2016. január 5., kedd

*Becca Prior* It Is What It Is / Tizenhatodik fejezet

Becca Prior
It is What it is

Tizenhatodik fejezet
  Harry gyorsan vágott át az udvaron, aztán határozottan nyitott be a házba, majd berontott a szobába, már szinte vonszolva Louis-t. Mikor bezárult mögöttük a vaskos faajtó, maga elé rántotta, aztán olyan hevesen tapadt a szájára, hogy Louis halkan felnyögött a mozdulattól. Nem volt ellenkezés, a kis test készségesen adta meg magát, és Harry vére száguldani kezdett a behódoló viselkedéstől. Már tépte a ruhát Louis-ról, és meg sem állt, míg az meztelenül reszketett előtte.
– Istenek, de gyönyörű vagy. Hogy lehetsz ennyire szép? – kérdezte Harry és érzékeny ujjai már elindultak, hogy végre felfedezzék a testet, amit milliószor képzelt maga elé, mióta a sziklán tartotta a karjaiban.
   Louis felé lépett, ezzel elzárva az utat vágyakozó pillantásai elől, de eleget téve a vágyának, hogy ő is meztelenül láthassa a herceget. Élénken élt benne is az emlék, a tóparti szerelmezés minden pillanata, és alig várta, hogy ismét egymásba gabalyodhassanak, immár igazi, testi valójukban. Ezúttal remélte, hogy több türelmük lesz, és nem kapkodják el a dolgot, hisz övék az egész éjszaka.
  Harry is hasonlóképpen gondolkodott. Hagyta, hogy Louis áthúzza a fején az inget, aztán kikösse a gatyáját, de rájött, hogy a lovascsizmáját nem tudja levenni állva.
   Halkan, kínosan krákogott, mire Louis lenézett, és ő is rájött, hogy ez nem megy olyan könnyen, ahogy szeretné. Két tenyerét a széles mellkasra fektette, és tolni kezdte a herceget hátrafelé, míg el nem értek az ágyig. Mikor Harry már rajta ült, Louis lehajolt, felemelte az egyik lábát, és húzni kezdte a csizmáját.
   A másik csak nézte, csodálta kecses mozgását, hibátlan bőrét, és kedvét lelte a látványban, ahogy Louis meztelenül serénykedett, hogy levetkőztesse. Mikor a két hatalmas lábbeli koppant a földön, Louis a nadrág derekába fűzte az ujjait, és azt is lehúzta róla, aztán végre felegyenesedett, hogy elgyönyörködhessen a pucéron is fenséges fiúban.
   Harry felhúzta az egyik szemöldökét, kihívóan nézte a szerelmét, és két karját a feje alá téve dőlt hátra, hogy kinyújtózzon a puha paplanon.
   Louis halkan nyöszörgött, ahogy szemeit legeltette a testén, és kínozta magát a késedelemmel. Harry annyira kívánatos és olyan izgató volt a maga tökéletességében, hogy alig tudott uralkodni magán. Lassan mozdult felé, és mikor az ágyhoz ért, négykézláb mászott a hanyattfekvő herceg fölé. A két, feszülő hímtag egymáshoz ért, aztán Louis ráereszkedett, hogy mindenhol érezze összesimuló testüket. Harry azonnal előhúzta a kezeit, és gyengéden átölelte a karcsú derekat, míg a csípőjét felemelte, hogy összedörzsölje az ágyékukat.
   Louis torokhangon búgott, és ajkaival cirógatta a herceg állát, a fülét, majd a homlokát. Harry segített neki, hogy feljebb helyezkedjen, ő pedig Louis nyakát vette célba, és nyalogatni, szívogatni kezdte a lágy bőrt.
   Mindketten érezték, ahogy a kéj lassan átveszi az uralmat a tudatuk fölött, de most nem akarták megtartani az irányítást. Ellazulva engedték, hogy a vágy leigázza őket. Sóhajok és halk nyögések töltötték be a kis szobát, míg a kezeikkel is felfedezőútra indultak a másik testén. Harry a fiú hátát simogatta, kitapintva az izmokat, majd a gerince vonalán húzta végig tompa körmeit, ezzel késztetve Louis-t, hogy a fejét felemelve engedje le a derekát, és halkan nyöszörögjön.
