2016. január 23., szombat

*Becca Prior* It Is What It Is / Epilógus




Becca Prior
It is What it is

Epilógus
- Darcy! – kiáltott James a kislányra, aki épp leugrani készült a kitárt szárnyakkal épphogy leereszkedő táltosról. – Várd meg, amíg mind a négy patája földet ér!
  A gyerek gurgulázó kacagással vetette magát a mélybe, ahol Zayn ugrott alá, és utolsó pillanatban kapta el a zuhanó kis testet.
- Ejnye, hercegnő! – szólt rá mérgesen. – Hányszor kell még elmondanunk, hogy te nem tudsz repülni, csak a lovad?!
 A vörös, göndör fürtökkel körülölelt arc felnézett a fekete lovagra, és olyan édesen mosolygott, hogy a morcona harcos is ellágyult egy pillanat alatt.
- De Vándi isz mindig eszt cinálja! – pöszítette vékony hangján a kislány.
- Igen, az lehet, de ő már hétéves, míg te még csak alig múltál négy – állapította meg Niall, aki ekkor ért oda, és mögötte lépkedett a szokatlanul magas, vékony fiú, akinek ébenfekete haján megcsillant a napfény.
  Mikor odaléptek a többiekhez, a gyerek egyből a hercegnő kezéért nyúlt, aki természetes mozdulattal csúsztatta apró kacsóját a nagyobb tenyérbe, majd kézen fogva indultak el a házikó felé.
  Mindhárom férfi utánuk nézett, és csak akkor lélegeztek fel, mikor a két gyerek bemasírozott az ajtón, ahol már Corden asszony várta őket.
- Nem vállalok több pesztrálást erre a kis fúriára!  – dohogott Zayn, de Niall átölelte a derekát, és egy cuppanóst nyomott az arcára.
- Pedig jó lesz, ha megszokod a gondolatot, hogy életed végéig vigyáznod kell rá…
   Zayn szemöldökei a homlokára szaladtak.
- Miről beszélsz?
   Niall mélyen a szemébe nézett, aztán James kérdő tekintetét is magán érezve, megfontoltan válaszolt:
- Tegnap belenéztem a lángokba, és kaptam egy látomást… - A másik két férfi közelebb lépett, mert tudták, ami most fog elhangzani, az meghatározza mindannyiuk jövőjét. – Vándit láttam, már daliás férfiként, ahogy egy táltoson szárnyal, magasan a fellegek között.
   Eddig Zaynnek is tetszett a kép, hogy a fiuk, apja példáját követve, igazi délceg lovaggá növekedjen. – Mögötte repült Darcy, és egy kisfiút tartott az ölében, aki vígan kiabált, hogy „Apa, legközelebb Nillát is hozzuk!”
   Zaynnek, és Cordennek is leesett az álla. Mert ez a jövőkép azt jelentette, hogy Darcy és Vándi jövője közös, ezzel folytatva a királyi vérvonalat. Harry és Louis kislánya, aki egykor majd királynő lesz, az erős és gyönyörű Vándit választja majd hitvesének, és együtt folytatják szüleik áldozatos munkáját, hogy boldogságot és egészséget teremtsenek a hatalmas birodalomban.

