2016. január 4., hétfő

*Becca Prior* It Is What It Is / Tizenötödik fejezet




Becca Prior
It is What it is

Tizenötödik fejezet

  Miután eleget ettek és ittak, a férfiak kezdtek elálmosodni. A hosszú út, és a sok megpróbáltatás elvette az erejüket. Niallnek úgy nyúlt a szája, hogy félő volt, szét is szakad. Liam is egyre laposabbakat pislogott, a könyökére támasztott állal, míg Zayn szó szerint lefejelte a masszív tölgylapot, ahogy elaludt.
– Tartsatok egy kis délutáni pihenőt! – javasolta a mester, amit mindhárman örömmel fogadtak, csak a herceg volt teljesen éber, és rázta meg a fejét azonnal.
– Én nem vagyok álmos. Szundítottam egyet, mikor rám találtál… – ellenkezett. – Nem vizsgálnád meg inkább Csillagot?
   A varázsló a segédjére nézett, aki egyetértően bólintott, mire a mester nagy nehezen feltápászkodott, és megdörzsölte az arcát.
– Legyen kívánságod szerint! – hajtott fejet a herceg előtt, majd elindult az istállók felé.
   Odabent félhomály volt, és friss szénától illatozott minden. A lovak is nyugodtan álldogáltak a helyükön, csak néha horkantott egyet-egyet valamelyik.
   Átvágtak a tágas hodályon, és a leghátsó, magasfalú bokszhoz léptek. Csillag bágyadtan álldogált, és kifelé kémlelt az apró ablakon, ami a hegyekre nézett.
   Harry várta, hogy mi fog történni, de a mester nem adta jelét, hogy tervezne valamit…
– Ha nem bánja, megpróbálnám én… – szólt Louis halkan, mire a varázsló elmosolyodott, és a kezével intett, hogy tegye, amit jónak lát. Harryben volt egy icipici rossz érzés. Imádta Louis-t, és bízott benne, de mégis azért tette meg ezt a hatalmas és veszélyes utat, mert a legjobbat akarta megszerezni… nem pedig a segédjét. Aztán figyelmeztette magát, hogy legyen türelmesebb, mert a mester itt van, és nyilván tudja, mit csinál a tanonca. Hisz Louis is nagyon ügyes! – emlékeztette magát, mert hajlamos volt elfelejteni, hányszor mentette már meg az életét.
– Csak óvatosan, mmmm…maszat! – mondta a varázsló, elnyújtva az m-betűt, mintha nem jutott volna eszébe a becenév, bár már maga a kedveskedő megszólítás is fülig érő vigyort eredményezett a hercegnél.
– Maszaaaat? – kérdezte önkéntelenül, mire Louis egy gyilkos pillantással jutalmazta a tanítóját, aki úgy behúzta fülét-farkát, hogy feleakkorának látszott, mint előtte.
– Bocsánat, hogy kikotyogtam! – szólt halkan a nagy varázsló, mire Louis tekintete ellágyult, és megrántotta a vállát.
– Anyám hív így… – mondta Harrynek, aki ismét erős késztetést érzett, hogy azonnal magához húzza, és eszméletvesztésig csókolja, annyira aranyos volt.
– Nagyon kedves! – jegyezte meg, és igyekezett, hogy ne látszanak rajta állatias vágyai.
– Azt mondja, kiskoromban mindig csupa maszat voltam… – fűzte hozzá Louis, de közben közelebb lépett a lóhoz. Úgy állt, hogy a ló folyamatosan szemmel tarthassa. Egyszer sem lépett ki a látómezejéből, és lassan mozgott, megfontoltan. Csillag az orrán fújtatott, amitől Harrynek megfeszültek az izmai, de Louis halkan beszélni kezdett:
– Szaglássz csak nyugodtan! – torpant meg Csillagtól vagy kétlépésnyire. Maga elé tartotta a kezeit, de nem nyúlt az állathoz, csak azt akarta, hogy jól lássa: nincs nála semmi fegyver.
   A kanca egy féllépésnyit kifordult, hogy most két szemmel pásztázza végig a fura szerzetet, majd visszafordult, és aprókat kapált a bal első lábával. – Jól van! – nyugtázta a reakciót Louis, majd még közelebb merészkedett, de csak karnyújtásnyira, és onnan nyújtotta előre a kezét. Csillag hátán vibráltak az izmok. Az ébenfekete szőrön jól látszott, ahogy az idegesség szinte áthullámzik rajta.
– Nyugalom, szépségem! – suttogta Harry, aki szintén közelebb lépett, hogy szükség esetén beavatkozhasson. Most először, egy olyan ember volt veszélyben, akiért bármit megtett volna, még akkor is, ha ehhez bántania kell a lovát.