– Istenem… Nem sokáig bírom – lehelte Louis, és szerszámát ismét a hercegéhez dörzsölte, aki kettejük közé nyúlt, összefogta a két kemény dárdát, és lassan fejni kezdte őket.
– Pedig ma nem fogjuk elkapkodni – válaszolta suttogva, majd lehajolt, hogy bekapja az egyik hegyes kis bimbót, és az ajkai közé véve szívhassa egy kicsit. Louis morgott vagy dorombolt – ezt nem tudta eldönteni –, de abban biztos volt, hogy tetszik neki, amit csinál, ezért nedves csíkot húzva siklott át a párjához, hogy azt is kényeztesse egy kicsit. Az íz, az illat, ami betöltötte az érzékeit, a legfinomabb bornál is részegítőbb hatással volt rá. Nem is tudott betelni vele. Louis készséges volt, de vágyakozó, és ő is kivette részét a játékból. Lenyúlt, Harry kezét felemelte, majd két ujját az ajkai közé tolta, és szopni kezdte őket, amitől a hercegnek elakadt a lélegzete, és a vére felforrt egy pillanat alatt.
   Louis kiengedte a szájából, és lepillantott, hogy Harry szemébe nézzen, majd halkan szólalt meg:
– Magamban akarlak érezni. Azóta vágyom rá, hogy először megtapasztaltam. Kérlek, tégy a magadévá!
   A herceg izmai megfeszültek, és minden igyekezetével azon volt, hogy ellenálljon a késztetésnek, mert annyira szerette volna azonnal maga alá fordítani, és belé hatolni. De csak bólintott, aztán gyors mozdulatokkal leemelte magáról Louis-t, hogy a hasára fektesse, és mögé térdelt. Alányúlt, hosszú ujjaival átfogva a péniszét, aztán finoman feltolta a kezét, míg a fiú teste négykézlábra nem emelkedett. Lehajolt, finom csókokat lehelt a gödröcskékbe Louis derekán, majd a szája elkalandozott, és meg sem állt, míg bele nem mélyesztette fogait a feszes félgömbök egyikébe. Louis sziszegett, a mellkasát a paplanra engedte, arcát oldalra fordította, és két kezével hátranyúlt, hogy széthúzza magát. Harry szívverése kihagyott pár ütemet a látványtól, és a mérhetetlen vágytól, amit kiváltott belőle. Ilyet még nem tapasztalt, hogy valaki ennyire ösztönösen nyíljon meg, és egyértelműen tudtára hozza, mire vágyik. Gondolkodás nélkül tett eleget a kimondatlan kérésnek, és lágyan nyalogatta a bejáratot, míg Louis kéjes sóhajait és akadozó légzését hallgatta.
   A másik fiú kezdte úgy érezni, elérte a vágy legfelső fokát. Már képtelen volt befogadni több ingert, vagy csak tűrni a gyengéd kényeztetést. Többre vágyott.
Saját ujjait vetette be a cél érdekében, hogy mielőbb megkapja, amit akar.
   Harry felhördült, mikor közvetlen közelről nézhette, ahogy Louis magába tolja két vékony ujját, majd lassan mozgatni kezdi őket, míg nyögései hörgésbe mennek át, és a teste hullámzik a kéjtől. Felemelkedett, a hátát harapdálta, majd kezeivel átvette Louis szerepét, és most ő húzta szét a formás feneket, miközben csak bámulta, amit a fiú magával művelt.
– Harry!  Kérlek! – nyöszörögte Louis. Ezzel egy kicsit észhez térítette a herceget, aki azonnal tudta, mire van szüksége a másiknak, és a szájához emelte hosszú ujjait, hogy benedvesítse őket, majd egy csókot lehelt a kis kézre, és halkan azt duruzsolta: – Majd én, szerelmem…
