, egy szempillantás alatt le is csillapodott. A szemei kegyetlenül csillogtak, bár könnyek homályosították őket.
– Megátkozlak, Taylor királynő! Legyen részed a legnagyobb kínban, mit szív elviselhet. Szeress, és szerelmed örökre maradjon viszonzatlan! Szeress úgy, hogy lelked minden apró kis része őérte áhítozzon, és soha ne kapjon enyhülést!
   Swift szemei kitágultak, a teste megremegett, amiből jól látható volt, hogy az átok lesújtott, teljes erejével, és többé se földi, se égi hatalom nem szabadíthatja meg tőle, mert ez nem gonoszságból fakadt, hanem egy másik szerelmes szív kérése volt a mindenséghez, hogy így teremtsen egyensúlyt az erőben. És lám, a fohász meghallgatásra talált.
   Taylor leejtette addig hívogató ölelésnek szánt karjait, és akkorát sóhajtott, hogy úgy tűnt, kilehelte a lelkét. Aztán felnézett a hercegre, és a szeme szerelemmel telt meg. Harry eltátotta a száját. Ez aztán az igazságszolgáltatás! Tehát a gonosz varázsló belé lett szerelmes, nem másba, és így választás elé került: Vagy megöli a szerelmét, ezáltal növelve a hatalmát, vagy életben hagyja, ezzel mondva le a világuralomról. – Nehéz döntés, királynő! – nevetett fel Harry, majd odalépett hozzá, térdre ereszkedett előtte, és mélyen a hályogos szemekbe nézett. – Soha nem foglak viszontszeretni, mert a szívem másé! Ne mondj le a birodalmadról értem. Ölj meg, hogy megszerezd az erőt, amire annyira vágytál… Aztán életed végéig légy boldogtalan! Remélem sok időd lesz rá! – tette hozzá a herceg, majd egyetlen mozdulattal a királynő ölébe feküdt, hosszú lábait kinyújtotta a lépcsőkön, és kezeit a szívére tette. – Szerelmem! Légy erős! – mondta ki hangosan is az utolsó szavait, aztán felnyúlt, lehúzta a még mindig zavarodottan ülő királynő fejét a tarkójánál fogva, és az ajkaira tapadt.
   Megfagyott a levegő. Senki nem mert lélegzetet venni vagy moccanni. Pislogás nélkül nézték a jelenetet, ahogy a herceg teste megfeszül. A királynő rátapadt a meggypiros ajkakra, és csókolta az ifjút rendületlenül.
  A fiatal, erős lélek küzdött ellene. A herceg vergődni kezdett, arcán könnyek csorogtak, de látszott, hogy a harc egyenlőtlen. A kezei elernyedtek, súlyosan hullottak alá, hogy mellkasára zuhanjanak a nehéz bilinccsel. Taylor teste felragyogott, mikor a lélek kezdett átáramlani. Az egész termet földöntúli fény árasztotta el, és mindenki, aki ott volt, láthatta a herceg legszebb emlékeit. A képek gyorsan váltakoztak, és Niall zokogott fel elsőnek, mikor gyermekkori önmagukat látta, ahogy önfeledten fogócskáznak a réten. Zayn követte, aki kardforgatást gyakorolt a herceggel, és közben érezte a legerősebb barátságot is, ami átjárta a bensőjét.  De mikor Louis arca tűnt fel a képeken, és mindenki érezte az elszakíthatatlan köteléket, ami összefűzi őket, minden asszony és néhány férfi is szipogni kezdett, Corden pedig térdre omlott, és szenvedése hangos, fájdalmas őrjöngésbe csapott át.
   És ekkor, ebben a pillanatban, a fény megváltozott. Az addig kékes, derengő világosság hirtelen zöld ragyogásba csapott át. Az erő úgy összesűrűsödött, hogy remegni kezdett a torony. A falakról potyogott a vakolat, a függönyök lengedezni kezdtek, a gyertyák lángja mind kialudt, mintha elfogyna a levegő a tágas teremből. Taylor teste megvonaglott, és úgy tűnt, véget akar vetni a csóknak, de most a herceg emelkedett fel, és szorította szájára az ajkait.
  A tömeg felhördült, mert életükben először láttak olyat, hogy valaki felvette a küzdelmet a gonosszal. Ismét megjelent Louis, kedves arca betöltötte a szobát. Nevetett, és suttogott. Mindenki jól hallotta a szavait:
  „Szeretlek. Jobban az életemnél. Soha nem válunk el! Többé nincs olyan hatalom, ami elszakíthatna tőled. Ha bárki megteszi, az életével fizet. És én ott leszek! Legyen bármilyen varázslat, vagy delej, ami el akar tőled szakítani, lelkünk köteléke erősebb mindegyiknél! Higgy bennem, higgy bennünk! És szabadon szerethetünk, míg csak élünk!”
  Harry teste szinte felemelkedett a földről. Izmai úgy duzzadtak, mintha ismét visszatért volna belé az élet. Mikor kezei felemelkedtek, és egyetlen mozdulattal elszakították a láncot, majd a királynő nyakára fonódtak az ujjai, hogy erőszakkal tartsa meg a fejét, az emberek sikoltozni, kacagni kezdtek.