– Semmi baj! Minden a legnagyobb rendben! – mondta Louis, és ismét közelebb mozdult. Csillag felkapta a fejét, fentről nézett le az elé tartott kézre, és felhúzta a száját, úgy, hogy nagy, éles fogai mind kilátszottak.
Louis elmosolyodott. – Szebb vagy, ha nem vicsorítasz, de nekem így is tetszel.
   A ló lassan leengedte a fejét, és megszimatolta a kis kezet. Először csak biztonságos távolságból, de aztán már hideg orrát érintve a bőrhöz.
Louis csak rá figyelt. Kizárt minden mást, még a szerelmét is. A ló orrától a fülei közé csúsztatta a tenyerét, és finoman simogatni kezdte az okos fejet. Csillag szeme lassan lecsukódott, és csak néha moccant egy kicsit, míg fokozatosan kifordult, hogy végül nekidőlhessen a nyugodtan álldogáló Louis-nak, aki arcát a finom szőrbe fúrta, és halkan dúdolgatott valamit.
Harrynek elállt a lélegzete. Nem csak a látványtól, ahogy a lova egy perc alatt bizalmába fogadta Louis-t, hanem attól is, hogy a dallam egyértelműen az volt, amit ő talált ki, még a Kősivatagban. Louis rekedtes, mégis vékony hangján hallva, maga volt a muzsika. A herceg büszkeséget érzett.
   Csillagnak is tetszett az ismerős dallam. Egyik lábát felemelte, úgy pihent, míg Louis csak simogatta, immár két kézzel, és néha belenevetett a ráhulló sörénybe, ahogy a ló kifordult, hogy picit rágcsálni kezdje az ingét.
– Kimennétek? – kérdezte olyan halkan, hogy alig lehetett hallani. – Szükségünk lenne pár percre kettesben.
– Szó sem lehet róla! – válaszolta Harry azonnal. Már a gondolattól is kirázta a hideg, hogy a hirtelen haragú lóval hagyja a szerelmét.
„Ne aggódj, kedvesem!” – hallotta meg a fejében Louis hangját. „Csillag jól van, és elmesélné, hogy mi a baj, de a te gondolataid olyan hangosak és  mocskosak, hogy képtelen vagyok rá figyelni!”
   A herceg abban a minutumban fülig vörösödött, mert attól félt, a mester is hallja mindezt, de Tomlinson csak állt, és lassan dülöngélt apró lábain.
„Igyekszem másra gondolni, de ne küldj el!” – kérte a herceg Louis-t.
„Kérlek! Bízz bennem! Nem vagyok felelőtlen. Semmi baj nem lesz!”
   A herceg kelletlenül mozdult, mikor a varázsló bólintott, és úgy indult kifelé az istállóból, mint aki jól végezte dolgát.
– Jó ötlet magára hagyni a segédedet? – kérdezte Harry mikor hallótávolságon kívül értek.
– Tud magára vigyázni! – válaszolta a köpcös, majd serényen ellibegett a ház felé.
   Harry nagyot sóhajtott, aztán leereszkedett a fűzfa tövébe, ami az udvaron állt, úgy, hogy hallja a bentről kiszűrődő zajokat, és hamar segítségére lehessen Louis-nak, ha szüksége lenne rá.
   Halk horkanások, majd apró nyerítés hallatszott, amitől a herceg inai úgy feszültek, mintha harcra készülnének, de aztán Louis rekedt nevetése hallatszott, majd hangos hahota. Harry annyira kíváncsi volt, mi történik odabenn, hogy nem tudott ellenállni a kísértésnek. Falállt, majd lassan az ajtóhoz osont, és épp be akart lesni, mikor paták dobogása hallatszott, majd Csillag robbant ki az istállóból, és úgy vágtázott a rét felé, mint akit dongó csípett faron. Harry majdnem hanyatt esett, és először nem is fogta fel, amit lát, de mikor a ló kicsit eltávolodott, ő pedig utána nézett, Louis-t látta, ahogy rásimul a hátára, két kezével a sörényébe kapaszkodva, arcát rásimítva az izmos nyakra. Szőrén ülte meg, ahogy eddig csak Harry tette, és Csillag elégedett, vidám horkantásokkal jelezte, hogy semmi kifogása a dolog ellen. Louis mezítláb volt, lenge ingébe belekapott a szél, és a haját is az arcába fújta.
   Nézte őket, míg el nem tűntek a magas fűben, örömittasan vágtázva a széles mezőn. A herceg hatalmasat sóhajtva ereszkedett le ott ahol állt, és a térdére fektette a fejét.
– Istenek, kérlek benneteket, vigyázzatok rájuk! – suttogta.