***

- Nem, maszat, biztos, hogy nem mehetünk utánuk… - mondta Harry, a halomnyi pergamen fölé görnyedve, egymás után kanyarítva a cirkalmas aláírásokat.
- Szívem! Én nem bírom tovább a gyerekek nélkül… Már egy hete elmentek, és tudod, hogy ennél többet képtelen vagyok eltölteni nélkülük. Azt mondtad, hogy a tanács ülése után utánuk repülünk…
- Igen, de látod, hogy mindig közbejön valami. Most is… Nyakunkon az aratás. A varázsfű-export meghaladja a sokévi átlagot, és mindenki tőlünk akarja beszerezni. Nem hagyhatjuk magára Lottie-t és Liamet ezzel a sok gonddal…
- Miért nem? Liam remekül bonyolítja a diplomáciát, mintha erre született volna. Apád is szívesen besegít, sőt, örül neki, ha nem csak a vén, nyugalmazott uralkodó szerepét kell betöltenie. És Lottie-t sem kell félteni. Fel van vágva a nyelve rendesen. Ha ő intézi a nemzetközi fuvarokat, biztos, hogy minden kocsis tudni fogja, hol a helye…
- Igen, de mihez kezdjünk a bevándorlók, menekültek tömegével, akik a határainkat ostromolják, mert mind a mi birodalmunkban akarnak élni?
  Louis felé fordult, a homloka ráncba szaladt. Néhány ősz hajszál vegyült a még mindig sűrű, világosbarna hajába, és a szakálla is megcsillant itt-ott.
- Tudom, hogy te mindenkit befogadnál… De észben kell tartanod, hogy ez a föld a Larrie-ké. Annyi év hűséges szolgálat után, végre nyugalomban és békében élhetnek. Nem teheted tönkre a virágzó gazdaságot, hogy most, mikor mindenki látja, milyen boldog és szép az élet nálunk, ránk szabadítod az Antisok és az Elousok hordáit, akik csalódtak az eddig imádott Isteneikben…
- De én nem tudok haragudni rájuk… Mind Simon hangzatos és hazug beszédeinek estek áldozatul. Nem hibáztathatod őket, amiért elhitték azt, amit hosszú éveken át szajkóztak nekik. A sok hamis bizonyíték, a körülöttük lévő világ elferdítése, a gonosz delej… nem írható a köznép számlájára.
- De az igen, hogy nem is akartak messzebbre nézni a fánál, ami eltakarta előlük az erdőt! – mondta Louis, majd a hajába túrt, és odasétált a hatalmas székében sóhajtva hátradőlő király mögé.  Beleült az ölébe, ujjait a göndör, már hátközépig érő hajzuhatagon futtatta át, és pillantását belefúrta a még mindig smaragdszínű, apró ráncokkal körülvett szemekbe. – Szeretlek! – súgta, és finom kis csókokat adott a rózsapiros ajkakra, amik készségesen csücsörítettek neki, majd halkan folytatta. – Szeretlek, mert te vagy a legjobb király a földön. De a férjem vagy, a gyerekeim apja, és most nekem is szükségem van rád, nem csak a népednek. Haza akarok menni… Tégy félre minden gondot és ügyet, hogy most a családod is kaphasson belőled. A világon már mindenkinek van mit ennie, senki nem nyomorog, és nem pusztítanak járványok, hála a kitartó munkának, amit az elmúlt egy dekádban végeztünk. Most már szeretném, ha mi is kapnánk belőled annyit, amennyi jár nekünk. Darcy és a kis Tommo is hiányodat szenvedi…
  Harry szemét elfutották a könnyek. Ezt képtelen volt levetkőzni az évek során, pedig sok-sok szenvedést és vihart kiállt már. De még ma is a családja volt az egyetlen dolog, ami éltette, és akikért bármikor életét áldozta volna.
- Jól van, maszat! Igazad van. Mindenben. Menjünk haza! – mondta, és felnyújtózott az imádott ajkakig, hogy az ígéretét egy hitvesi csókkal pecsételje meg.

***

   Darcy épp a réten üldögélt, ahol a puha varázsfű kellemesen hullámzott körülötte, és madárcsicsergéstől volt hangos minden. Virágkoszorút font Vándinek, mert nagyon szerette a fekete hajra fektetni, és eligazgatni a hullámos tincsek között. Egy dalt dúdolgatott, amit kiskorában apja, a király énekelt neki mindig, és elmesélte, hogy ezt akkor írta, mikor beleszeretett Louis-ba.


"If I could fly
I'd be coming right back home to you
I think I might give up everything
Just ask me to
Pay attention
I hope that you listen 'cause I let my guard down
Right now I'm completely defenseless..."


Mikor meghallotta a feje fölött a szárnysuhogást, felnézett, majd a szája elé kapta kis kezeit, és szaporán kapkodta a levegőt.
- Apaaaaaaa! – kiáltott fel, mikor meglátta a gyönyörű, hatalmas sárkányon ereszkedő szüleit.
   Csillag és Hófehér kicsapták a pajta ajtaját, és úgy vágtáztak a rét felé, mintha az életükért futnának. Ahogy Selena letette rövid, vaskos lábait, és lehajolt, hogy a nyakán át szállhassanak le róla, a paripák már ott toporogtak, hogy megkapják az üdvözlésként járó simogatásokat és hátveregetést.
- Köszönjük, hercegnő! – szólt a király, és meg is hajolt a sárkánylány felé. – Üdvözöljük édesapádat és a családodat. Kérlek add át nekik, hogy örökre hálásak leszünk a segítségért, amit a Simonnal vívott végső harcban tőletek kaptunk. Nélkületek sosem győztük volna le őket.
„Semmiség”- felelte gondolatban a mára gyönyörű szivárványszínű szárnyakkal ékeskedő, fenséges teremtmény. „Bármikor számíthattok ránk!”
   Harry meghajolt, majd Louis kezéért nyúlt, aki mellé lépett, és ő is főt hajtott.
- Alig várjuk, hogy megismerhessük a jövendőbelidet! Justin, ugye? – kérdezte a sárkánylányt, aki pilláit rebegtetve bólintott.
„Igen. Nagyon helyes fiú. Bár csak egy feje van…” – válaszolta Selena, de aztán még egy gondolatot küldött feléjük: „Niall itt van valahol?” – kérdezte, mire Louis és Harry azonnal elvigyorodtak. Az érzelmek nem múlnak el nyomtalanul…
- Igen, itt kell lennie. Mindjárt előkerítem! – válaszolta a király, de villámgyorsan megperdült, mert a rét felől vékony, gyermeki kacajt hallott, ahogy Darcy, Vándi kezébe kapaszkodva futott feléjük, és olyan örömujjongással visongott, hogy a szüleinek beleremegett a szíve.
- Apaaaa! Apuci!!! – sikkantotta Darcy, majd kitépte a kezét a fiúéból, és egész testével az apja karjaiba vetette magát, aki felkapta, mint egy tollpihét, és megpörgette a levegőben, hogy aztán a királyhoz lépjen vele, és kettejük közé vegyék a gyereket, míg össze-vissza csókolják a rózsás arcocskákat.
- Eljöttetek? Aszittem, megint ott kell maradnotok, hogy uralkodjatok – mondta Darcy, Harry mellkasába fúrva az orrát.
- Kellett volna…
mondta az apja – de mindig ti lesztek a legfontosabbak!
  Louis szeme hálás pillantással üzente, mennyire szereti, és ettől a király ismét ifjú hercegnek érezte magát. Eltűnt a mázsás súly, ami a vállára nehezedett, mert rájött, hogy mennyire szerencsés.
  Övé a világ legszebb családja, és ő a legboldogabb ember a Földön.
                                                 