   Louis azonnal átadta a helyet, és most ismét ő feszítette szét magát, hogy Harry akadálytalanul hatolhasson belé az ujjaival. Egy torokhanggal kezdődött, majd sikítássá erősödött, ami feltört belőle, de egyáltalán nem volt panaszos. Inkább a mindent elsöprő kéj jele volt, és Harry is érezte, hogy egyből eltalálta a fiú gyenge pontját. Ujjait begörbítve masszírozni kezdte, Louis pedig rányomta magát, mert képtelen volt már várni. – Nem bírom tovább! Könyörgöm! – szűkölte, és még a saját ujját is benyomta, míg végre úgy érezte, elég tág ahhoz, hogy befogadja Harry hatalmas szerszámát. Mikor a herceg is egyetértett a dologgal, kihúzta az ujjait, lágy csókokkal hintette be Louis hátát, aztán fölé tornyosult, a nyakába harapott, míg beigazította a szerszámát, és lassan belé hatolt.
– Szeretlek! – súgta, és mozogni kezdett.
   Louis is morgott valamit, de a hangja nyögésbe fúlt, ahogy megérezte az első döfést, amit hamarosan követett egy másik, és egyre gyorsuló ritmusban érkeztek a következők.
– Ó, igen! Így! Harry… Mélyen… Mélyebben! – nyöszörögte el a vágyait, mire a herceg tövig nyomakodott a testébe. Nem mozdult, csak hagyta, hogy alkalmazkodjon a méretéhez, és közben megállás nélkül csókolta, simogatta, ahol érte, aztán átölelte a derekát, ezzel arra kényszerítve, hogy homorítson, majd elengedte magát, és ösztöneitől hajtva olyan gyilkos tempót diktált, amivel mindketten pillanatok alatt értek a csúcs közelébe. Mikor Louis keze elindult, hogy segítsen magán, Harryé is követte, és együttes erővel tettek meg mindent, hogy a lehető legcsodálatosabb élvezetekben legyen része.
   Louis hálásan nyögött, fejét oldalra fordítva, és így a herceg elérte az ajkát, amit a fogaival csípett meg egy picit, aztán a nyelvével simogatott és becézgetett.
– Már nem sokáig bírom – suttogta Louis szájába, érezve a szűk, kegyetlen forróságot, ami körülvette.
– Mindjárt! – lihegte a párja, aztán Harry ujjait engedte a sajátjai helyére, aki szakértő mozdulatokkal fejte, míg Louis zihálni kezdett, majd elakadt a lélegzete, és a herceg szájába nyögve, kínlódva élvezett, nehezen viselve a földöntúli gyönyört. Mikor vége lett, a párnára omlott, de fenekét magasra emelte, hogy a társa is megkapja, ami jár neki. Harry most csak magára figyelt, mozdulatai szaggatottak és durvák lettek, és pár pillanattal később, egy kiáltással mélyen Louis testébe lövellt, míg a kéj hullámokban lepte el.
   Kifulladva zuhantak a puha ágyra, és Harry hátulról ölelte át kedvesét.
– Szeretlek. El sem tudom mondani, hogy mennyire…
– Nem baj, drágám, ha kicsit kitisztul a fejem, majd kiolvasom a tiédből – mosolygott Louis, és nyakát erőltetve kifordult, hogy Harryvel csókot válthasson, bármilyen kényelmetlen is.
– Te csak ne vájkálj az agyamban, te kis … maszat! – jött rá a tökéletes megszólításra hirtelen, és annyira elégedett volt vele, hogy szélesen elvigyorodott.
– Tudtam, hogy erre emlékezni fogsz! – sóhajtott Louis, és enyhe szemrehányás érződött a hangjából. – Bezzeg, mikor azt mondtam, senkivel ne állj szóba az Iszaptengeren, azt hamar elfelejtetted…
   Harry a nyakába csókolt, finoman meg is harapta, és közben hatalmas tenyerét Louis feszes kis hasára simította, majd körkörösen cirógatni kezdte, elkenve a nedvét.
– De hát most is maszatos vagy! Ennél találóbb becézést nem is találhattam volna.
   Louis elmosolyodott, és egyáltalán nem volt zabos a dolog miatt, csak rájátszott egy kicsit, de most már képtelen volt tettetni magát. Hozzábújt az izmos herceghez, és hagyta, hogy Harry levezetésképpen még percekig csókolja a nyakát, lila nyomokkal ellepve a vékony bőrt, míg úgy nem találta: ez már elegendő ahhoz, hogy Louis-ról mindenki tudja: foglalt.