   Már beesteledett, mikor arra ébredt, hogy halk patakopogást hall a ház felől. Felült, és már látta is a sötétben közeledő karcsú alakot, ahogy felé sétál. Mögötte jött a ló, aki fejét majdnem Louis vállára hajtotta, és mintha beszélgettek volna.
Harry összehúzta a szemeit, hogy jobban lásson, de a telihold fényénél csak a sziluetteket tudta kivenni.
– Jól van, szépségem – mondta Louis halkan, és úgy tűnt, mintha nem vette volna észre az istálló ajtajában várakozó herceget. – Minden rendben lesz! Kitalálok valamit! Elmegyünk érte, szavamat adom!
   A ló lehajolt, és orrát Louis nyakához dörzsölte, mire a fiú felnyúlt, és megölelte a busa fejet. Így közeledtek, és már csak pár lépésnyire voltak, mikor Csillag halkan nyerítve üdvözölte a gazdáját.
   Louis egyenesen Harryre nézett, aki még a lélegzetét is benntartotta, mert annyira hatása alá került a jelenetnek, ahogy Louis és a ló teljes összhangban lépkedtek.
– Itt vagy? – kérdezte a fiú, mire a herceg csak bólintott, mert a hangját még nem találta. – Minket vártál?
Harry csak egy pillanatig gondolkodott.
– Téged vártalak! – lehelte, mire Louis azonnal ellépett a ló mellől, aki kötelességtudóan folytatta útját az istállóba, míg a fiú lehajolt, két tenyerébe fogta a herceg arcát, aztán olyan szenvedélyesen csókolta meg, hogy Harry teste ívbe feszült. Egy lélegzetvételnyivel később már ő is észbe kapott, és felnyúlt, hogy megfogja Louis derekát, az ölébe húzza, majd átölelje, és átvegye az irányítást. A kis test készségesen simult hozzá, az édes száj azonnal megnyílt neki, és az apró kezek az ingével babráltak, hogy alá tudjanak férkőzni.
Harry a nyakába fúrta az arcát, és belélegezte a részegítően finom illatot.
– Annyira vágyom rád! Megőrjítesz! – súgta a bőrbe, aminek olyan illata volt, mint a frissen esett eső utáni erdőnek.
– Akkor menjünk a házba! – válaszolta halkan Louis. – Én sem bírok már várni!
  Harry agyán azonnal átfutottak a kétségek.
– A házba? Jó ötlet ez? Ott alszanak a többiek…
– A szobádból semmi sem hallatszik ki, ezért kezeskedem! – válaszolta Louis.
– Ne tégy meggondolatlan ígéreteket! Lehet, hogy a mester nem szokott úgy visongani, ahogy te fogsz ma éjjel… – felelte a herceg, és incselkedve beleharapott a gyenge bőrbe Louis kulcscsontján.
– Ahhhh…– tört fel egy nyögés a fiúból. – Hidd el, bárhogy fogok sikítozni… Mert fogok, azt jól tudom… A többiek olyan mélyen alszanak, hogy ágyúdörgéssel sem tudnád őket felébreszteni.
– Elkábítottad őket? – kérdezte Harry, és kuncogott a gondolatra, hogy a többiek ott lesznek mellettük, míg ők átszerelmeskedik az éjjelt, de semmiről sem fognak tudomást szerezni.
– Valami olyasmi… – bólintott Louis, és ismét megfogta Harry állát, egyrészt, hogy elhúzza a vállától, ahol túl érzékeny volt ahhoz, hogy tűrje az ostromot, másrészt, hogy most ő kezdeményezzen egy vad nyelvcsatát, amivel a végletekig szította a herceg, amúgy is eget rengető vágyát.
   Harry nagy tenyere a fiú kerek fenekére simult, majd bele is markolt, míg a másik már az ágyéka felé vándorolt, de Louis erősen megszorította a csuklóját.
– Ne! Ne érj hozzám, vagy nem jutunk be a házba. Pedig ami rám vár, azt szívesebben élném át párnák között, mint az istálló szénájában.
Ahogy Harry átgondolta, rájött, hogy Louis-nak teljesen igaza van, ezért halkan felnevetett, egy cuppanóst nyomott a pisze orra, aztán felemelte magáról, hogy talpra segítse, majd ő is felpattant, és kézen fogva húzta maga után a fiút, míg öles lépteivel a ház felé iramodott.
   Most Louis-n volt a sor, hogy halkan kuncogjon a sietségen, de közben a szíve a torkában dobogott, és ha belenézett a herceg gondolataiba, elfogta a páni félelem. Ezt nem biztos, hogy túlélem… – állapította meg magában, de közben annyira vágyott arra, hogy megtapasztalja az őrült vágyat, és a mérhetetlen gyönyört, hogy az sem érdekelte volna, ha valóban az életével kell fizetnie érte.
   Mindig tudta, hogy Harry majd eljön hozzá, csak azt nem, hogy mikor. A várakozás évei nagyon lassan teltek. Látta maga előtt az arcát, néha álmaiban érintette is, de nem tudta a nevét, és hogy ki ő… A sors fintora, hogy egy herceg, akiből király lesz. Ez nagyon sok mindent lehetetlenné tesz, amit Louis eddig elképzelt a közös életükről.
   Most ne tervezgess, csak engedd, hogy szeressen! – figyelmeztette magát, és ezzel ki is kapcsolta az agyát. Innentől csak a vágyainak élt. 


