2016. január 21., csütörtök

*Becca Prior* It Is What It Is / Harminckettedik fejezet

Becca Prior
It is What it is
Harminckettedik fejezet

  Másnap reggel, vagyis inkább déltájban lódobogásra ébredtek.
Louis álmosan pislogott, és igyekezett rájönni, hol is vannak éppen, de Harry fürgén ugrott ki az ágyból. A varázsló kéjesen bámulta a herceget, ahogy az meztelenül a földig érő ablakhoz sétált, és kinézett a függöny takarásából.
– Megjött Liam! – közölte Harry, mire Louis csak bólintott, mert nem tulajdonított nagy jelentőséget a dolognak. Inkább szerette volna visszacsábítani hercegét az ágyba, és újabb leckét adni neki a gyönyörök tudományából. – Nekem is inkább ahhoz lenne kedvem – mondta a herceg, lassan visszafordulva, és mélyen a kedvese szemébe nézve – de lassan haza kell indulnunk. Apám már biztosan idegeskedik, és innen még kétnapi lovaglásra van a királyság…
  Louis tudta, hogy igaza van, de szerette volna pár napra elűzni a valóságot, és csak a mámoros pillanatoknak élni. Annyi éven át várt erre, és most nagyon nehezére esett a világ jólétét helyezni a saját érdekei elé. Lassan bólintott, de azért kinyújtotta a karjait, mire a herceg azonnal mozdult, kecsesen ereszkedett térdre a derékalj szélén, aztán ráfeküdt az ágymeleg, puha testre, ami úgy ölelte körül, mint egy lágy tollpaplan.
– Szeretlek! – súgta Louis bőrébe, ahogy ajkaival végigszántott a sima mellkason.
– Én is téged! – válaszolt a mágus, és arcát a csigásan tekergőző tincsek közé fúrta, mert nem tudott betelni velük.
– Haragszol, amiért nem tölthetünk több időt kettesben? – kérdezte Harry, mert úgy döntött, ha Louis inkább maradna még, akkor küld egy galambot az apjának, és itt marad, bezárkózva ebbe a kis toronyba, akár örökre is. Semmi mást nem akart, csak boldoggá tenni Louis-t.
– Nem! Dehogy haragszom! Nem azt mondom, hogy örömmel tölt el a gondolat, hogy még ma útra keljünk, de belátom, hogy még nem jött el az az idő, mikor mindent félretéve, csak magunkkal foglalkozhatunk.
Harry hatalmasat sóhajtott.
– Egyáltalán lesz olyan valaha?
– Biztos vagyok benne! Ha mindent elintézünk, és végre Simonnal is leszámolunk, utána már lesz időnk magunkra.
– Én is őszintén remélem! – értett egyet Harry, és ismét annak szentelte minden figyelmét, hogy Louis bőrét szívja és csókolja, míg halványpiros foltokat hagy az ajka.
– De ha így folytatod, az ajtó helyére egy kőfalat varázsolok, és örökre itt maradunk… – szűrte a fogai közt Louis, és a csípője már magától emelkedett, mert a vágy kezdett eluralkodni rajta.
– Nemcsak gyönyörű maszat vagy, hanem rendkívül izgató is – dörmögte Harry, és lenyomta a ficánkoló testet, hogy kedvére kínozhassa még egy kicsit.
– Hercegem, kegyelmezz! – suttogta rekedten Louis, amitől Harryt is azonnal átjárta a vágy. Imádta, ha Louis hercegnek szólítja, pedig azelőtt ki nem állhatta az efféle címeket, és még jobban lázba hozta, ha kegyelemért könyörgött. Minden önuralmára szüksége volt, hogy ne gyűrje maga alá megint.
– Rendben van. Most az egyszer még megbocsátok… – mondta, és apró kis csókokkal futtatta át a száját Louis egyik vállától a másikig.
– Mégis mit tettem? – kérdezte a mágus, kissé összezavarodva.
– Meztelen vagy, itt fekszel hívogatón, a hangodtól úgy áll a dárdám, hogy az szinte fáj, és még te kérdezed, hogy mit tettél? – mordult rá a herceg. – Már azért is büntetést érdemelnél, ahogy nézel…
  Louis kuncogni kezdett, és lerántotta a látszólag morcos herceget. Rátapadt az ajkaira, és most ő fedezte fel a forró zugokat.

