2016. január 9., szombat

*Becca Prior* It Is What It Is / Huszadik fejezet

Becca Prior
It is What it is
Huszadik fejezet


Reggel arra ébredtek, hogy a hercegnek nyoma sincs. Liam azonnal a lováért füttyentett, Zayn a kardjáért kapott, Niall pedig előrántotta a talizmánját a nyakából, amit még gyerekkorában kapott a hercegtől, és amivel mindig meg tudta mondani, merre jár. Corden is kitörölgette a csipát a szeméből, majd határozottan szólalt meg: Azt se tudjuk, merre ment és miért, akkor hogyan akarjátok megtalálni? És itt semmit nem érnek a varázsszerek… – nézett most Niallre, mire mindhárom férfi gyilkos pillantásokat intézett felé, de nagy sóhajjal adott neki igazat. Épp belesüppedtek a letargiába, mikor lódobogást hallottak az út felől, és egy pillanattal később meglátták Csillag lobogó sörényét, ahogy elnyújtott vágtával közeledik.
   Harry lecsúszott a ló oldalán, aztán kérdő tekintettel nézett a négy, tátott szájjal bámuló fickóra, kezében két nagy halat lóbálva.
– Mi van? Gondoltam, hozok valami reggelit, amíg ti heverésztek.
A többiek még nem tudtak szólni, csak hihetetlen megkönnyebbülést éreztek, de végül Zayn talált rá a hangjára:
– Hercegem, kérlek ne hozd ránk a frászt azzal, hogy szó nélkül eltűnsz.
– Nem tudtam, hogy ilyen ijedősek vagytok… – vágta oda Harry, és jól érezhető volt, hogy még mindig nem csitult benne a kín.
Odament a még mindig pirosan izzó parázshoz, féltérdre ereszkedett mellette, és gyakorlott mozdulatokkal pucolta meg a halakat, majd egy fanyársra húzta őket, és a tűz fölé helyezte, hogy szépen megpiruljanak.

   Csendben ettek, és Niall örült, hogy Harry is evett pár falatot. Bár azt is észrevette, hogy néhány perc után, mikor eszébe jutott a szívfájdalma, úgy tolta el magától az ételt, mintha mérgezett lenne. Jól ismerte az érzést, mikor a lelki kínok olyan erősek, hogy megkeserítik az ízeket. Emlékezett még arra, mikor ő már rájött, hogy Zayn élete szerelme, nem pedig a jóbarátja, de a lovag még a leányokat kergette, és úgy tűnt, Niall érzelmei viszonzatlanok.
Meg is sajnálta a herceget, de még mindig nem volt biztos benne, hogy Tomlinson mester szándékai tisztességesek. Azért felállt, odasétált a másik oldalra és leereszkedett a herceg mellett, aki néma gyűlölettel meredt rá.
– Ne haragudj, hercegem! – kezdte Niall. – Tudom, talán elhamarkodottan ítéltem meg a helyzetet, de ha jól belegondolsz, te sem tettél volna másképp.
  Harry arca eltorzult az emlékek hatására, és a szíve ismét kettéhasadt, bár eddig is csak elvétve vert kicsit, pont annyit, amennyi az életben maradáshoz feltétlenül szükséges.
– Nem tudom, igazad volt-e, de a kétség magvait elvetetted a lelkemben, és nem tudok tőlük szabadulni. Nem tudom, mi a jobb… Ha feltétlen bizalommal fordulsz valaki felé, és később döbbensz rá a tévedésedre, vagy ha eleve kételkedsz mindenben, ami jó és tiszta, aztán rájössz, hogy ezzel tettél tönkre mindent.
– Nyilván az lenne a jó, ha bíznál és nem csalódnál…De ebben a helyzetben nem csak a te boldogságod volt a tét. Tiszta a lelkiismeretem, mert aszerint cselekedtem, amit fontosnak tartok az életben.
   Harry bólintott, mert tudta, Niall mindig a jó oldalon állt, és sosem engedte, hogy megkísértse a sötétség.
– Nos, remélem, most nem lesz igazad…
– Elhiszed nekem, hogy tiszta szívből azt kívánom, ezúttal neked legyen igazad? – kérdezte a kismester, és megszorította a herceg vállát.
   A másik csak bólintott, ezzel jelezve, hogy elfogadja a bocsánatkérést, és megérti, amit a barátja tett. Nem ellene irányult, nem is a szerelme ellen, pusztán önkéntelen védekező reakció volt részéről.
– Rendben lesz minden! – mondta, de a hangja nem volt meggyőző.