   Simon odaugrott, és próbálta elválasztani a csókba forrt párost, de Zayn ebben a pillanatban felugrott, kezeit béklyózó láncát az őr nyakára tekerte, aztán egyetlen mozdulattal eltörte a csigolyáját, és ugyanebben a másodpercben kirántotta a földre rogyó fegyveres kardját, majd hatalmas csapással kettészelte a Niallt tartó katona fejét. Liam sem tétlenkedett, tiszta erőből rátaposott a mellette álló katona lábfejére, majd mikor az összegörnyedt, hogy fájó végtagjához érjen, a nehéz bilinccsel akkorát sújtott a koponyájára, hogy azonnal elterült. A kovács James őréhez ugrott, de az magától rogyott össze, még mielőtt bármit tett volna vele. Liam csodálkozva húzta fel a szemöldökét, és épp meg akarta kérdezni a kis varázslót, hogy mit tett vele, mikor az ajtónál zavar támadt, majd a tömeg szétvált, és egy alacsony, vékony alak sétált át a termen, kámzsás köpenyét az arcába húzva, olyan könnyeden, mintha szállna.
   Mikor odaért a pulpitushoz, felemelte a kezeit, megmarkolta a vastag posztót, és egyetlen mozdulattal hátradobta, így fedve fel az arcát. Az emberek felhördültek. Mindenki felismerte az arcot, amit pecekkel ezelőtt még a herceg szemén át látott, és érezte a szerelmet, ami összefűzi a két fiatal lelket.
   Louis lenézett, a szemei szikrákat szórtak, mikor megpillantotta szeremét a gonosz királynő karjaiban, ahogy épp végső harcukat vívják. Simon, aki mindezt észre sem vette, épp térden állt, és mély hangon varázsigét mormolt, míg nagy kezeit a páros fölé tartotta.
– Nem győzhettek! – szólt az angyali, vékonyan rekedt hang, amitől az emberek olyan csendben maradtak, mintha kővé változtatták volna őket. – Itt vagyok, és többé nem menekülök vagy bújok el előletek. Gyere, és küzdj meg velem! – mondta az ifjú, mire Simon szemei kipattantak, addigi révülete semmivé foszlott, és bambán pislogott a fiúra. – Tomlinson mester vagyok. Kihívlak, hogy mérjük össze az erőnket!
   Simon azonnal felpattant, szemeiben öröm csillant.
– Hát eljöttél? – kérdezte, és összedörzsölte a tenyereit, úgy, hogy szikrák folytak az ujjai közül.
  Ebben a pillanatban ismét megelevenedtek Harry emlékei, és az emberek tátott szájukra tapasztották a tenyerüket, mikor felsejlett a kép, ahogy a két test összeforr, és körülöleli őket a hófehér fény. Simon is ledöbbent, mert ő csak ebben a pillanatban eszmélt rá, hogy a herceg ereje már összeforrt a tudással, amit Louis birtokol. A királynő teste remegni kezdett, a körvonalai elmosódtak, míg a herceg mellkasa levegővel telt meg, aztán kinyíltak a szemei.   Louis azonnal fölé hajolt, és mikor összekapcsolódott a tekintetük, a herceg smaragd íriszei felragyogtak. A királynő vergődni kezdett, utolsó erejével küzdött, de a két fiatal csak egymást nézte, és megszűnt a külvilág. Egy perccel később a banya élettelenül rogyott a hercegre, aki lassan tolta el magától, és felállt. Louis-t nézve megtörölte a száját az ingujjával, aztán a biztonság kedvéért köpött egyet, és megismételte a mozdulatot. Zayn ugrott oda, az asztalról felkapott egy kupát, és a barátja kezébe nyomta, aki gondolkodás nélkül kiitta az egészet.
   Louis mosolyogva nézte a szerelmét, aki a kupa széle felett viszonozta, nevetőráncokkal édesítve a pillantást.
– Sok ocsmány dolgot kóstoltam már, de ez volt mind közül a legborzasztóbb! – közölte a herceg, mikor eldobta a serleget.
   Louis kinyújtotta a kezét, Harry azonnal hozzálépett, és a karjaiba vette. A kis varázslónak hátra kellett hajtania a fejét, hogy felnézzen a herceg szemébe, de nem bánta. A szíve repesett a boldogságtól, ahogy az édes ajkak most az ő szájára tapadtak.
– Az én lelkemet is kiszívod? – suttogta a csókba.
– Arra van egy jobb módszerem! – felelte a herceg, és nevetve ölelte, csókolta szerelmét.
  Mikor elváltak, Louis Simonhoz fordult…. volna… de a gonosz nagyúrnak csak hűlt helyét találta. Egy pillanat alatt kámforrá vált, és eltűnt a semmiben. Üres köpenye terült csak szét a földön.
  Az emberek felhördültek, mikor rájöttek, mi történt, aztán olyan üdvrivalgás tört ki, hogy berepedtek az ablakok. Szaggatták a sötét függönyöket, amik elzárták a napfényt, ledöntötték a gonosz istenek szobrait, amik a kis alkóvokban álltak, és valaki énekelni kezdett. Felszabadultan, szívből…