.

27 megjegyzés:

  1. Isteneem mennyire édesek*-*
    Ez már túl sok a jóból
    Végre együtt vannak.kíváncsi vagyok mi lesz ezek után ^^
    Imádtam <33
    XX Dorina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most jönnek az események... (*szemöldökhúzógatás*)
      Imádlak ! ❤

      Törlés
  2. Úristen Becca*.*
    Ez valami hihetetlenül fantasztikus! Szavak nincsenek rá.:))
    Ui.: A Violencenek lesz folytatása?
    XX C

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Strong, a Violence folytatása már kint is van, remélem tetszeni fog:)
      Örülök, hogy ezt is szereted!!
      Puszillak❤

      Törlés
  3. az egész gyönyörű volt, de az utolsó mondat volt a legaranyosabb ❤
    :3 #.#

    VálaszTörlés
  4. #dead

















































































    Egy szó, mint száz: imádtam. <33
    És köszönjük, hogy írod nekünk ezt a csodát. Nem is tudom mit kezdenék nélküle <3 :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egy napig azt hittem, hogy szar a blogger, mert nem jeleníti meg a többi kommentet... csak most jöttem rá, hogy te szúrtál ki velem!! :DDDD
      Igazán nincs mit, én köszönöm, hogy olvassátok !!❤

      Törlés
  5. Nincsenek szavak...erre tenyleg nincsenek...❤ MASZAAAAT!ez a legcukibb becenev es Harrynek meg a "Hercegem" tokeletes
    Szoval azt hiszem ennyi... kb minden tortenetedet olvastam(kiveve amit nem de nah... sokat) es meg mindig meg tudsz lepni!
    (Remelem ezzel fogok almodni es nem a Voros es feketevel ami rohadt szar konyv(bar csak a filmet neztem) es kotelezo szoval a 5 oras szenvedes utan nagyon jol esett ez a ket resz)
    Koszonom❤❤❤
    xxx L

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Maszaton annyit agyaltam, mint még soha becenéven...
      Az egyik kedvenc könyvem volt régen a Vörös és fekete. Julian Sorel pedig a kedvenc karakterem. Abban is meg lehet találni a szépséget... kicsit vontatott a mai könyvekhez képest, de Stendhal legjobb könyve szerintem. A Vörös és fehéret például utálom:)
      Puszillak