– Jól van! Szépen besétált a csapdába! – morogta Taylor királynő, ahogy a tűzbe nézett, aminek lángjai szépen megmutatták neki a herceget, és kíséretét. – Már csak pár órányi járásra vannak, és utána a kezembe kaparinthatom. Készüljünk! – csapta össze a tenyerét, mire a szolgálólányok mind összerezzentek, és kapkodni kezdtek. Mikor Swift az illatos olajokkal, és szüzek vérével dúsított fürdőbe ereszkedett, már ki volt készítve gyönyörű ékkövekkel hímezett ruhája, a szőke paróka, ami elfedte kopasz, öregszemölcsös koponyáját, és a maszk, amit viselni szokott, ha meg akarja hódítani egy ifjú szívét.

Harry érezte a gonosz erőt, ami egyre közelebb és közelebb húzta őket valamihez, amiről sejtelme sem volt. Csillag bőre vibrált, az izmok is táncot jártak a hátán, és a szeme úgy járt, mint a sublótfiók. Ő is érezte, amit a herceg, és rajtuk kívül Niall, aki görcsösen szorongatta a kantárt, és állandóan Cordenre pislogott.
– Te nem érzed? – kérdezte tőle, de a kis szőke, szakállas férfi csak tanácstalanul rázta a fejét.
– Nekem nincs ehhez képességem. De bőven elég, ha rátok nézek, máris tele a gatyám… – vallotta be a cseppet sem bátor varázslóinas, és a nyakát is behúzta.
   Harry azért hozta magával, mert Louis ragaszkodott hozzá, a többiek pedig ahhoz, hogy megkötözzék, mint egy rabot, mert féltek a varázslataitól. A herceg örült, hogy mostanra egy kicsit megenyhültek irányába. A kis fickó inkább szerencsétlennek tűnt, mint veszélyesnek. Harry önkéntelenül az amuletthez nyúlt, ahogy eszébe jutott Louis, de a kis szobor hűvösen simult a bőréhez. Egyszer sem érezte melegét, mióta elhagyták a kis lakot, és Harry tudta jól, pusztán azért, mert ő még nem engedte meg magának, hogy megidézze a fiút. Csalódása, a hazugsága miatt érzett fájdalom még túl erős volt, akkor is, ha azóta ezerszer átgondolta, és tudta, Louis-nak nem volt más választása. Mindannyiszor felötlöttek a képek, szerelmezésük csodálatos pillanatai, mikor a lelkük összeforrt, és tudta jól, soha nem szabadulhat a kínzó hiányérzettől, ha nem kapja vissza a kedvesét. Nagyot nyelt, elhessegette az emlékeket, és igyekezett a küldetésére összepontosítani.
   Louis elmondása szerint, Taylor Swift, a gonosz banya raboltatta el Csillag kiscsikóját. Nem véletlenül arra járó haramiák, hanem előre kitervelt szándékkal érkező zsoldosok támadtak a lovakra, és vitték magukkal, hogy Harryt elcsalják otthonról, és így, más cselszövésekkel együtt, behálózza őt, majd megszerezze az erejét. Louis megnyugtatta, hogy többé senki mással nem forrhat eggyé, hisz az ő egységük örök, haláluk napjáig tart, de erről Taylor nem tud, mivel Louis kis erdeje védett mindentől. Olyan erős delej óvja, hogy a legnagyobb varázslók – köztük Simon és Swift –, sem tudnak leselkedni mágikus eszközeikkel. De a nagymester azt is elmondta, hogyha a gonosz boszorkány tudomást