    
És boldogan éltek, míg meg nem haltak....

.

27 megjegyzés:

  1. Köszönöm Becca. Köszönöm ezt a csodálatos utazást, köszönöm a könnyfakasztó pillanatokat, köszönöm szívmelengető részeket, köszönöm hogy néha annyira megnevettettél, hogy már alig bírtam levegővel. Köszönöm, hogy egy újjabb csodás remekművet alkottál, egyszerűen köszönök mindent, és még annál is többet amit nem tudok szavakba önteni.
    Imádlak ❤

    P.s. és még egyszer köszönöm ☺��❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy írtál nekem, és hogy erőt adsz ahhoz, hogy akkor is írjak, mikor épp leragadnak a szemeim, és semmi másra nem vágyom, csak az ágyamra. Ha ti nem lennétek, ugyanazt az unalmas kis életemet élném, mint régen, és nem lenne részem a csodában, ami mostanában történik velem <3

      Törlés
  2. Köszönöm ezt a gyönyörű befejezést. Szív melengető volt. Nagyon köszönök mindent. (Tudom ez olyan mintha örökké el búcsúznék de ezt még a blogjaidnál sokszor el fogom játszani mert túlságosan imádom őket. ) A kislány a lelki szemeim előtt gyönyörűséges, ahogy az egész bagázs:") Remélem Darcy és Vándinak csodálatos életük lesz,de ebben már nem,kételkedem. Mikor az If I Could fly-t énekelte Darcy, újra összetört a pici Larry szívem. Annyit sírtam hogy fel,lehetett volna tölteni a könnyeimmel egy egész tengert.
    Olyan voltam ma mint egy elő halott.
    DE ÉN MÉG HISZEK.NEM TUDOK RÓLUK LEMONDANI. AZ MÁR NEM LEHETSÉGES.
    Borzalmas volt ez a nap és köszönöm hogy ennyivel szebbé tetted. NAGYON KÖSZÖNÖM. ♥
    XX Dorina
    UI.: MTF-nél remélem hamarosan találkozunk <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dorinám!

      Édes, hűséges, kitartó Dorinám... mit mondjak még, ami nem közhely, amit nem írtam le százszor, és ami kifejezi, milyen hálás vagyok, amiért mindig itt vagy velem.

      És ne mondj le semmiről! Ne hidd el, amit el akarnak veled hitetni. Higgy abban, amit a szíved súg, és tarts ki, bármilyen varázslattal akarnak letéríteni az utadról!! <3<3