.

26 megjegyzés:

  1. Hogy lehet egy tortenet meg a tokeletesnel is tokeletesebb?
    Hat pont igy
    annyira szeretem es ugy vartam ezt a reszt, ma mar vagy otvenszer felneztem a blogra. Imadom:o

    Alexa.x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy ennyire szereted, és annak is, hogy ennyire vártad. Remélem, a folytatás is elnyeri a tetszésedet. <3

      Törlés
  2. Ez nem az utolsó ugye? Túl tökéletes nem lehet az :( #.#

    VálaszTörlés
  3. Aaaaaaa becccaaaaa !!!!!!!! Uram istenem en ki akadtam sirtam kuncogtam....ez annyira gyonyoru lett...szent kleopatra te atya uristen .. Azt a hetszentsegit ez fuuu...annyira koszonom hogy irtad most megyek es elolrol el olvasom. Imadtam koszonom jujjj...Harry Lou idobe oda ert...csodalatos lett. Bocsi a gyatra komiert :/ Uristen emberek ez kurva jo lett <3 <3 :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez még nem a vége,,, akkor sem, ha úgy tűnik. Még túl sok az elvarratlan szál... de már csak pár rész, ígérem.,

      Törlés
  4. Jézusom... Már a közepénél épp sírni akartam mire elfoszlott minden tervezett érzésem és fel sikóltottam annyira örültem. Tudtam hogy a zöld fény Louis és és beteljesült :D Amikor meg a képek felevenedtek és megjelent köztük az amikor össze forrtak meg Louis na kb ott szüníltig bologságtól csordogáltam. Istenem nagyon tökéletes lett áh imádtam. Lesz még rész vagy .... ez volt az utolsó:( ? Bár akkor se bánnám ha ez lenne az utolsó mert tökéletesen zártad le :3 köszönöm hogy megírtad ezt a történetett :) *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesz, lesz!! Még van pár rész, mielőtt elbúcsúzunk:))
      És még nem írtam meg... a vége még hiányzik. De holnap, remélem, pont kerül a végére,. <3