szerez az örök kötelékről, Harry élete értéktelen, a halála viszont mindennél értékesebb lesz számára, hisz mostantól Louis nem csak a felét veszti el varázslatos képességeinek, hanem mindent, ha Harryt megölik. „Az, hogy innentől egyek vagyunk, nem képletes, nagyot mondó hazugság. A szívem addig dobog, míg a tiéd. A lelkem nem élhet nélküled, és abban a pillanatban, hogy egyikünk meghal, a másik hamarosan követi, elsorvadva, mint egy virág, amit nem öntöz eső. Nekem te vagy az éltető erőm, s én a tiéd. Élhetsz nélkülem, bár ennek a létnek sivárságába bele sem merek gondolni, de ha elhagyod a sártekét, mindenemet magaddal viszed. Üres porhüvelyként várhatom majd a megváltó halált…”
   Mikor a herceg ezeket a szavakat hallgatta, egy hajszál választotta el attól, hogy felhagyjon mindennel, és Louis lába elé borulva könyörögjön, soha ne váljanak el. Ha a mestert gonosz szándék vezetné, vajon hozzákötötte volna az életét? Mikor tudta, hogy Harrynek csak magával kell végeznie ahhoz, hogy örökre megfossza a varázserejétől? Ez elegendő bizonyíték volt arra, hogy Louis is nagy kockázatot vállalt ezért a szerelemért.
   Most, amikor közelebb került a végzetes veszélyhez, most tudatosult csak benne, hogy mindezzel nem csak a saját életét kockáztatja, hanem a szerelméét is. Ha ő meghal, Louis elveszti a varázserejét, Tayloré pedig akkorára nő, hogy senki nem lesz, aki útját állja. A sötétség elborítja a földet és magába szippant mindent, ami jó.
   A két hatalom, ami ősidők óta egymás ellen küzd, a szeretet és a gyűlölet. Ha kettejük szerelmével együtt elporlad az erő, ami egyensúlyt teremt, és reményt hoz a világba, már semmi sem lesz, ami tisztaságával megválthatja a sok szennyet, amit az emberiség elkövet, ezzel hizlalva a fekete uralkodók hatalmát.
   Hirtelen megtorpant, leugrott a lóról, és intett a többieknek, hogy ne kövessék. Csillaggal a háta mögött besétált az út melletti erdőbe, és mikor már biztos volt benne, hogy a többiek nem látják és nem is hallják, utat engedett a könnyeinek.
   „Édesem, szerelmem! Bocsáss meg, hogy önző voltam. Csak a saját félelmeim és a büszkeségem vezérelt. Nem hagytam, hogy megmutasd, amiben te hiszel. Nem hagytam, hogy bevezess a titkaidba. Nem bíztam benned, és ezzel veszélybe sodortalak, ahogy az egész világot. Már nem fordulhatok vissza, sorsom beteljesül, bármi is van megírva számomra. A jóslat igaz volt. Szerelembe estem, ott, ahol nem kerestem, azzal, akit nem akartam, és akkor, mikor nem magamért harcoltam, hanem másokért, pedig csak értünk, a szerelmünkért kellett volna! És az ellenség nem te voltál, hanem én magam.”
   Érzelmeinek súlya mázsás sziklaként nehezedett a vállaira, és majdnem összeroppant alatta.
Feltápászkodott, arcát az inge ujjába törölte, aztán az égre nézett.