      Törlés
  6. na megint itt vagyok! :) nem is mondta reka hogy ismer teged szoval most elegge megleptel:) nagyon cuki csaj amugy miatta lettem larry s mert addig ervelt nekem amedig ra nem jotten arra hohy amit mond az nen is hulyeseg de most mar halas vagyok mert nagyon meg szerettem larry t bar meg elege friss shipperuk vagyok:). huha ez egy eleg tomeny erotikus resz volt de nagyon tetszeztt tenyleg nem is hittem volna hogy valaha fogok hasolot olvasni. azt plane nem hogy szeretni us fogom mert ezz nagyon szeretem. es a legfurcsabb talan hogy ziall is meg szerettem pedig riluk alig hallottam meg. nagyon tetszik a sztori es megprobalok majd gyakran commentelni ezutan :) tok meglepodtem hogy valaszolsz a komikra amugy mert ez olyan furi. mas hetero blogoknal sose lattam hogy az iro valaszolna ezert nem is volt soha kedvem commentelni:) nagyin varom mar a kovei reszt es nagyon izgatott vahyok mar! :)
    L.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Réka elég jól ismer... Talán túl jól is ;)
      Vigyázni kell vele, mert demon larrie, és nem viccel. Akit ő nem tud megtéríteni, az teljesen immunis larryre, ez biztos.
      Komolyan, máshol nem válaszolnak a komikra? Akkor mi az értelmük??? Nekem már akkor is lelkiismeret-furdalásom van, ha csak késő este tudok..
      Remélem, a folytatás is tetszeni fog. ❤

      Törlés
  7. 😍😍😍 imádom... És a végén hogy Maszatnak hívta Harry Louist áh... Annyira cukik eggyütt meg ahogy figyelnek egymásra.... Szóhoz se juttok <3 <3 <3 ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért nagyon köszönöm, hogy mégis írtál, és hidd el, nekem ennyi is elég. örülök, hogy tetszett ! ❤

      Törlés
  8. Az utolsó mondat........AHWWW AZ UTOLSÓ MONDAT.
    Komolyan olyan szinten kikészültem ettől a mondattól, hogy....ohh nemtudok már fogalmazni se.
    Mintha évek óta terveznéd, hogy kinyírsz valakit, és miután véghez vitted, még kegyelemből beledöfsz egy kést a vergődő testébe, és mélyen a szemébe nézve ezt suttogod ” végeztünk.” Majd hátra dobva a hajadat kilépsz a teremből, és dívásan elsétálsz.
    Ilyen érzéseket keltett bennem ez az utolsó mondat...A győzelem érzését.
    Kémes filmet néztem? Igen megeshet. Kicsit beteg a fantáziám. Ésss??? :D
    „ez már elegendő ahhoz, hogy Louis-ról mindenki tudja: foglalt.”
    Drágám ezt hívják tökéletes befejezésnek.
    Nos. Most, hogy így kitárgyaltuk a végét, térjünk rá az elejére, mert miért ne?

    „Harry felhúzta az egyik szemöldökét, kihívóan nézte a szerelmét, és két karját a feje alá téve dőlt hátra, hogy kinyújtózzon a puha paplanon.”

    Nem tudom miért, de ezzel a mondattal olyan szinten kikészítettél, hogy arrébb kellett löknöm a laptopom és túlesni valahogy a sikítórohamomon. MIIIÉRT TESZED EZT VELEM?! Harry...a kihívó mosoly...a kar alá tett kéz...a tipikus „csinálj velem, amit akarsz” tekintet...kényelembe helyezi magát
    MIÉRT VAGYOK EBBE SZERELMES?
    Miért ilyen nagyon jó?? Nagyon nagyon. Nagyon. Hihetetlenül nagyon.
    A következő dolog amin kikészültem a csizmás jelenet volt...Soha az életben nem gondoltam volna, hogy szexinek találom azt, ahogy valaki leküzd magáról egy lovagló csizmát.
    ( Általában az én esetembe ezt úgy szoktuk kivitelezni, hogy elhelyezkedek a földön és az összes létező szilárd tárgyba kapaszkodva hagyom, hogy lecibálják rólam vért izzadva...szerintem ezért)
    DE LOUIS ERRE IS KÉPES, MINT TUDJUK.
    Ahogy közösen megoldották ezt a problémát...izgató volt? Nem kifejezés. Meghaltam? IGEN SIKERESEN MEGINT.
    Annyira bírom, hogy még mindig nem bírnak magukkal...És azt még jobban, hogy én ugyan úgy imádom, mint amikor először olvastalak. Bár ezt nem mondanám...most mégjobban!!!!!
    Maradjon ilyen álomszép!!! Kérlek!!
    Eszméletlenül izgatottan várom a következőt, és millió puszit, meg egy hatalmas ölelést küldök. (Bármennyire is utálod)
    És most megyek, és elolvasom még egyszer. Vagy többször. A kémia tanárnő biztosan megérti majd, hogy ez valahogy jobban mozgatja a fantáziám a periódusos rendszer olvasása helyett.
    Puszi
    ~B