      Törlés
  5. Nem jutok szohoz. Meg a lelegzetem is elakadt. Annyi mindent mondanek, de nem tudom megfogalmazni, lehetetlenseg. Egyszeruen hihetetlen. Te is es a tortenet is. Egyszeruen... Nem tudok mit irni...
    Azert megprobalom...
    "– Sok ocsmány dolgot kóstoltam már, de ez volt mind közül a legborzasztóbb! – közölte a herceg, mikor eldobta a serleget."
    Reszvetem Harry, de buszke vagyok rad, hogy kibirtad!
    "Louis kinyújtotta a kezét, Harry azonnal hozzálépett, és a karjaiba vette. A kis varázslónak hátra kellett hajtania a fejét, hogy felnézzen a herceg szemébe, de nem bánta. A szíve repesett a boldogságtól, ahogy az édes ajkak most az ő szájára tapadtak."
    Vegre megerkezett Louis is. Ezt a par sort megkonnyeztem. Pedig nem is olyan nagyon erzelgos vagy szivbemaekolo resz. Nekem megis. Annyira imadtam, hogybaz mar.. Waa iwisns
    No comment (jo egy kicsi megis)
    Nem ez lett eletem legjobb komija, de nem jutok szohoz, azert remelem valamellyest megfelel.

    Puszi: Rebuh❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokat agyaltam, hogy milyen hangulatot adjak ennek a résznek, de túl sok volt a résztvevő, az esemény...és nem akartam érzelgősre, vagy túl romantikusra venni. Így döntöttem a mozgalmasan szép, és picit vicces kifejlet mellett. Örülök, ha tetszett neked! <3

      Törlés
  6. Szia

    Ne haragudj, hogy mostanában nem kommenteltem, de elkezdődött az év, és sem időm, sem energiám nem volt naponta elolvasni a részeket.
    Nagyon tetszik a világ amit megálmodtál. Jó kis történet.
    Bevallom ötletem sem, hogy hogy fognak kikeveredni a katyvaszból, és kicsit aggódtam, hogy ellaposodik a történet, de tök jól megoldottad. Mind mindig. :)
    Annak pedig kifejezetten örülök, hogy a többiek is kivették a részüket a történésekből és nem csak a bénáskodásukat olvashattuk.
    A csók résznél féltem, hogy ki fogod nyírni Harryt. Szerencsére nem tetted. Mi lett volna a happy endünkkel.


    K

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sincs időm semmire, nagyon megértelek. Ha én is bevallom, hogy nem tudtam, mi lesz a végkifejlet, elhiszed nekem?! :)) De most már nyugodtan írom a lezáró részeket, hogy ezen túl vagyunk.
      De azért még vannak nyitott kérdések... és lesz izgalom is ;)

      Törlés
  7. Megkonnyeztem
    Hat
    Nincsenek tobbe szavak
    Ez a kedvencem tudom hogy sokszor mondtam de most ez a fejezet a kedvencem mind kozul
    Amikor Louis megjelent azt hittem nem kapok levegot gyultek a konnyeim es azon gondolkoztam hogy lehet valami ennyire gyonyoru?
    Mert ez gyonyoru
    Gyonyoru
    :''') koszonom el sem tudod kepzelni mennyire jol esett ez
    Jelenleg ez a kedvencem az osszes tortenet kozul
    Gyonyoru
    Komolyan leirhatatlanul es megfogalmazhatatlanul gyonyoru
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj. Az "ez a kedvenc részem" az én kedvenc mondatom, úgyhogy akárhányszor elsüthetitek ;)
      A további fokozott jelzők megmelengetik a szívemet, és hidd el, ezek adnak erőt, hogy mindig újabb és újabb történeteknek álljak neki. :))

      Törlés
  8. Hihetetlen érzéked van a "nagy találkozások", "viszontlátások" megírásához. :D Louis végre előkerült, de még mennyire... Lassan itt az ideje a "viszontlátós" szexnek is, csak mondom ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez valami eszméletlenül jól esett.
      Az utolsó mondatodat pedig megértettem, és igyekszem eleget tenni a kívánságodnak! :) ;)