      Törlés
  3. Ne....Nem.Akarom.Hogy.Vége.Legyen.Most zokogok,teljesen kivagyok,nyilván ebben szerepet játszott a mai nap is....de az is,hogy nem akar itthagyni ezt a történetet.Rettenetesen a szívembe lopta magát,a maga kis harmonikus és lenyűgöző világával,ahol úgy történnek a dolgok,ahogy történniük kellene..a való élettel ellentétben.Emlékszem,az elején mennyire érdekesnek találtam,hogy mesét írsz,de rájöttem hogy ez pont ugyanolyan jó,mint az SS vagy akármelyik másik történeted.
    Egyszerűen megimádtam,a poénok benne,a valósággal párhuzamos nevek,helyszínek,dolgok,Larry és a Ziall szál,de főleg a Larry...mind annyira de annyira megragadott,vártam a napokat,minden egyes rohadt napot vártam,még a hétfőt is(!!) csakhogy végre olvashassam az aznapi részt és a nap végén ki voltam,ha megint nem sikerült elolvasnom az aktuális részt...mert hiányzott.Mert kellett.Mert hozzátartozott a napjaimhoz.
    :(((
    "Louis felé fordult, a homloka ráncba szaladt. Néhány ősz hajszál vegyült a még mindig sűrű, világosbarna hajába, és a szakálla is megcsillant itt-ott. "-mosolyogva sírok,Louis ❤❤ :'(
    "Beleült az ölébe, ujjait a göndör, már hátközépig érő hajzuhatagon futtatta át, és pillantását belefúrta a még mindig smaragdszínű, apró ráncokkal körülvett szemekbe. – Szeretlek! – súgta, és finom kis csókokat adott a rózsapiros ajkakra, amik készségesen csücsörítettek neki, majd halkan folytatta. – Szeretlek, mert te vagy a legjobb király a földön. De a férjem vagy, a gyerekeim apja, és most nekem is szükségem van rád, nem csak a népednek. Haza akarok menni…"--Szétszakad a szívem,Harry istenem hátközépig érő hajjal,ráncokkal a szeme körül...és Lou az ölében csókolja,EZT akarom látni,hogy még 100 évesen is ott ülnek egymás ölében,mert ezt kell tenniük,mert egymásnak lettek teremtve!! ❤❤❤❤
    Jajj Darcy...ne csináld!És Vándi együtt *-* és ahogy a réten énekli az If I Could Fly-t,na ott volt az hogy elkezdtem zokogni,de rohadtul és rájöttem arra,amire újra és újra rájövök,hogy mennyire hálás vagyok,hogy egy ilyen csodálatos dolognak lehetek része,mint a szerelmüknek.
    Selena :D Justinnal igen,Niallt csak hagyja Zaynnek ❤
    "- Apaaaa! Apuci!!! – sikkantotta Darcy, majd kitépte a kezét a fiúéból, és egész testével az apja karjaiba vetette magát, aki felkapta, mint egy tollpihét, és megpörgette a levegőben, hogy aztán a királyhoz lépjen vele, és kettejük közé vegyék a gyereket, míg össze-vissza csókolják a rózsás arcocskákat.
    - Eljöttetek? Aszittem, megint ott kell maradnotok, hogy uralkodjatok – mondta Darcy, Harry mellkasába fúrva az orrát."-let me....nem bírom ezt,egymás után jönnek a szívszorítóbbnál szívszorítóbb jelenetek,amiket igazából boldognak kéne érezzek,de jelenesetben csak áhított képsorok,amikre nem tudom mióta várok...felkapja és megpörgeti...ketten csókolgatják az arcát és HARRY MELLKASÁBA FÚRJA AZ ARCÁT,KETTEN ÖLELIK ÉS EZT NEM BÍROM TOVÁBB,KIBASZOTTUL ZOKOGOK!!!!
    Annyira gyönyörű hogy egyszerűen nem...nem tudom kifejezni,belehalok a gyönyörűségbe...Ez a befejezés áhh ilyet akarok a való életben is hogy látom őket felnőtten,apaként,ölelve a gyerekeiket és ez az amiért haldoklom :'((
    Szavakkal nem lehet kifejezni,hogy mennyire imádlak,hogy megírtad,hihetetlen sok plusszt adtál ezzel és azt hiszem végleg ez lesz a kedvenc "mesém" bár a mese határain túlmutat...
    Annyira kész vagyok,lehet hogy nem ilyen felfokozott érzelmi állapotban kéne írjak,de mindegy...
    És na jó,ez rohadtul szentimentális lett,de leszarom,mert tényleg így érzek és sokkal többet jelent nekem ez a történet annál,hogy csak egy "kösz,tetszett"-tel itthagyjam ❤❤
    Ahh de nem fogom kibírni a történeteid nélkül...meg fogok halni :'((
    Jajjistenem nem akarom itthagyni ezt a sztorit ❤:((
    Tényleg nem tudom szavakba önteni,hogy mennyire szerettem,szóval csak annyit írnék hogy köszönöm!!!
    IMÁDLAK ❤❤❤
    Emse

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudok érdemben válaszolni a csodálatos kis esszédre, és talán nem is kell...
      Csak az a lényeg, hogy tudd, mikor elhagy az erőm, vagy épp kedvtelen vagyok, mindig visszaolvasom ezeket a gyönyörű, fantasztikus biztatásokat, amiket tőletek kapok, és máris elszáll a fáradtság, újra géphez ülök, és akkor is írok, ha már leesnek az ujjaim. Szóval, ti vagytok a motor, vagy a szív, ami a véremet keringeti. Sosem fogom tudni leróni a hálámat ezért.

      Imádlak, mindent köszönök, és nem csak úúúúgy.... hanem nagyon, nagyon komolyan!!!

      Ölellek<3<3

      Törlés
  4. Köszönöm, koszonok mindent. A tortenet nagyon kozel all a szivemhez. Hihetetlen ez az egesz. Ha valaki elkezdene olvasni mesenek gondolna, bevallom az elejen en is igy hivtam. De par resz utan rajon az ember, hogy ez nem egy mese, hanem egy gyonyoru tortenet.
    Nem szeretnem elhagyni, tudom, hogy meg visszafogok terni es ujra es ujra elolvasni, ebben biztos vagyok.
    Olyan kozel all hozzam, a lovak... Talan ez miatt a leginkabb.
    Talan a tortenet befejezesevel sikerul elengednem egy, mar elment lovat (privatban mar meseltem rola:'))
    Ahogy Darcy énekelte az If I Could Fly-t, ez volt az a pont, ahol mar nem birtam tovabb es elsirtam magam.
    Nem tudok mast mondani, orulok, hogy ennyit osszekapartam. Egyszeruen nincsenek szavak erre.
    Csak annyit mondanek, hogy tenyleg koszonom, es hihetetlen halas vagyok. Nagyon szeretlek.