.

26 megjegyzés:

  1. Még mindig biztos vagyok benne hogy Louis a mester. Most is. Ő vizsgálta a lovat és a mester semmit se akart tenni meg nem is figyelt utàna majd elsőre elment. Gyanus... Nagyon gyanus.. Ráadásul eszembe jutott az ujraolvasasnál hogy a mester fiatal és a legdrágabb kincsét kéri a királynak aki ugye Harry lesz. És igy kb biztoa vagyok benne hgy valami csel van itt.. De ahh amugy imádom. Csak nem tetszik ez a kis negatív jövő hangulat amit Lou gondolatai festenek.. De legalább a kövi része a khm.. Tudjuk mié az éjszaka :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nemsokára fény derül a dologra, már nem kell sokat várakoznod. Újraolvastad?? IMÁDLAK!! Van egy kis negatív jövőhangulat, remek meglátás, de azt ugye tudod, hogyha minden szirupos lenne, és szerelemtenger, akkor semmi értelme nem lenne a sztorinak. Bocsáss meg érte...valahogy a cselekménnyel is haladni kell, és muszáj felépítenem. <3

      Törlés
  2. Isteni. Gyrosan kell a folytatás. :3 #.#

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyorsan jön, mivel itt naponta hozom a részt. Remélem, elégedett leszel vele <3

      Törlés
  3. Most csak somolygok, olyan cukik!!! Imádom őket!! <3

    VálaszTörlés
  4. Lou hogy szeliditette meg ilyen könnyen Csillagot? Ez nekem bűzlik. lehet hogy megint át vesz?:D
    Olyan jó elképzelni ahogy Lou vágtázott Csillagon.mese szép lehet*-*
    Pont ott hagyod abba mikor megtörténhet aminek meg kell.
    Várom a következő részt <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy varázslónak az lenne a ciki, ha nem tudná megszelídíteni... Igen, lou is csodásan mutathat a lovon, bár Harryn lovagolva sem utolsó látvány ;)
      Mert nem fért bele egy részbe... azért kellett itt elvágnom :(
      Kint van a kövi <3