De bármi is történjen, tudnod kell, mi ketten egyek vagyunk. Én a tiéd, és te az enyém, örökre, elválaszthatatlanul. Ha a boldogságból csak az az egyetlen nap jutott, én akkor is elégedett vagyok. Lelkemben nincs nyoma irigységnek. Tudom, nekünk megadatott a feltétel nélküli szeretet, és azt is, hogy velünk nem hal ki a jó. Csak keres majd magának valakit, aki jobban megérdemli, hogy egyensúlyt hozzon a világba. Egy leányt, vagy egy ifjút, akinek a szíve elég bátor lesz ahhoz, hogy megvívjon a gonosszal. Én elbuktam a próbán. De szeretlek! – kiáltotta a szélbe, bár tudta, Louis ezt nem hallhatja, hisz itt gonosz varázslat bénítja az erejét.
   Visszabotorkált a többiekhez, akik némán várták az úton. Senki nem nézett a szemébe. Mindenki érezte, hogy most valami olyasmi történik, aminek sokkal nagyobb jelentősége van, mintsem amit ők megértenének.
Lassan indultak útnak ismét, és mindenki néma csendben lovagolt.
  Csillag már majd felrobbant a feszültségtől. Harry nyugtatóan simogatta a nyakát, és elengedte a szárat, hogy a ló érzékeire hagyatkozhassanak. Lassan léptettek a félhomályos erdőben, mikor messziről halk, panaszos nyerítést hallottak. Csillag, és a többi ló is felkapta a fejét, de csak a fekete paripa volt az, amelyiknek megteltek a szemei könnyekkel, és kínkeserves pillantással a gazdájára nézett.
– Jól van szépségem! Ő az? – kérdezte Harry, és teljesen ráfeküdt a lova nyakára, hogy szavak nélkül beszélhessen vele. – Most nyugodt kell, hogy maradj! Tudom, hogy te máris rohannál, hogy kiszabadítsd, de először fel kell derítenünk a terepet, és kidolgoznunk egy tervet, nehogy baja essen…
A ló bólintott, hogy érti, de a fülei minduntalan a vékony hang irányába fordultak, és anyai szíve zakatolt bordái börtönében.
Harry leugrott a nyeregből, mire a többiek is követték.
Zayn lépett a herceghez.
– Elmegyek, és körülnézek Liammel. Ti maradjatok itt, és figyeljetek. Fütyülni fogok, a pacsirta hangján, ahogy gyerekkorunkban. Ahányszor hallod, annyian vannak.
   A herceg bólintott, aztán megveregette a barátja vállát.
– Köszönöm, cimbora. Mindent köszönök!
– Nincs mit köszönnöd! Csak vigyázz magadra, ha már rajtad múlik az én boldogságom is! – húzta félmosolyba a száját a fekete lovag, aztán nyeregbe szállt, és a kováccsal az oldalán elügetett a sűrűbe.
   Nem kellett sokat várni, hogy felhangozzon a várt jel. Négy füttyentés jelezte az ellenség számát, de azt persze nem tudhatták, hogy milyen bűbáj, vagy gonosz varázslat várja őket.
   James a hideg verítéket törölgette a homlokáról, míg Niall törökülésben ült a földön, és úgy tűnt, elhagyta a testét.
   Harry közelebb óvakodott hozzá, és óvatosan a vállára tette a kezét.
– Niall!... Mester!
A kék szemek lassan pislogva nyíltak ki, és idegenül meredtek Harryre.
– Láttam!
– Mit láttál? – kérdezte a herceg, és leereszkedett a barátja mellé.
– A halálodat… – suttogta Niall, és az arcán lassan peregni kezdtek a könnyek.