      Törlés
  9. LOUIS. Becca Louis megérkezett!:DDDD
    Ezt még ki kell hevernem.:DDDDDD<333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, életem, tudom,,, olvastam ;) Vagyis neeeem... én írtam:))

      Törlés
  10. Na, jó ne hagyj békén! Szerencséd van! :D És igeeen, Louis befutott *-* Dreamy boldoooog :D
    Imádom, annyira láttam az egészet, varázslatos volt!
    VÉGEEEE TAYLORNAK ANNYIII!! JIPPY!
    Ugye ez nem a vége? Mondd, hogy még van rész! Egy kis újra egyforradásnak örülnék még :p
    Imádooooom, eszméletlen, mint mindig ;)
    Puszi ❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, még nem a vége... pár rész még van belőle. De már tényleg nem sok.
      Örülök, hogy szereted. Én is imádlak.
      <3

      Törlés
  11. EZ A RÉSZ LETT A LEGESLEGJOBB. HOGY IRHATTAD MEG ENNYIRE JÓL??? végig sírtam az egészet, de örülök neki. De tényleg. KIVABASZOTTUL IMÁDTAM EZT A RÉSZT. és Szerintem nem csak én vagyok így vele
    GYÖNYÖRŰ LETT ÉS SWIFT HÁLA ISTEN ELTÁVOZOTT AU ÉLŐK SORÁBÓL. senki sem siratja az biztos. És mikor Lou be roppant hát ott estem szét:3
    Csodálom h Harry nem dobta ki a taccsot Swiftől:D
    IMADTAAAM
    Hatalmas ölelés<3333
    Dorina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Harry nagyon erős... Én biztosan lehánytam volna. De a végén Louis pillantásába kapaszkodott, amíg kiszívta az erőt Swiftből.
      Én is ölellek, és köszönöm a sok csodás kommentet.. <3

      Törlés
  12. Majdnem behánytam a csóktól:Dd Amúgy meg végre már

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megijedtem, hogy "attól" a csóktól hánytál be ....

      Törlés
  13. A csók kegyetlen volt mindkettő! Mindkettőtől rázott a hideg, csak épp az egyiknél ölni akartam a másiknál meg elolvadni, csak elaludni és ezt látni mindig!
    Az elején azt hittem, hogy most jött el a pillanat, amikor elmegyke hozzád és kicsapom a hisztit (ami nem jó nagyon nem)
    Majdnem megölted HARRYT?!!! Én szt hittem felrobbanok, hogy itt is a rossz van, de aztán aztán MINDEN elkezdodott akkor és ott!
    Jaaaj végre♥♥ ZOKOGOK MEGINT, DE EZT MOST NAGYON Élvezem MESESZÉP VOLT!!!
    Gyönyörű!!!
    MEGHALT SWIFT!!!HURÁA, HURÁAA
    UGYE SIMONNAK IS VÉGE? Bár van egy olyan érzésem, hogy nem.
    Harry előtt emelem a kalapom azzal az ocsmánysággal csókolózni még egy teremben sem maradnék meg vele fuuj
    NICE HARRY VERY NICE
    ott volt Louis aki adott neki egy utolsó löketet és HE MAKE HIM STRONG R.I.P imso emo rn ♥ sjffahlgdhg
    MEGHALOOOK A pillantás zold kék íriszek drágáim ne nyirj ki pls ne csak ne
    ♥♥♥ *-* HAPPY HAPPY

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. és megérkezett a kétnylevű kommentem, amit imádok. Látom, azért sikerült időt szakítanod az IIWII-re. Nagyon örülök, h tetszett a rész, és annak is, hogy végül Louis odaért, és Harry olyan erős volt, hogy megölte Taylort, mert különben idejöttél volna, és hisztizni kezdesz. Mindketten tudjuk, hogy annak egyikünk sem örülne :)))

      Simon elmenekült, és nem, nincs vége :((

      De azért reméljük h itt nem a remény hal meg utoljára,,,,hanem a botoxkirály :))

      Puszillak, megyek, mert vár a manci <3

      Törlés