  Liam alig várta, hogy jöjjön egy lovász, aki elviszi és lenyergeli a három lovat. Semmi másra nem vágyott, csak egy forró fürdőre, tiszta ingre, és egy kényelmes ágyra. Egész éjjel lovagolt, és tegnap egész nap is szinte, úgyhogy a hátsó fertálya már kezdte felvenni a nyereg formáját. A combjai és a lábikrája görcsben álltak, és a karjai ki akartak szakadni a vállából.
– Uram! – szólt James vékony hangja, ahogy kisietett a várból, egyenesen a kovács felé.
– Nem vagyok én úr… – válaszolt szemlesütve Liam, és megrázta a fejét, de azért szívélyesen kezet nyújtott a kisembernek.
– Nekem az vagy! – válaszolt Corden. – Én az alapján döntöm el, ki az úr, amit a jelleme megkíván…
  Liamnek rendkívül jól esett ez a pár szó, ezért hirtelen a kézfogásból ölelésbe vonta a kismestert, és megveregette a hátát.
– Jó, hogy látlak! Minden rendben? Megérkezett a hercegi pár?
– Hát hogyne, uram! Még az éjjel. Azt mondták, senki ne zavarja őket, míg kipihenik a fáradalmakat – kacsintott Liamre James, mire a másiknak fülig szaladt a szája.
– Akkor pár napig nem látjuk őket – felelte nevetve a kovács, de legnagyobb meglepetésére kinyílt a szemben lévő torony ajtaja, és Harry lépett ki rajta, majd Louis, aki földig érő köpenyében és felhajtott kámzsájával igazán ijesztően nézett ki. – Vagy mégis… – mondta halkan Liam, és főt hajtott a közeledő Harry előtt.
– Cimbora! – veregette vállon a daliás herceg, majd maga mellé húzta Louis-t, átölelte a vállát, a varázsló pedig ledobta az arcát takaró posztót, és felmosolygott a kovácsra.
– Elintézted a ménest? – kérdezte azonnal, mert számára az állatok jóléte ugyanolyan fontos volt, mint az embereké.
– Igen. Felvittem őket az Ikszfaktorra, mert oda nem merészkednek haramiák. Remélem, ott békében legelészhetnek, míg mind rendbe jön. Nagyon le vannak soványodva. Szinte mind gebe…
– Igen, láttam – válaszolta a varázsló. – Kéne nekik egy kis varázsfű.
– Hozatok pár szekérrel! – szólt azonnal Corden, mire Liam felhúzott szemöldökkel nézett rá, és csak most szúrt neki szemet az alapvető változás.
  James aranypaszományos felöltőt viselt, gallérján gyönyörű hímzéssel, ami egy lombik előtt álló tollat mutatott. Ez volt az udvari varázslók jelképe, amit eddig csak Niallön látott.
– Hűha… Lemaradtam valamiről? – kérdezte a három férfi között ingázva a pillantásával.
– James lett Modestia hivatalos mestere – mondta elismerően Harry, mire a kisember erősen kihúzta magát.
– És van király is! – tette hozzá Louis. – Akit kihoztatok a dutyiból… Ő Sir McKellen, akit Swift taszított le a trónjáról. A nép most újra bizalmat szavazott neki.
– Akkor itt gyorsan és megnyugtatóan rendeződtek le a dolgok – sóhajtott fel megkönnyebbülten Liam. – Megyek, és felfrissítem magam…
– Jól van – bólintott a herceg. – Megvárjuk, amíg eszel és tisztálkodsz. Ráérünk ebéd után elindulni…
Liamnek leesett az álla, és kellett pár másodperc, mire összeszedte magát.
– Máris indulunk? – kérdezte, lehetetlenül magas hangon.
– Igen! Apám hazavár, és én nem akarom felbosszantani.
  Liam csak bólintott, lenyelve minden ellenvetését… Ki ő, hogy szembeszálljon a herceg akaratával?! A szemei égni kezdtek, ha arra gondolt, hogy ma sem fekhet le, és aludhatja ki magát.
– Igenis, uram. Megyek, gyorsan leváltom a gúnyámat, és megrakom a gyomromat. A lovak is fáradtak, de van belőlük bőven, mivel Niall és Zayn lova is itt maradt… Majd váltogatom őket, amíg hazaérünk.
– Rendben van – bólintott Harry, és nem foglalkozott többet a dologgal. – Én pedig megyek, és beszélek a királlyal.. Szomszédosak a földjeink, jó lesz, ha egyeztetünk a határaink védelméről, és gyorsan szövetséget kötünk! – mondta határozottan, és egy apró csókot lehelt Louis homlokára, majd nagy lépteivel átvágott a várudvaron. Az ajtónállók azonnal felhúzták keresztbe vetett pallósaikat, és kinyitották neki a széles tölgykaput, a herceg pedig csak biccentett nekik, és határozottan lépett be rajta.
  Louis úgy nézte, mintha szellemet látott volna, a szája is nyitva maradt.
– Fenséges jelenség, az Istenekre… – mondta halkan Corden, mire Louis felé fordult, és rákacsintott.
– Kell egy kis idő, míg megszokom a látványát.
– Meg azt, hogy ezentúl nem vagy egyedül – súgta bizalmasan James, és megveregette a mágus vállát.
– Köszönöm, barátom, hogy ennyi éven át kitartottál mellettem. Soha nem fogom tudni meghálálni, hogy felneveltél és tanítottál, mikor a családom eldobott.
– Ugyan már! Rég megadtad a tartozásod! – nevetett a kis köpcös. – Ha te nem hiszel bennem, és nem tanítasz, életem végéig csak szolgáló lettem volna.
– A tehetség és az erős jellem mindig megmutatkozik valahogy! – felelte Louis. Te is figyeld, hol bukkan fel olyan gyermek, aki más, mint a többiek, és vedd a szárnyaid alá.
– Majd a ti fiaitokat pesztrálom! – nevetett fel James, és megveregette Louis vállát.
– Rendben van, áll az alku – nyújtott rá kezet a varázsló, mire Corden szívélyesen megrázta, aztán magához húzta egy ölelésre.