      Törlés
  5. Na jó.Én túléltem a mai napot,de lehet hogy ezt a történetet nem fogom.
    Csillag és Lou ahogy vágtáznak és Harry ahogy nézi őket...ahhw hangosak és mocskosak a gondolatai :D
    Szerintem a mester balfék.Vagy nem is tudom.Elvégre Lou foglalkozott vele(de még hogy!) ő meg közelébe se nézett.Lou biztos profibb nála. *-*
    És Maszat.Boo,Kicsi és most Maszat.Te tényleg meg akarsz ölni...*---* ❤❤❤
    Istenem,most ugye az jön,amire gondolok? ;)
    Harry király lesz,ezt előre látja, előre látta az álmaiban és régóta vár rá...ez engem nagyon kikészített.
    Úgy érzem,két rész után most le vagyok strapálva.Fantasztikus vagy!!❤❤
    Várom a következőt!
    Ölellek
    Emse

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Harry gondolatai valóban elég zavaróak lehettek, ha Louis szeretett volna Csillagra koncentrálni. ez tény!
      Maszat... ha tudnád, mennyit agyaltam a becenéven. Így sikerült. Remélem senki nem kap tőle hideglelést :)
      Igen, határozottan az jön, mint a gyorsvonat. Ne állj félre. Hagyd, hogy elcsapjon ;)
      Én is ölellek, és remélem a következő részek után is ugyanilyen lelkesen kaplak vissza. <3