    Ui. : Még mindig próbálom megszokni a szerelmezés kifejezést.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hanyattdőlős, kéz a fej alatt nem tudom, miért csinált ki, de az emberi agy kifürkészhetetlen. Mindenkit más vesz le a lábáról...
      A lovascsizmás jelenet valszeg csak a te fétised lesz, de legalább van valami, ami csak a tiéd ;)

      Nem ígérhetek semmit, és valld be őszintén, ezt te is nagyon jól tudod... a folytatás... nos az a folytatás ;)

      A kémia tanárnő mennyire volt megértő?? Add a kezébe. Ha beleolvas, úgyse mer szólni semmit ;)

      A szerelmezés nem a saját szerzeményem. Fable-től cskliztam, és imádom. Igazából ahhoz írtam egy sztorit, amiben megállja a helyét. De annyira mély értelmű egyébként. Vagy csak számomra. Az, amikor az érzelmek csúcsosodnak ki egy szerelmi aktusban, és nem a testi vágy hajtja az embereket. Nekem ez a szerelmezés... ❤

      Törlés
  9. Oké..azt írtam, hogy ha kész leszel akkor írok egy hosszú véleményt..
    De utolértem a kis sztoridat és nem bírom ki, hogy ne szóljak..
    Amikor elkezdtem olvasni az elején nem volt minden tiszta - mint az remélem normális -, és sokáig azt hittem, hogy a varázsló maga Louis, de kellemes meglepetésben lett részem:)
    Olyan nagyon aranyosak, hogy.. hogy na!:D
    Az, hogy Ziall-os azért külön hála és köszönet, mert Larry után kedvenceim ők (is).
    Az hamis Louis-t éreztem eleinte, hogy hopp valami nem stimmel, amikor pedig gondolatban sem válaszolt, már tutira összecsináltam magam..
    Csillám.. na igen remélem azért nem kergül meg, de amint látom jó kezekben lesz:D
    É Liam.. na kíváncsi vagyok, hogy őt kivel hozod össze - bár van ötletem -, de nagyon várom az újabb részt.

    Nórixx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)
      Annyira boldoggá tesz, hogy nem bírtad megállni a kommentelést. Ez számomra nagyon nagy elismerés. Természetes, hogy az elején nem volt minden tiszta, hisz nem volt bevezetés, hanem egyből egy történetbe cseppentünk. Ilyenkor idő kell, mire a dolgok a helyükre kerülnek. Nem szánok senkit Liamnek, tudod, nálam mindig ő a kívülálló, mert nem igazán kedvelem, és nem tudok mit kezdeni vele:((