    Puszi: Rebuh❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindennek eljön az ideje... A búcsúnak is. Van, amikor képtelen az ember elengedni valamit, vagy valakit...és hosszabb időre van szüksége, hogy lezárja a dolgot. Lehet, hogy nálad most jött el az ideje. Kívánom, hogy ezután csupa szép élény következzen az életedben <3

      Köszönöm a sok, mesés kommentet <3

      Törlés
  5. Ez az egész annyira de annyira jó volt. Úgy sajnálom, hogy vége. De bízok benne, hogy még nagyon sok történetet olvashatunk tőled, mert mindegyikben ott a varázslat, nem csak ebben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy, és örülök, hogy ezt is szeretted. Ha nincs is benne varászlat, nekem már az is elég, hogy szeretitek a történeteimet.
      Remélem, a luxemburgi postás gyorsabb, mint hazai kollégái, és hamarosan lesz mit olvasnod ehelyett ;)

      Törlés
  6. Drága Becca!

    A történetet már a legelejétől nagy figyelemmel kísértem, és minden egyes részét izgalommal olvastam el...
    Az egész számomra egy nagy kalandot jelentett: sok könnyeket, nevetéseket - a kitalált nevek, mint a Modestia és ehhez hasonlók hatalmasak, haha -; és őszintén? El sem hiszem, hogy vége.

    Nagyon-nagyon-NAGYON büszke lehetsz erre a sztoridra: fantáziadús, fantasztikusan megírt és egyszerűen csak csodás. Szinte tökéletes.
    Meg szeretném köszönni neked, amiért megalkottad ezt a Csodát, és ezáltal elolvashattam. El se tudom képzelni, mennyi munkád lehetett ezzel...

    <3
    N. G.

    Ui.: Van egy sejtésem, hogy minek is a metaforája ez az egész történet... Ami miatt még inkább lenyűgöztél. Tökéletesen beágyaztad ebbe a környezetbe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édes Naomim!

      A múltkor, véletlenül az MTF elején lévő kommentekbe olvastam bele, és ott láttam a tieidet. Órákon át azon gondolkoztam, mennyi minden történt velem azóta... és hogy mennyire hiányoztok, ti, akik a kezdeteknél fogtátok a kezem. Sosem tudom kifejezni a hálámat a támogatásért, amit akkor kaptam, mikor kezdő létemre csak össze-vissza írogattam, és próbálgattam a szárnyaimat. Sosem lett volna bátorságom mindahhoz, amit azóta véghezvittem, ha ti nem vagytok nekem.

      Másfél év telt el,,, sok-sok megírt történet, több mint 4000 oldalnyi "késztermék" van a rovásomon, de ma is ugyanazt az örömöt okozza egy-egy kömment, mint akkor, a legelején...

      ÉN KÖSZÖNÖK MINDENT!!!

      Ui: csak egy kis mögöttes tartalommal akartam felruházni ezt az egészet, de nem vettem túl komolyan. Ha mégis kikönyökölt valahol a sztoriból, és te észrevetted, annak külön örülök ;)