.

26 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Hjaj Becca.. Egy ilyen 'egyszerű' resszel is le tudsz nyugozni, ezt is iamdtam, csak azt nem tudom mit fogok olvasni ha ennek vege...
      Liam elvitte a lovakat az ikszfaktorhoz:D de szegeny nem tud pihenni:(
      Es ez a James halhatatlan vagy mi? Louist is i nevelte fel, majd a gyerekeiket is o fogja? Vagy van valami varazslat amivel fiatal marad?:D

      Puszi: Rebuh❤❤

      Törlés
    2. Most lattam a válaszod az elozo resznel. A bf-em meg mindig nem baratkozott meg, hogy ket fiu. Jo, fiukent kicsit mashogy reagal ra, de ezt mondta: 'de az biztos, hogy jol ir' ;)

      Rebuh❤ xx

      Törlés
    3. James még most is fiatal, és bőven belefér, hogy a hercegi pár gyerekeinek nevelője legyen:)
      Nem mindenki tudja befogadni az ilyenfajta történeteket.... nincs azzal semmi baj. Én is utáltam a szürke ötven árnyalatát.. ;)

      Törlés
  2. :DDd Ikszfaktor:'DD
    nagyon tetszett!! egyszerűen imádooom!!! *-*
    xX

    VálaszTörlés
  3. Uristen ez irto cuki lett....<3 <3 :-D :-* <3 Imadtam mint mindig Becca :-*