.

29 megjegyzés:

  1. Szentéges úr Istenem! Ugye nem? Becca, nem teheted ezt velem! A szívemmel!
    Akármi is lesz a folytatásban, tudnod kell, alázatos rajongója vagyok a mondataid sokszínűségének!❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szép ez a komi!!! <3 Ha lehetne, kinyomtatnám az ilyeneket és azzal tapétáznám ki a szobámat <3 imádlak!!

      Törlés
  2. Na ne bazd ... Ha nem lesz happy lesz és kinyírod őket én nem tudom mit csinálok ... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megölsz... Mondd nyugodtan... és húzz sorszámot!! ;) :DDD

      Törlés
  3. zokogok... nagyon zokogok, ne kérlek ne nem nyírhatod ki őket nem teheted ezt Niall tévedj kérlek az isten szerelmére kérlek tévedj
    Belehalok itt és most ez kín ez kín neee. a FáJDALOM, A MEGHATÓDOTTSÁG és a SZERELEM A SZIVEMBE MAR. Bízom benned, hogy nem okozol fájdalmat és addig nem lesz vége, amíg minden nem lesz jó Ugye!? ♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod mi a kedvenc mondásom... Ed Sheerantól van, és pontosan ez az :DDD
      Igyekszem tartani magam a jelmondatomhoz, bár néha elég nehéz... De azért tarts ki, és ne higgy még a szemednek sem ;)

      imádlak, köszönöm a tegnapi csodás esti műsort <3<3

      Törlés
  4. De.. Én.. NEM! Nem, nem, nem..
    A kicsi szívem ketté fog hasadni... várj.. ketté hasadt..
    A vége.. /mert hát azzal kell, hogy kezdjek/ NEM HALHAT MEG! NEM MOST..
    Tuti Swift manipulálja..
    Mert nem Hazza fog meghalni, hanem ez a banya!
    De amúgy olyan gyönyörű sztori.. mindig meghatódok..
    Vagy csak egyszerűen én vagyok ilyen..
    Találó név a Modestia:D
    Siess a kövivel:)
    Nórixx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy bejönnek a nevek. Hogy ki, kit manipulál, az majd kiderül (vagy nem). És az is, hogy beválik-e ni jóslata, vagy sem... tudom, genyó vagyok, de ezért szerettek ;)

      Törlés
    2. Nagyon jól tudod.
      Genyó vagy, de imádunk
      <3 <3 <3
      Nórixx

      Törlés
  5. Mi a josagos szent szar ??!!! OMG!!! meghaltam itt abba hagyni ?? Imadtam Becca mindig megsiratatsz :/ ;) Imadom a sztorid nagyon tesztet kovi resz. Most. Ugye..Hazz maci nem hal meg ??!! Kerlek ne...megszakad a szivem..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ígéretekbe nem bocsátkozom, de mindjárt hozom a kövit. Abból csak kiderül valami (ha nem is a lényeg, de legalább indulunk valamerre...)

      Törlés
  6. "– Láttam!
    – Mit láttál? – kérdezte a herceg, és leereszkedett a barátja mellé.
    – A halálodat… – suttogta Niall, és az arcán lassan peregni kezdtek a könnyek. "
    But why not?!?!
    Nem akarok sírni.
    Kééérlek...
    De nem...kitartok...BÁRMI történjen...

    ~AA

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sorry!!

      Nem ígérhetek semmit...
      Sajnálom, nagyon...
      :(((

      Törlés
  7. Te direkt megsiratsz ez komoly? Itt bőgök 5 perce nem hallhat meg, Louissal kell maradnia ha nem Happy lesz én nem tudom mit csinálok :"(((((((((( :C Niall te te te.... ne legyen igazad kérlek!! Mond hogy csak megszálta Niall testét valami és azért beszél ilyeneket vagy nem tudom na :"(((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem egészen szándékos, de azért van benne valami...Nemsokár kiderül a folytatásból, hogy mit látott a kismester, és mi történik velük. Kitartás, és köszönöm, h írsz nekem <3

      Törlés
  8. Na jól van, ezt már nem hagyhatom szó nélkül... hát én végigbőgtem majdnem az egészet, hála érzékeny tinédzser lelkemnek... már csak az, hogy Harry halála... nem, nem és nem!!! Nem halhat meg sem Harry, sem más, kivéve a parókás ribancot! ((Én mindig is tudtam, hogy a szőke haja is paróka!)) Szóval Taylor drágát elküldjük a 3.14-be, azt cső!!
    Az már csak még fájóbb volt, hogy Niall babám sírt..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom:( Tőled is bocsánatot kérek. Igazad volt a parókát illetően (és nagyon röhögök!!)
      Itt azt hiszem, te vagy az egyetlen, aki niall miatt (is) aggódik, de én ezért szeretlek! :))