      Törlés
  6. Fhú atyaég. Hidd el én most jobban meglepődtem mint te azon, hogy kommentelek… Ami valahol szomorú, mert egy időben ez rendszeres volt.:( Viszont pont a gépemnél ültem és képeket szerkesztettem és nagyon erős késztetést éreztem, hogy kommenteljek, mert annyira megfogott ez a történet, hogy nem bírom ki pofázás nélkül.
    Megmondom őszintén mikor elkezdtem olvasni nagyon féltem, mert úgyse bírnám ki, hogy üzenetbe ne írjak neked véleményt és hát ha nem tetszik nagy valósznűséggel összeveszünk, amit nagyon nem akartam. De nem bírtam ki, mert Tündi is annyira dicsérte.Na meg vasárnap pont családommal sétáltunk a Bazilikánál és mikor bementünk elkapott az a késztetés, hogy muszáj herceges blogot olvasnom. Ilyen velem baromi gyakran van és akkor azonnal keresek is egy olyan blogot. Be is írtam wattpadba és nézelődtem a sztorik között, aztán hirtelen beugrott, hogy az IIWII is herceges és inkább azt olvasnám mint egy angolt. Így kerültem ide és így lett új szerelmem. Most már ez A Tanítvány után a kedvenceeeeeem. <3 Louis karakterét annyira imádom. Olyan csibészes és baromi édes. Továbbra is biztos vagyok benne, hogy ő a mester amúgy. :D És ahw új becenév a láthatáron!!! Maszat! <3 És Harry!!!! Jaj ő is annyira édes és annyira szereti benne Louist. Szerintem teljesen telitalálat. Baromi izgi és tényleg mindig annyira vártam már, hogy eljöjjön az este a blogban és vele együtt Lou is. Kíváncsi vagyok mi lesz még itt és arra is, hogy miként oldják meg, hogy együtt maradhassanak örökre (ha meséről van szó akkor nekem is megengedett ilyen nyálasnak lenni, nem?:P). Ja és a neveken baromira nevettem. Főleg Simonon és a Botoxon. :DD Eszméletlen lett és már alig bírok várni a mai részig. Megszoktam már, hogy befejezett blogokat olvasok, persze nem panaszkodom, mert a napi egyrész is istenség.
    Oh és majdnem elfelejtettem megemlíteni, hogy olyan furi volt újra tőled olvasni. Imádom a wattpad könyvtáram, de még egyik se adta vissza annyira a helyszíneket mint a te történeteid. És meg kell, hogy jegyezzem, nagyon szép volt a patak ahol fürödtek!!! Viszont a mocsár elég undi volt és igazán féltettem Harryt.
    Nagyon örülök, hogy ezt a sztorit megírtad és olvashatom, amennyire furcsálatam az elején, hogy most mese írásába kezdtél annyira imádom most ezt a sztorit. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak pislogtam, és kétszer olvastam el a nevet, hogy jól látok-e... és igen! Nem tudod elképzelni, mekkora örömöt szereztél ezzel. Tudom, hogy most megszegted a fogadalmad, és azt is tudom, hogy azért, mert beleszerettél a mesémbe. Ennél nagyobb meglepetés és elismerés nem is érhetett volna, azt hiszem. Háromszor olvastam el a kommentedet, és az utána következő kettőt is, akiket te csábítottál a blogra, az IIWII kedvéért. Soha nem hittem volna, hogy ez a történet ennyire megbabonáz, de hihetetlenül örülök neki. Azt tudtam, hogy szereted a lovagkori sztorikat, és most már bevallhatom, pont ezért kezdtem el írni. Valamikor még szeptemberben, épp neked... aztán rájöttem, hogy talán kevés lesz benne a Larry, és nem is fogod szeretni. Akkor abbahagytam, és csak akkor folytattam, mikor rájöttem, hogy karácsony előtt már nem lesz idpm nekiállni valami másnak. És ez most nekem a karácsonyi ajándék, hogy mégis ilyen sokan szeretitek, és olvassátok, napról napra.
      Az, hogy vártad az estéket, annyira édes, és megmelengeti a szívemet. Mégsem volt rossz döntés, hogy Louist az elején csak félig valóságos karakternek képzeltem el. Igen, a két főszereplőnk itt a te kényed-kedvedre íródott, remélem, ezt azért észrevetted. Semmi mellébeszélés, csak tiszta szerelem. A neveken én is röhögtem, mikor teljes ötlettelenségemben (tudod, mennyire hadilábon állok a nevekkel( a jól ismert emberekhez nyúltam, és kedvemre szívathattam őket, a rájuk írt karakterekkel.
      Furi volt tőlem olvasni? De hisz annyit, de annyit olvastál már tőlem, hogy lassan előre tudod, mit írok a következő mondatban. Nem hiszem, hogy tudok még meglepetést okozni. A leíró részeimet mindig is szeretted, örülök, hogy most sincs ez másképp. Mivel én nem tudok enélkül írni...
      Nekem volt a legfurább, hidd el, és nagyon, de nagyon szenvedtem vele az elején. Annyira gyatrának éreztem, hogy alig mertem előhozakodni vele. De úgy látszik, az olvasóim és az én ízlésem nem fedik egymást... amit én jónak érzek, azt nem szeretitek annyira, amit csak összedobok, az sokkal népszerűbb lesz. Mi a tanulság? Nem kell agyalnom, csak írni, ami eszembe jut. Mindenkinek jobb lesz így :DDD