    VálaszTörlés
  4. Fiaik ahhh fiaik,igeen,meg lányaik meg sok gyerek ahw *-*
    Amúgy szia :D
    Nos,eléggé eltűntem,de újra itt vagyok immár totális pánikban,hogy már csak két-három rész van :O :( Meg fogok halni enélkül,nekem kell ez a történet!!Jajjistenem
    Fhú nem is tudom hány rész óta nem írtam.Nagyonnagyon örülök hogy Csillag,Hófehér és Angyal is túlélte.Egy kis ideig tényleg a frász kerülgetett és kiakadtam rendesen...
    Ahhh az előző rész az valami...az egy assffhklmxbye.
    M-E-G-H-A-L-T-A-M!!
    Annyira szenvedélyes volt és érződtek az eddig visszafojtott érzelmek,a vágy...tényleg halálos.Egyébként ááá nem tudok mit írni róla,tökéletes volt.Ez így van:ha van szex,nincs normális komment :DD Mámint részemről.
    "– Hercegem, kegyelmezz! – suttogta rekedten Louis, amitől Harryt is azonnal átjárta a vágy. Imádta, ha Louis hercegnek szólítja, pedig azelőtt ki nem állhatta az efféle címeket, és még jobban lázba hozta, ha kegyelemért könyörgött. Minden önuralmára szüksége volt, hogy ne gyűrje maga alá megint. "--hercegem,kegyelmezz?!Becca,kegyelmezz!!Ilyet ne írj bele,mert ettől még elkap a halál *-* Herceg,HERCEG!!ez amúgyis a gyengém és ahogy Harryt beindítja ahogy Louis suttogja,REKEDTEN SUTTOGJA hogy hercegem neee ez emberkínzás,ez túl sok!!!
    Ahhhh maga alá gyűri,hát gyűrje már,mert szétverem itt a berendezést ...kőajtó,dehogynem!!meg van oldva,kész,kőajtó kell és ki nem jönnek még 2 napig,amíg nem """" pihenték"""" ki magukat!!
    :P
    Szegény Liam,bizony kéne még pár nap pihengetés meg Larry részről szintén """" pihengetés"""" nem kell úgy sietni :P
    Felvitte őket az Ikszfaktorra,hát végem van :DDDDDDDDDD
    Jéézusom,egy zseni vagy,ilyeneket kitalálni...ezen még két év múlva is szakadni fogok :D
    James annyira jó,hogy varázsló,megérdemli...Hú,Simon hol van,nyírják már ki!!Sőt,nem is,a piszkos munkát majd én elvégzem,csak passzolják ide és én majd rábaszok egy tömbházat :D
    Harry és Lou csak éldegéljenek békességben,legyenek ugyebár gyerekeik...*--* hajj ❤❤❤
    Várom a következőt
    Ölellek
    Emse

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi baj, most nem aggódtam, hisz írtad, hogy beszippantanak a fekete lyukak, és csak időnként kerülsz elő:)) A lényeg, hogy most itt vagy, és hogy még mindig tetszik, hogy szereted... ez nekem nagyon sokat jelent, és az is, hogy ha van időd, mindig szánsz rám belőle. <3

      Nos, az ikszfaktor az kényszermegoldás volt, mert nem jutott semmi használható az eszembe, de kiderült, hogy sokan jót nevetettetek rajta. Mindig az a nyerő, amit csak véletlenül írok bele, vagy amiről azt hiszem, lényegtelen:)))

      Ebből a kommentből a kedvenc mondatom:
      "majd én elvégzem,csak passzolják ide és én majd rábaszok egy tömbházat :D"
      ezen nevetek, mióta először olvastam. Zseniális!!!

      Már csak két rész, és vége, úgyhogy kicsit én is kezdek szomorkodni... mindig hiányoztok, mikor épp nincs futó történetem. :((

      Puszillak, vigyázz magadra!! <3

      Törlés
  5. "Ikszfaktor":DD
    Ez a rész olyan egyszerű lett mégis tökéletes jaaj mit teszel velünk annyira imádom a blogoood;)
    Most akkor Corden nevelni akarja majd Harry és Lou gyerekeit?
    Szegény Liaaaam ,biztosan mikor.vissza érnek azonnal agynak esik és egy hétig fel sem kel;De én ezt tenném a helyébe. Harry pedig remélem hamarosan meg leckezteti Lout márcsak a vággyal teli pillantásai miatt is:3
    Simon most már igazán elő kerülhetne hogy elintezzek a gecibe.
    Várom a következő részt ^^
    Millió Puszi Dorina<33
    Dorina
    Ui.; remélem óriásit tomboltál a koncerten. Marha jó lehetett. ♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. James szívesen lenne a majdani gyerekeik nevelője, és szerintem Louis keresve sem találhatna jobbat nála.
      Ha nem is kapunk választ az összes felmerülő kérdésedre, most már vége lesz... és remélem, szép emlékként gondoltok majd vissza rá :) <3

      Törlés
  6. Nagyon szuper rész <3 #.#
    (Reggel lekéstem a buszt, nem miattad de volt köze hozzá :3 nem baj beértem órára szóval minden oké)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ejnye!! Most már vége lesz, és többet nem késed le miattam a buszt! ;)