      Törlés
  9. Egy percig sem kételkedtem a tökéletességben, amit elénk varázsolsz ezzel a történettel.
    Imádtam ezt a részt.
    Oh, Istenem. Add, hogy Louis valami csoda folytán oda kevergőzzön, hogy megvédje őket <3
    Már az sem zavar, hogy egy résszel ez előtt még zabos voltam rájuk.
    Kérlek add! Oh Istenem, csak...könyörgöm.
    Okéé, és most eredtek el a könnyeim.
    Lehet, hogy neked ez csak egy mese, de nekem nem. Egy fantasy történet sosem lehet mese. Egy fantasy világban minden másképp működik, mint a valóságban. Csak nagyon kevesen vagyunk igazán tagjai ennek a világnak.
    De ez a történet ízig-vérig oda való, és Jézusom.
    Csak sírni tudok rajta, annyira szeretem és annyira hálás vagyok, hogy írod. <3
    Létezik, hogy fájjon a boldogság? Mármint nem a klisé romantikus értelemben. Hanem tényleg. Hogy valamit annyira szeress, hogy az már szinte fizikailag fájjon? Mert nekem ez a szeretet lassan fájdalmat okoz. De nem tudom nem szeretni. Az összes szóközzel és vesszővel együtt. Mert annyira sokat jelent ez nekem. *mély sóhaj*
    Meg fogok halni, ha ezt befejezed.:(
    Imádom. <3
    A legjobb. Engem most teljesen megnyertél, mármint, eddig is. De ez fantasy. És csak nagyon kevés ember képes olyan fantasyt alkotni, ami igazán... Nem is tudom ezt szavakkal kifejezni. De ez olyan. És hidd el, ennél büszkébb már nem is lehetnék rád. KÖSZÖNÖÖM.<3
    Millió puszi és ölelés,
    Bogicca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon, nagyon szépet írtál nekem, rendesen meg is hatódtam. Az nem ér, hogy azért, mert az író megríkatott, vissza is adjuk neki... Nem szabad Beccát érzelmileg kinyírni, mert akkor sok-sok sírós részt ír... és már E/3-ban beszél magáról..ez már a vég... kivagyok :)))

      Törlés
  10. Zokogok. Ez elég? Hiányzik Louis. És féj amit Harry gondol és érez és félek.

    VálaszTörlés
  11. MI A SZAR VAN ITT?? LATTA A.. HALÁLÁT??!? olyan hisztérikus sirasban vagyok hogy szerintem a szomszédok is hallják. Nem teheted ezt..ne kérlek:'( Lounak valahogy segítenie kell.nem halhat meg!
    Uram isten..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne bömbizz!!! Muszáj néha ilyet is írnom, mert különben unalomba fullad a sztori. Fel a fejjel... lesz rosszabb is ;) :)))

      Törlés
  12. Plíz mi ez,MI EZ HOGY LÁTTA A HALÁLÁT?!
    Nem lehet!!!Ez egy mese.Úgyhogy happy enddel kell végződnie.És távolabb semmi nem áll a happy endtől mint az,hogy ha Harry meghal.És Louis is :'( Most ezt ugye csak Taylor szuggerálta hogy beijessze őket?Hm?Ugyee??!Ajj nem bírom...
    Harry szenved...ezt nem is tudod mennyire fájdalmas olvasni.És az a vallomás istenem...sírok :'(❤❤ És féltem őt mert Taylor egy gonosz ribanc és Louis sincs ott és nem is tudnak érintkezni neee
    Oh istenem remélem jobbra fordulnak a dolgok :(
    Várom a folytatás(amúgy imádom hogy naponta van rész váááá ❤)
    Ölellek
    Emse

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy mik lesznek a további események, az hamarosan kiderül. De ez egy mese, valóban. Ezt igyekszem én is szem előtt tartani. Már nem sok van a végéig, maximum ez a hét, ami jön, úgyhogy kitartás!!!
      Taylor itt valóban gonosz ribanc...reméljük, elnyeri méltó büntetését ;)

      Imádlak, és én is szeretem a napi frrisítést. Ezután csak így teszek ki bármit is. :)

      Törlés
  13. Sziiia <3
    Oh szentséges egek!! Nagyon vártam már, és ez így nem jó, sokkal jobb volt, mikor folyamatosan olvashattam, most meg hiába görgettem tovább, nincs új rész!