      Puszillak, és köszönöm az új olvasókat <3

      Törlés
  7. Drágám!
    Először is ne haragudj, hogy tegnap este nem jelentkeztem, de amire eljutottam odáig, hogy elolvassam, már a szememet is alig tudtam nyitva tartani. És rájöttem, hogy az alvás határán olvasni csodálatos dolog, ugyanis Harry és Louis egy paripán ülve száguldoztak a naplementébe, meztelenül...amíg meg nem szólalt az ébresztő óra.
    Aztán elolvastam első óra előtt...
    És a második előtt is...
    Aztán a harmadikon...
    Igen lassan fejből tudom, de egyre jobban felbaszott az, hogy HOGY LEHET ÍGY BEFEJEZNI?????!!!!
    Amúgy nagyon sok dolog gyanús nekem. Még mindig azon vagyok, hogy Louis igazából Tomlinson mester a pasas, meg nem tudom ki...De az egész dolog zavaros a buksimban, bár ott minden az.
    Ahogy Louis beszélt Csillaggal...és ilyen édesen hagyta magát a paci...jajj a pici szivem :”)
    Nagyon nagyon édes.
    És most komolyan a srácok előtt fognak dugni???????
    Mondanom sem kell, hogy kövit akarok ugye??
    Imádlak
    És várom a válaszokat az idióta kérdésimre, meg mindenre, ami ott játszódik. Bent a történetben. Bár valami azt súgja, hogy inkább nem akarom tudni, és a folytonos agyalás helyett élvezzem ki a jelent. Amit nagyon is ki fogok! Ismerlek már;)
    Szeretlek
    Köszönöm az élményt <3
    ~B xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy haragszom! Ennyi év házasság után (ez már a második, ne feledd), simán belefér ennyi, pláne, hogy előtte hónapokig nem is láttalak (te kis mocsok!! ;)
      Szép estéd lehetett,,,,remélem, a mai rész után még szebb álmaid lesznek, vagy izgalmasabbak ;) :P
      Tudod, hogy a "nagyjelenetek előtt vágom el mindig... valahogy ez lett a bevált módszer. Így több karakter jut a szerelmezésre, amit még sosem bántatok;)
      Nem fognak a srácok előtt dugni!! Az teljesen kizárt. Harry külön szobát kapott, és Louis gondoskodott róla, hogy mindenki más, hét méter mély álomba merüljön.
      Minden kérdésedre jönnek a válaszok, mégha nem is pont azok, amiket remélsz ;)
      Igen, ismersz,,, élvezd, amíg lehet!!!

      Én is szeretlek, holtodiglan ;)

      Törlés
  8. Szia! :)meg soha nem commenteltem semmilyen blog ala ezert igazan nem tudon mit irjak. a blogot egy csetcsopiba linkelte egy csaj aki folyamatosan errol dumalt. megmondom oszinten soha nem olvastam meg larrys blogot de annyit beszelt rola a csaj hogy el akartan en is olvasni. nem tudom ismered e ot blaho reka a neve. ez nem lenyeg csak tenyleg nagyon orulok hogy ra talaltam erre a blogra mert eszmelrtlen jo es ket nap alatt el olvastam a reszeket. en nagam is larry s cvagyok de soha nem mert mert elolvasni meleg blogojat mert kicsit feltem hogy attol mert szeretem larryt meg nem biztos hogy a gyomrom is birja a huzos reszeket. aztan reka addig mondogatta hogy gondoltam elolvasom es szerintem szeprn megyek azt a masik blogof is elolvasni mert a csaj azt mondta az is majdem ilyen jo. es comizasra is o vett ra mert tartott egymonologot arrol milyen rossz mikor valaki nem comizik ha tetszett neki a resz. na mindegy asszem oroke halas ledzek a csajnak mert ez a blog zsenialis. ziall is kurva cuki:) nagyon megimadtam azirasod mar ket nap alatt is. szerintem a tobbi blogod alatt is talizunk. meg a konyvedrol is hallottam szval szerintem azt is megrendelem minrl elobb:) sajnalom ha bena lrtt a comi. majd csak belejovok ebbe is.
    ..:)
    puszillak nagyon

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az, hogy életedben először komizol, akkora elismerés számomra, amit leírni sem tudok. Tudod, egy "szűz" olvasó, az mindig nagy fogás. Pláne, ha ilyen kimerítő, csodás kommenttel ajándékoz meg, mint most te engem.
      Mindig félő, hogy egy új olvasó mit szól azokhoz a teljesen szemléletes, és kimerítő szexjelenetekhez, amik immár a védjegyeim, de hála az égnek, nem csömörlöttél meg ezek szerint, és nem ment el a kedved az olvasástól.
      Rékának igaza van... az előző két blogomat az olvasói érdektelenség miatt szüneteltetem. Szükségem van a visszajelzésekre, ahogy mindenkinek, aki alkot valamit. A csaj, amúgy a házitündérem, és nagyon sokat köszönhetek neki. A majdnem ilyen jó blog, nem tudom, melyik lehet, de ha karácsonyit ajánlott, akkor biztosan a Stay Strongot, ami pont ezen a blogon van, csak még tavalyról.
      A könyvem már két részes, nem is egy, mert egy hónapja jelent meg a folytatás. Remélem, azt is szeretni fogod. Sokak szerint az a főművem (eddig ;) )
      Remekül kommentelsz, már nem kell belejönnöd, csak megszoknod ;)
      Visszavárlak.