      Törlés
  7. „I sing it one last time for you, Then we really have to go…” – valahogy én is így vagyok ezzel…
    Drága Becca,
    Nem értek egyet Harry gondolataival. Nem ő a világ legboldogabb embere, hanem Én, hanem Mi, akik ezt a történetet elolvashattuk. Még most nem sírok, so gondoltam leírom mi mindent jelentett nekem ez a röpke egy hónap a történeteddel.
    Először is, imádtam minden karakterleütésed mikor olvastam, mikor visszagondoltam rá, és imádom most is, mikor már túlvagyok rajta.
    Még nem dolgoztam fel, hogy ennek itt és most végleg vége. Talán, sosem leszek képes teljesen feldolgozni. Túl sok mindent kaptam ettől a történettől, és Tőled is. Kaptam gondolkodnivalót, hogy legyen miből tanulnom, rávilágítottál a hibáimra, amelyekkel magamtól talán sosem néztem volna szembe. Barát voltál, mikor úgy éreztem, senki nincs már mellettem. Lazíthattam, amikor úgy éreztem, hogy szorul a nyakam körül a hurok és legfőképp Otthon voltál, amikor már nem mehettem máshová. Itt elbújhattam, élhettem az általad alkotott világban. És ezért sosem lehetek elég hálás. Sosem leszek képes kellőképp köszönetet nyújtani érte…
    Sokszor érzi magát nagyon egyedül a világban, de amikor ezt a történetet olvastam/olvasom, úgy érzem minden rendben velem. Hogy nem vagyok törött vagy felesleges. És, hogy a világ körülöttem úgyszintén rendben van. Ha lehunytam a szemem, csak egy percre is, minden megelevenedett előttem, még jobban, mint alapból. A karakterek pedig tették, ahogy mondották nekik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. „And as we say our long goodbye…”
      Sosem leszek képes kellőképp elbúcsúzni. Nem ígérem, hogyha hónapokkal, évekkel később keresel fel, én még akkor is itt leszek. Ezen a blogon, ennél a történetnél. Mert levettél a lábamról. Az alapötlet hihetetlen fantasztikus, nincsenek rá szavaim, hogy kifejezzem mennyire tetszik. A megfogalmazásod az, ami képes volt átrepíteni engem egy másik világba, abba a világba, ahol Harry herceg és Louis, a mágus élnek. Abba a világba, ahol a humor határtalan, mégis jól eltalált poénokkal van fűszerezve az egész. Ahol nem kell félnem másnak lenni, mert legyek bármilyen, attól ugyanaz maradok. Selena sárkányként, ugyanolyan imádnivaló volt, mint a való életben.
      Tanulhattam Niall hibáiból, miszerint ne ítéljünk el senkit elsőre. Megtanultam, hogy akit/amit szeretünk el kell engednünk. Olyan ez, mint a bumeráng. Ha jól van elkészítve, visszajön.
      *zokog*
      Annyi szeretetet kaptam ettől a történettől, egy otthont, ahová bármikor mehetek, ahol mindig ugyanolyan szeretettel várnak majd, ahol sosem lesz teher a lét. Ahol ha kitartunk minden sikerülhet. Ahol a világ legnehezebb dolgai is könnyebbnek tűnnek, ahol TUDOM, hogy mindig lesz mellettem valaki. Te ezt el sem tudod képzelni mennyit jelent nekem. Végre találtam valami állandót az életemben. Most zokogok, mert egyszerűen csak hálás vagyok, amiért ezt megalkottad. <3
      És mert szomorú vagyok, mert ennek itt és most vége szakad. Mert többé nincs több Harry herceg, Tomlinson-mágus, féltékeny Zayn, etc. Mindennek vége, és ha valahol, akkor csak a fejünkben és persze a szívünkben élhet tovább a történet. Nálam gyökeret eresztett, egyenesen a szívembe, hogy Örökké velem maradhasson. <3
      Mindannyijuktól annyit tanultam, el sem hiszem.
      És hidd el nekem, ez egy igazi fantasy történet volt. Szívvel és lélekkel, minden benne van, ami egy IGAZI fantasy történetben benne van. Fantázia, humor, realitás, igazi érző-vérző-dobogó szív, boldogság és szomorúság, nevetés és könnyek, egyszerűen hihetetlen. <33

      Törlés
    2. És én csak KÖSZÖNÖM, hogy olvashattam. Hogy megadatott, hogy részese legyek ennek a csodának, mert az IIwII valami Istenek által alkotott munka. Ezáltal Te, Becca vagy a mi Istennőnk. A mi Királynőnk, aki nap, mint nap többet teszel értünk, mint gondolnád.
      Ez a történet lesz, mi vezet majd a sötétben, egy világ, amiből mindig meríthetek majd. 
      Már fájnak a szemeim, annyira sírok, de képtelen vagyok abbahagyni. Hiába lélegzem mélyeket. Ne érts félre, pusztán nagyon rosszul viselem a búcsúzást. Éppen ezért, talán sosem fogok igazán elbúcsúzni, talán hagyom, hogy a dolgok maguktól „hagyjanak el” engem, mikor már készen állok majd rá, hogy elengedjem. Tudom, hogy nem kellene ennyire ragaszkodnom „egy történethez”, de nekem ez nem csak egy történet. Nekem ez rengeteget jelent, és nem győzöm elégszer hangsúlyozni, hogy mennyi mindent is köszönhetek Neked, Beccám.
      Ha azt mondom szeretlek, az még ki sem fejezi mennyire. Ha azt mondom hálás vagyok, azzal még negyedét sem mondom el annak, amit érzek. Annyira nehéz leírni, hogy mi kavarog ilyenkor a fejünkben… Annyira nehéz… Hetek óta készülök rá, most mégis elfogynak a szavaim és csak ismételgetem önmagam, mint valami beragadt CD lemez.
      Bár többet tehetnék érted, Becca. Bár vissza tudnám valaha adni, azt a sok dolgot, amit Te adtál nekem… Meg sem érdemeltem.<3
      KÖSZÖNÖM.
      Millió puszi,
      Bogicca