      Puszillak ❤

      Törlés
  10. Elég sok idő telt el mióta nem kommenteltem már rendszeresen, minden részhez, de egy valami nem változott. Az, hogy +18-as jelenetről nem tudok véleményt mondani… :D Komolyan, olyan kretén vagyok, de egyszerűen nem megy. :( Szóval ne haragudj, de a részről csak annyit tudok mondani, hogy brutál jó volt és minden benne volt amit én imádok. Na most vagy azért írtad így, mert tudtad, hogy meghalok az ilyen szép szövegektől agy csak full véletlen az egész és az univerzum is azt szeretné, ha megdöglenék. Mivel nem élek valami veszélyes életet, ezért a legegyszerűbb larry blogokkal kinyírni engem. Oh amúgy a veszélyes életmódról jut eszembe, szerinted is úgy nézek ki első ránézésre mint aki láncdohányos?? Belahok, mert senki nem hiszi el nekem (mármint osztálytársak), hogy életembe egyszer fogtam a kezembe cigit és akkor is csak azért, mert apám bement a nemzetibe és addig tartanom kellett a szarját. Úgy felbasz az ilyen.:( Na mindegy.
    Amúgy reagálva az előző kommentem válaszára, baromi édi voltál. Honnan tudtad, hogy szeretem a lovagos sztorikat??? Mert én se tudtam, de eskü. Minden filmet utálok ami a múltban játszódik,de valamiért blogokba nagyon bejön. Persze az áttörést mindenképpen ez a sztori okozta, mert most annyira szerelmes vagyok belé, hogy nem tudom a jó kis wattpadba elmentett könyveimet olvasni az istennek se, mert azok nem ilyen jók.:(
    Mellesleg szerintem tuti szopatsz most vagy nem tudom, de ne csináld már. Komolyan nekem kezdted el írni? Fhú te, de ha tényleg akkor miért nem mondtad? Megjegyzem tényleg furcsa, mert kevés benne a larry és mégis szeretem. Nagyon. Talán az alapból izgalmas alapsztori eltereli a figyelmem arról, hogy Louis ritkábban szerepelt az elején. Tényleg nem tudom, de a lényeg, hogy imádom és szegény Tanítvány könyveim kicsit mintha féltékenyek lennének, ugyanis mióta elkezdtem ezt olvasni nem is nyitottam őket ki!!!!!:((( Jó, persze azért ők maradtak az első helyen, de ez a sztori olyan picivel marad le mögöttük, hogy nem csoda ha féltik a helyüket.
    A szereplők amúgy tényleg brutálisan kinyírnak, mert mindkettő pontosan olyan amilyennek imádom őket olvasni. És még a HarryTops se zavar!!!! Pedig azt nehezen emésztem meg, de itt valahogy adja magát. Oké, mondjuk azért eléggé drukkolok, hogy egyszer a herceg is alulra kerüljön.. :P De így, még leírva se merem elhinni, hogy ezeket direkt írtad ilyenre, mert tudod mit szeretek. Ez olyan furi. Én biztos voltam benne, hogy ez véletlen egybeesés és ennyi.
    Viszont, én nagyon félek. Elszoktam már a kínzásaidtól és érzem, hogy nem sokáig húzódik még ez a minden hepi szál. Fogalmam sincs mit találtál ki ezzel az alkalommal, hogy megkínozz minket, de érzem, hogy baromira fog fájni. De tudom jól, (mert minden alkalommal elmondtad amikor hisztiztem, ami szerintem totál nem volt hiszti, de szerinted meg igen, szóval ch), hogy minden történetbe kell bonyodalom. Szóval reméljük túl élem. Ha meg nem, akkor az urnámat a Tanítvány könyveimre helyezd pls, hogy velem legyenek. És ezt a sztorit pedig jelentessétek meg, hogy békében nyughassak.
    Ohhhh és még valami. Mikor a mester elmondta Lou becenevét én full azt hittem, várj be is másolom ide, hogy jobban értsd:
    “– Csak óvatosan, mmmm…maszat! – mondta a varázsló, elnyújtva az m-betűt, mintha nem jutott volna eszébe a becenév, bár már maga a kedveskedő megszólítás is fülig érő vigyort eredményezett a hercegnél. “ Na itt azt hittem, hogy véletlen majdnem azt mondta, hogy “Csak óvatosan, mester” de idejében eszébe jutott, hogy Harry nem tudhatja és csak ezért mondta, hogy maszat. Oké, valószínűleg full hülyeség és paranoiás vagyok, de nekem ez annyira gyanús volt.:D
    Na mindegy.
    Az olvasókat meg magadnak köszönd, mert én csak hisztizek mennyire jó, de te írod szóval a te érdemed, nem az enyém.
    <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ilyen jelenetekről nem is kell..Nem is lehet igazán. Azon kívül, hogyha valaki olyan tipus, mint Bori. Mert tőle meg az lenne a fura, ha nem írna ilyenkor:))
      Azért, mert anno szeretted az as you wish-t, és nekem ez maradt meg valamiért. Meg azért, mert mindig azt mondtad, hogy olyat akarsz, ahol a szerelem mindent felülír, és ahol annyira cukik, hogy cukorszirup folyik a telefonodból. Hát ennyire telt tőlem, remélem, elégedett vagy vele.
      Szövegértésből beírhatsz egy ötöst ;) Nem részletezem, hogy miért, de te biztosan tudni fogod!!