      Törlés
  7. Várom továbbra is a részeket, még mindig nagyon imádom. :) Ja, és: " Louis kuncogni kezdett, és lerántotta a látszólag morcos herceget. Rátapadt az ajkaira, és most ő fedezte fel a forró zugokat." Itt azért beindult a fantáziám rendesen :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, szerintem mindenkinek, aki ilyen történeteket olvas.... néha sajnálom, hogy nem lehet minden ilyen részletet megírni, mert akkor csak szexből állna az egész sztori. De azért az nem tilos, hogy az olvasók továbbgondolják a történteket.
      Örülök, hogy szereted, de már csak két rész van, vagyis egy és az epilógus... :((

      Törlés
  8. Sírok. Mert meghatódtam. De nevetek, mert egyszerűen fantasztikus vagy.:DD
    Benne az ikszfaktor a történetben;))
    Nem mellesleg köszönöm azokat a hatalmas gondolatokat, amiket itt ebben a történetben megfogalmazol. Érdemes elgondolkodni rajtuk, so ezt is csak köszönni tudjuk:)
    Hihetetlenül ügyes vagy és MÉG MINDIG képes vagy újat alkotni, meglepni bennünket. Megölsz. Belefulladok a saját érzelmeimbe. Imádom <333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, mire gondolhatsz, mert ebben a részben egyetlen komoly mondat se volt szerintem, de a lényeg, hogy találj benne olyasmit, ami téged megfog.
      Számomra az a lényeg, hogy a jó szexen kívül, mindenkinek legyen egy-két gondolata, amit esetleg én indítok el...Mindenből lehet valamit tanulni, akár egy képregényből is, nekem ez a véleményem.
      Most kezdhetsz búcsúzkodni.... :((( Imádlak!

      Törlés
  9. Imadom! Draga Beccam! Egy-egy resz annyira magaba tud szippantani, hogy azt elmondani sem lehet. A kedvenc ironom vagy, hihetetlenul tehetseges es ha tehetnem, a hatralevo eletemben, csak a te konyveidet olvasnam!! <3 varom a kovetkezo reszt,
    Xx Zsofi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsófim! <3

      El sem hiszem, hogy te még mindig itt vagy, hogy írsz nekem... imádlak, ugye tudod??

      Azért olvass mást is!! Nagyon sok csodálatos könyv van, amit kár lenne kihagyni. ;)

      Törlés
  10. Szegény Liam... Nálam van hely, nyugodtan aludhat ;) De most komolyan, sajnálom, rohadt fáradt lehet... Louisék meg maradhattak volna egy kicsit még, hogy huncutkodjanak... Na mindegy, az élet kemény :D
    Ikszfaktor, szakadok XD imádlak :D Olyan cukik voltak Larryék és Harry meztelenül az ablaknál... Jó, végem, most azt a képet látom magan előt :p tetszik :3
    Várom a kövit, puszi ❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sejtettem, hogy befogadnád, de akkor már anett kapná meg, ez nyilvánvaló:)) Az élet IS kemény;) És még pár dolog... pár szép, kecses, feszes dolog ...
      Én is azt a képet láttam magam előtt, mikor írtam. :)) Vannak bevésődéseink ;))

      Törlés
  11. Ezen én miért sírtam el magam? Hát potyognak a könnyiem...Ez gyönyörű volt ez is gyönyörű volt Szegény Liamet soha nem hagyják aludni jaj ÉLETEIM SZERETEM őket!!!
    James és Louis *cry mea river* háttérzene sírok hát a sziveeeem ♥
    Harry na igen Az istenekre, hogy egy fenséges teremtmény!! Az bizoony!
    Kész vagyok attól, hogy mindent látok láttam, ahogy Harry csak ugy tmegy és minden megnyílik előtte i love dying and being dead
    Ja és Harry túlságosan engedékeny vagy Louis túllépi a határokat csupán azzal, hogy néz és még az hogy meztelen az büntetést követel maga után de nem kicsit!
    Szóval imááádtaaam és nem akarom, hogy vége legyeeen :( ♥♥♥ Nagyon szeretem ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édes kicsi csillagom!!! Ugye, ez költői kérdés volt. Az, hogy te random elbömbized magad olyanokon, amiken senki más, az már szinte hagyomány. És mivel tudjuk, hogy az én idegrendszerem is erre van beállva, meg is értelek, de nem keresem a dolgok miértjét.
      Igen, louis a puszta létezésért is büntetést érdemel, és követlejük, hogy azt meg is kapja minden alkalommal.... és kérünk róla videót !!:P:P

      Törlés