      Törlés
    3. Háromszor olvastam el ezt a gyönyörű kis fogalmazást, és mindig olyan szívdobogásom lett a végére, mintha a titanicot néztem volna meg...
      Boldog vagyok, ha ennyire szívedhez közelállót sikerült létrehoznom, és sajnálom, hogy most meg kell fosszalak tőle.
      Sajnos, az életem még nem olyan, amilyennek elképzelem a tökéletességet, úgyhogy egyelőre csak az alvásból tudok elvenni, hogy ennek a szenvedélyemnek éljek, ami az írás... csakhogy, ez is egyre több elkötelezettséggel jár (tekintettel a könyveimre) és így még kevesebb időm marad RÁTOK... arra, hogy blogoljak, hogy újabb és újabb történeteket kreáljak, és úgy beleélhessem magam, mint annak idején az MTF-be, vagy A tanítványba, ami három hét alatt született meg, közel két kötetnyi hosszúságban.
      Most, annyi időm van, hogy hulla fáradtan az éjjel közepén írjak egy kicsit, amivel mondjuk karácsonyra meglephetlek benneteket. Tudom, ez a harminc rész is sok volt, és más jó, ha fél, vagy egy év alatt ír ennyit, de nem érdekel. Engem csak az nyugtat meg, ha megcsinálom, amit akartam, és nem kell kompromisszumot kötnöm.
      Úgyhogy most elbúcsúzunk az IIWII-től...de nem mondom, hogy örökre. Ha lesz szabadidőm, bármikor is legyen az, megírom a kimaradt éveket, amíg Harry király lett, és megszülettek a gyerekek.
      Jó lesz így? :)))

      Imádlak, tényleg, mindent nagyon köszönök!!
      Szeretlek, és vigyázz magadra!! <3<3

      Törlés
  8. Áhh... *-* Imádtam Harry ahogy írta annak ideén a dalt megint nekem is eszembe jutottak az "emlékek" ahogy olvastam azt a bizonyos részt... Meg amikor először jelent meg neki Louis és amikor meglődte Zaynt... Ah olyan jó vissza gondolni ezekre mintha én is ott lettem volna és átéltem volna... Istenem ezek a csodálatok "emlékek" jobbak mint az igaziak :3 esküszöm bekönyeztem ahogy most vissza emlékeztem... Imádtam és imádni fogom a történeteidet örökre❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen érdekes, hogy egy hónapig tartott ez a sztori, mégis képes nosztalgikus érzéseket kiváltani belőletek. Ez nagyon nagy dicséret számomra.
      Szavak nincsenek, mennyire boldoggá tesz, hogy ennyire szeretted ezt a kis mesémet.

      <3
      találkozunk a következő történetnél... az Óperencián túl ;)

      Törlés
  9. " - Tudom, hogy te mindenkit befogadnál… De észben kell tartanod, hogy ez a föld a Larrie-ké. Annyi év hűséges szolgálat után, végre nyugalomban és békében élhetnek. Nem teheted tönkre a virágzó gazdaságot, hogy most, mikor mindenki látja, milyen boldog és szép az élet nálunk, ránk szabadítod az Antisok és az Elousok hordáit, akik csalódtak az eddig imádott Isteneikben…
    - De én nem tudok haragudni rájuk… Mind Simon hangzatos és hazug beszédeinek estek áldozatul. Nem hibáztathatod őket, amiért elhitték azt, amit hosszú éveken át szajkóztak nekik. A sok hamis bizonyíték, a körülöttük lévő világ elferdítése, a gonosz delej… nem írható a köznép számlájára" ez olyan tru
    KOMOLYAN EZ VOLT A KEDVENC TORTENETEM MOST IS AZ
    Darcy eszmeletlenul edes
    Annyira gyonyoru volz de annyira fajt olvasni szefetnem ha egyszer Harry es Louis egy ilyen csalad lennenek es... huh hat rendesen megkonnyeztem...
    Azt hiszem en a gyerekeimnek ezt fogom felolvasni esti mesenek mondjuk +18 reszek nelkulXD de komolyan ez a legszebb
    Mint egy gyonyoru mese
    Ami bar valosag lenne
    " – Szeretlek, mert te vagy a legjobb király a földön. De a férjem vagy, a gyerekeim apja, és most nekem is szükségem van rád, nem csak a népednek. Haza akarok menni… Tégy félre minden gondot és ügyet, hogy most a családod is kaphasson belőled" ❤ gyonyoru ahw G Y O N Y O R U
    az if i could fly a ledvenc dalom:') es Harry... es if i could fly... es Darcy es... Harry... es if i could fly... Harry... Louis... Darcy ...Tommo❤❤❤
    Darcy+Vándi❤:DDDD nagyon cukik
    " Övé a világ legszebb családja, és ő a legboldogabb ember a Földön." Ebben bizonyara igaza van:')❤
    lehet hogy mondtam mar de...
    G
    Y
    Ö
    N
    Y
    Ö
    R
    Ű
    !!!
    BECCA SZERETNEM ... CSAK MEGKOSZONNI EZT A TORTENETET!!! KOSZONOMKOSZONOMKOSZONOMKOSZONOMKOSZONOMKOSZONOM
    hogy megirtad
    hogy annyira sokszor megmosolyogtatott
    hogy jobb kedvem lett tole
    hogy ilyen gyonyoru volt
    hogy pont a legjobb pillanatokban jott ki uj resz hogy olvashattam
    KÖSZÖNÖM!!!❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    Nagyon szeretlek!
    xxxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm ezt a csodálatos kommentet, és remélem, a jövőben még sok hasonlóval örvendeztethetlek meg benneteket.

      Hálás vagyok a kitartásodért, a sok gyönyörű kommentért, úgy általában mindenért.

      Remélem, jól kezdődött az év, és minden szuper lesz.