      Törlés
  9. Nagyon ügyes vagy, ez tetszett nagyon. Nem szoktam olvasni a blogjaidat, de egyik barátom folyton a Tanítványról áradozik, így már rávettem magam egy kis informálódásra:) És meg kell mondjam, el nyerte a tetszésemet. Nem vagyok otthon ebben a meleg témába, de ez a röpke 15 fejezet meghozta a kedvem. Főleg Harry. Mindenesetre meggyőztél, elolvasom a könyvet. Maximum néha lapozok egyet-kettőt. Szóval kérhetek egy email címet? Vagy valami oldal linkjét, ahol meg lehet rendelni?
    Várom a következő fejezetet.
    :) Niki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)

      nagyon boldog vagyok, hogy ez a kis mese annyira tetszett, hogy bizalmat szavazol a könyvemnek is. Remélem, nem okozok csalódást. A linket ide beteszem, ahol rendelni tudsz, de A tanítvány facebookjáról is egy kattintással elérhető! Majd jelezz, hogy tetszett-e. Akár üziben a facen is . ;)

      http://bit.ly/1LKH1kq

      Törlés
  10. "Mindig tudta, hogy Harry majd eljön hozzá, csak azt nem, hogy mikor. A várakozás évei nagyon lassan teltek. Látta maga előtt az arcát, néha álmaiban érintette is, de nem tudta a nevét, és hogy ki ő… "
    AHHHHHWE EZ NAGYON CUKIII
    megyek is olvasni a koviit<33333333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Itt én is olvadoztam (ha ciki, ha nem:P)
      Remélem, a folytatás is tetszik majd!!
      Imádlak, legyen szép napod!
      <3

      Törlés
  11. Csak olvasom tovább...XD Szent egek! Annyira csodálatos lehetett Louis Csillagon, hogy kihaltam... Gyönyörű, én láttam, és szerelmetes vagyok megint ❤
    Igeeeen, Sikoltson, dkjdkxxdkdk Juuujj, azt hiszem a kövi részbe belehalok... Nem is tudom, hogy merjek e most nekilátni vagy inkább holnap... Na majd látom meg te is, ha komizok XD
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDD nagyon nevetek. Neked már rég aludnod kellene :))
      És én már sejtem, hogy nem bírtad megállni...és szerintem jól tetted. Ha már lehet, én ezeket a részeket biztosan egyben olvasnám ;)
      És éjjel, az ágyamban ;)
      szerintem te is....

      Törlés
  12. Ismételten ködös tekintettel ülök a gépem előtt és nem tudok megszólalni.
    Nem hittem volna, hogy Harry és Csillag kapcsolatánál van ami jobban kinyír, de úgy ltszik mégis van, mert nyöszörögve olvastam végig azt, ahogy Louis Csillag bizalmába férkőzik és minden kötöttség nélkül vágtatnak Miért sírok én ezen? Ez olyan, mikor Harryt Louis családjával látom, vagy éppen fordítva. Nagyon jól tudom, hogy tervezel valami olyat,amitől letargiba esek és itt fogok tombolni, hogy miért?! De egyre nagyobb kiváncsisággal várom a folytatást, hogy csavarod a szálakat.
    Maszaaat ezmennyire cukii belehaloook, megértem Harry mocskos gondolatait SAME
    olvadozom, sírok ♥♥♥ IMÁDOM
    Megyek olvasni a köviiit :") ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj, hogy túl jól ismertek már... mindenki tudja, érzi, hogy mire készülök. Ha nem is tudod pontosan, mi lesz a folytatás, de már most azon parázol, hogy mikor vetek véget az idillnek. Túl átlátszó vagyok :(((
      Pedig mindig szeretnék valami újat mutatni, de azt hiszem, erre már nem vagyok képes. :)

      Imádlak <3

      Törlés