      És igen, neked kezdtem írni, de mikor látatlanban legorombítottál vele kapcsolatban, akkor félretettem... Az egy nehéz időszak volt, azt hiszem :))

      A könyveid nem sértődnek meg, ha az én írásomat olvasod, ebben biztos vagyok. Azt hiszem, a wattpad alkalmazásodat szívesebben törölnék;)

      Igen, már én is rájöttem, hogy úgy szabadulhatok meg tőled a legkönnyebben, ha kinyírlak az írásaimmal... jól haladok??? ;)

      Puszillak, és bocsi, h eltűntem, de elmentem hajat mosni, és lemerült a telefonom.
      és nééézd, mit tanultam::: ❤❤❤

      Törlés
  11. Na jó, én kihaltam... Oh aztabüdös mindenit neki!! Erre vártam mdkkxxkkxkxk akárcsak ők!! Louis basszus, úristen, ahogy... Meg amikor... jézusom, nem tudok mit mondnai, végem van, meghaltam újra és újra, lassan zombi leszek sztem :D
    Az utolsó mondtad jajj istenem, olyan aranyosak, szerelmesek és boldogok, és van egy olyan érzésem h nem sokáig... Remélem rosszul érzem...
    A kövi résznél jelentkezem ;) ❤

    VálaszTörlés
  12. Nos, épp az előbb válaszoltam Tündinek, hogy túl jól ismertek már, és hiába dolgozom azon, hogy minden sztori más legyen, titeket már nem igazán tudlak meglepni... ez néha fáj, néha jó érzéssel tölt el. Fura dolog ez... És ezek szerint most sem mész el aludni;)

    VálaszTörlés
  13. Jesus fucking christ fdisilgshguisghfhfdskfhgshgjkgsdfg ahhhhh
    ez mi? Mit vrsz tőlem ezek után, mikor levegőt venni is elfelejtek ez mi???
    NEM BIROM ENNYI!!
    ANNYIRA ARANYOSAK ÉS ANNYIRA SZERELMESEEEK!!! neeeeeh
    ahhhhhhhhh
    Louis!! te mit csinálsz?? ez hülye! Óhhh Szent Ég.... Maszaaat igeeen igeen maszaaat fgjhgkdgdljghdsgkjhfslghsfgjdygfgdfgdsg Igen szoval nem tudok értelmes mondatokat kreálni bocsánat, de ez a te hibád!
    "Hozzábújt az izmos herceghez, és hagyta, hogy Harry levezetésképpen még percekig csókolja a nyakát, lila nyomokkal ellepve a vékony bőrt, míg úgy nem találta: ez már elegendő ahhoz, hogy Louis-ról mindenki tudja: foglalt. "- MINDENKI MEGÉRTETTE FOGLALT!!! én meg itt esek össze és halok bele a sok impulzusba!
    Amikor csak nézik egymást és élvezik a látványt, az a másik, ami teljesen kinyír!!! Louis ahogy meztelenül, Harryről szedi le csizmájt, Harry meg (mert mrt ne hogy rohadna meg!!!) hátradől az ágyon meztelenülés a feje mögé helyezi a karját Igen szóval MEGHALTAM!
    és nem tudok mást mondani, képtelen vagyok, mert mg mindig KO.. DE NAGYON!
    ♥♥♥

    VálaszTörlés