      Milliószor puszillak <3<3

      Törlés
  10. Sajnálom, hogy csak most jöttem, de eddig semmi lelki erőm nem volt semmihez... És most is elég kevés van, de akkor is itt vagyok, és olvasok! Akár mennyire is kivagyok!
    Köszönöm ezt a csodás utazást, imádtam minden percét! Megint megmutattad, hogy egy csodálatos írnő vagy, aki mindig tud újat mutatni! Aki mindig itt van, és elrepíti az olvasóit egy másik helyre, egy sokkal jobbra, mint a való élet!
    Annyira édesek, hogy azt lehetetlen megfogalmazni! Boldogok, szeretik egymást és ettől kicsordulnak a könnyeim, ismét :') ❤
    Tökéletes, fenimenális, fantasztikus, varázsalatos! Egy csoda! ❤
    Nem tudok mit mondani, csak annyit, hogy köszönöm, hogy olvashatlak, és remélem hamarosan jön egy újabb kaland! ❤
    Imádlak, puszi ❤❤❤❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, már kicsit jobban vagy. Bár nem is tudtam róla, hogy te is megpadlóztál... gondolom a gyerek miatt :((

      remélem, már azóta túl vagy rajta, és minden oké. Semmi sem az, aminek látszik ;)

      Én is remélem, hogy még sok közös kalandban lesz részünk.

      Fel a fejjel, nézd Zaynt nonstop!! az segít ;)

      <3

      Törlés
  11. “None of us knows what might happen even the next minute, yet still we go forward. Because we trust. Because we have Faith.”
    ― Paulo Coelho
    ♥♥♥
    Ha valamit tökéletességnek, csodának és gyönyörűnk lehet nevezni akkor az az It Is What It Is
    Már most érzem a hiányát ennek a mesebeli és csodás világnak, amiben mindig szivesen fogadtak és bármikor élvezhettem a csoda, a varázslat és a szépség ötvözetét
    Ahol kikapcsolhattam az agyam és átléphettem egy Csodaországba
    Szinte minden egyes részénél legördült egy könncsepp az arcomon vegyülve a nevetéssel Darcy, Vándi a szivem megtelt érzelemmel és a pillangóim fel akartak robbani és kitörni onnan bentről, de nem volt rá idejük, mert jött egy ujabb inger Niall és Zayn,Lottie és Liam, Selena szivárványos szárnyai és Justin az egy fejével
    Igazábol minden egyes szava a legapróbb dolgok is kikészítettek/ kikészítenek ♥
    Amikor az országról írtál, hogy Larriek mennyit küzdöttek, de hittek szüntelenül és ez az ország a Larrieké, ami élén Harry és Louis van az álmom bárcsaaak na ott ott nevettem és sírtam egyszerre mikor az Antisok es a csalódott Elousok megjelentek
    Harry és Louis miden alkalommal akár egy pillantással is teljesen elrabolják a szivemet, amikor Louis Harry ölébe ült és igen látom az évek múlását, látom a kevés őszhajszálat, Harry hosszú haját, a ráncokat és a szivem újra túlcsordul úgy érzem ez a minden
    AZ IF I COULD FLY Rész újra előcsalta könnyeimet és azt hiszem itt jött el aza pillanat, hogy nem tudta mit kezdeni magammal és sírtam. AMikor megjelent Harry és Louis és Darcy sak rohant rohant szülei felé NEM IS TUDOM LEÍRNI MIT ÉREZTEM :) ♥
    Az érzelmi hullámvasút,amin minden alakalommal utazhattam egy kicsit, érezhettem kicsit a fájdalmat, a szabadságot, a boldogságot, a szenvedélyt, a vágyat, az igazi szerelmet, a bizalmat, a hüséget, az örökké tartó bartságot, a kapcsolatot egy ló és a gazdája között, az önzetlenséget, a haragot, a gyülöletet! Köszönöm mind a 33 rész Prológus és Epilógus minden egyes szavát ♥♥♥
    Köszönöm!
    “I believe in everything until it's disproved. So I believe in fairies, the myths, dragons. It all exists, even if it's in your mind. Who's to say that dreams and nightmares aren't as real as the here and now?”- John Lennon

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, itt van megint egy búcsú... ami kicsit keserédes, mert "Goodbyes are bittersweet..." mint tudjuk, de ez így van jól...
      Aztán majd találkozunk, olyan helyeken, ahol még sohasem jártunk, és akkor is örülünk még egymásnak, mint most. Remélem, így lesz, és még nagyon sokat fogunk együtt átélni.

      A Lennon idézet kicsinált, de ezt mondtam is neked.
      Nagyon találó és számomra sokat jelent.
      Ki is másolom magamnak!!! És én is hiszek!! Always <3

      Törlés
  12. Nagyon szerencsés vagyok, hogy egyben elolvashattam ezt a gyönyörűséget! Ha részletekre kellett volna várnom, hááááát eret vágtam volna magamon! Nagyon köszönöm Becca, varázslatosan jó volt! Minden jót kívánok neked!

    VálaszTörlés