    „Az, hogy innentől egyek vagyunk, nem képletes, nagyot mondó hazugság. A szívem addig dobog, míg a tiéd. A lelkem nem élhet nélküled, és abban a pillanatban, hogy egyikünk meghal, a másik hamarosan követi, elsorvadva, mint egy virág, amit nem öntöz eső. Nekem te vagy az éltető erőm, s én a tiéd. Élhetsz nélkülem, bár ennek a létnek sivárságába bele sem merek gondolni, de ha elhagyod a sártekét, mindenemet magaddal viszed. Üres porhüvelyként várhatom majd a megváltó halált…” jó, hagyj békén, én kész vagyok, megint pityergek :'( Így van az életben is!! Nem élhetnek egymás nélkül!!
    „Édesem, szerelmem! Bocsáss meg, hogy önző voltam. Csak a saját félelmeim és a büszkeségem vezérelt. Nem hagytam, hogy megmutasd, amiben te hiszel. Nem hagytam, hogy bevezess a titkaidba. Nem bíztam benned, és ezzel veszélybe sodortalak, ahogy az egész világot. Már nem fordulhatok vissza, sorsom beteljesül, bármi is van megírva számomra. A jóslat igaz volt. Szerelembe estem, ott, ahol nem kerestem, azzal, akit nem akartam, és akkor, mikor nem magamért harcoltam, hanem másokért, pedig csak értünk, a szerelmünkért kellett volna! És az ellenség nem te voltál, hanem én magam.” aztán meg jön ez, komolyan?? miért?? miért kell engem megsirattatni?? aww, végem, szétestem...

    "– De bármi is történjen, tudnod kell, mi ketten egyek vagyunk. Én a tiéd, és te az enyém, örökre, elválaszthatatlanul. Ha a boldogságból csak az az egyetlen nap jutott, én akkor is elégedett vagyok. Lelkemben nincs nyoma irigységnek. Tudom, nekünk megadatott a feltétel nélküli szeretet, és azt is, hogy velünk nem hal ki a jó. Csak keres majd magának valakit, aki jobban megérdemli, hogy egyensúlyt hozzon a világba. Egy leányt, vagy egy ifjút, akinek a szíve elég bátor lesz ahhoz, hogy megvívjon a gonosszal. Én elbuktam a próbán. De szeretlek! " és utána még ez is?? Örökre!! Kérlek!! <3 <3 <3 sírok :'(
    Szegények, meg Csillag is, jaj, remélem minden rendben lesz... félek... nagyon...
    Mi az, hogy látta a halálát?????????? Mi???????? BECCA!! TE MOST KOMOLYAN??? NEM! NEM! ÉS NEM! ROSSZUL LÁTTA!! NEM TUDOM, HOGY HOGYAN, DE AKKOR IS ROSSZUL LÁTTA!!!!
    Kell a köviiii!! omg!!
    Puszi <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne,ne,ne,ne..... Ne lovaljátok bele magatokat ennyire.
      mindig jusson eszetekbe, hogy ez egy mese!! Akármi jön, az a mese szabályainak fog megfelelni, és nem anderseni mese, ahol meghal a gyufaáruslány, hanem hagyományos, normális mese....
      Nagyon meghat , hogy ennyire a hatása alá kerültél te is, aki harcedzett dzsungelharcos larrie vagy. Imádlak, és kérlek, nyugodj meg. Mindjárt hozom a kövit. <3<3

      Törlés