2015. december 25., péntek

*Becca Prior* It Is What It Is / Második fejezet


Becca Prior
It is What it is
Második fejezet


– Ne, ne, ne, ne! – könyörgött Zayn, mikor Niall a sebe fölé hajolt, és finoman megforgatta a nyílvesszőt.
– Jajj, ne nyafogj már, mint egy asszonycseléd! – szólt rá a gyógyító. – Harry a legvékonyabb, legsimább nyilat választotta, hogy nehogy kárt tegyen benned, és se inat, se izmot nem ért. Csak a bőröd alatt futtatta át a vesszőt, hogy észhez térítsen – közölte, és miközben elfordult, hogy előkészítse a szereket, amiket majd a sebére tesz, az orra alatt morgott tovább: – Pedig jobb lett volna, ha egy cirkás nyíllal lő a seggedbe, akkor legalább pár napig nyugton maradnál.
– Hallom ám! – mondta Zayn, és bár a karja le akart szakadni, felnyúlt, hogy lerántsa a szőke fejet, és a szájára tapadjon.
  Hosszan csókolta a szüntelenül ellenkező férfit, míg végül nagy nehezen bejutott az ajkai közé, és az érzület, ami mindkettejükön átvillámlott, elvette a kedvét a fortyogástól.
 Mikor Zayn végül elengedte, és a szemébe nézett, Niall lágy pillantással ajándékozta meg. A harcos el is érzékenyült egy pillanatra, mert a mellkasát feszítette a szerelem, amit ez iránt a folyton morgó, mindig zsörtölődő kis tudós iránt érzett, csikó kora óta, rendületlenül.
  Elmerült az érzelmeiben, így észre sem vette Niall lassú mozdulatát, amivel finoman megfogta a nyilat. Zayn csak arra eszmélt, hogy úgy ordít, mint egy fába szorult féreg, és közben csillagokat lát, mikor Ni egy határozott mozdulattal kettétörte a vesszőt, és még abban a minutumban ki is húzta a karjából, a hegye felőli oldalon.
– Azt a hétszentségit neki! – üvöltött Zayn. – Hát milyen gonosz vagy te sarlatán? Nem is szólsz, hogy felkészülhessek, csak fogod, és belém töröd a vesszőt, aztán gyönyöröd leled benne, hogy még ki is cibálod belőlem?! – kérdezte, és ha a kín nem taglózza le, biztos, hogy falhoz csapja a vékony kis alakot.
– Ha nem lennél ekkora fafej, már rég rájöttél volna, hogy nem tudlak másképp megszabadítani tőle – szögezte le Niall, és ráhajolt a fekvő Zaynre, hogy a szájára adjon egy békítő csókot, miközben a sebére szorította az illatos füvek forrázatával átitatott gyolcsot, és halkan gügyögött a hirtelen haragú katonának: – Most már nem fog fájni, ígérem. Egy hős vagy… Más már összetojta volna magát… – legyezgette a fekete lovag önérzetét, míg közben felidézte a szolgálólányt, akinek vasvilla állt a talpába, mégis szó nélkül tűrte, hogy Niall kihúzza belőle.
– Igen, az biztos! – értett egyet Zayn, és ahogy fájdalmai csillapodtak, büszkén húzta ki magát.  – De a herceggel ezért még számolok! – tette hozzá, mire Niall megfogta az állát, és erősen felemelte a fejét, hogy a szemébe nézhessen.
– Nem Harry tehet róla, hogy nem tudsz uralkodni magadon. Tisztán és érthetően kihirdette az udvarban, hogy senki ne menjen a lova közelébe, akinek kedves az élete.  Ha Csillag eltapos valakit, az csak a saját hibája, de ha bárki a kanca életére tör, azt ő maga fogja felkoncolni. Szerencséd van, mert volt annyi józan esze, hogy téged megkímélt.
  Zayn kirántotta az állát a finom ujjak közül, és nehézkesen talpra vergődte magát, majd sebesült karjára szorította a másik kezét, és villámló szemekkel nézett a párjára.
– Az lehet. De senki ne mondja nekem, hogy ez normális dolog! Már három lélek van a dúvad rovásán.
– Mind megszegte a szabályt! – ellenkezett Niall.
– Remélem, hamarosan történik valami, mert ez így tovább tarthatatlan.
– Mikor lettél ekkora emberbarát, hisz eddig egyetlen baleset sem keltette fel a figyelmedet, és soha nem is számított neked, ha egy szolgáló kilehelte a lelkét…
– Most se érdekel, de az igen, hogy Harryvel beszélni sem lehet. A rühes kancával tölti minden idejét… – vallott színt Zayn, mire Niall egyből megvilágosodott:
– Áhááá... Tehát a cimborád hiányzik, a vad vágtáitok, a közös vadászatok, az esti borozások… Nem azért akartad levágni a lovát, hogy másokat védj meg vele.
  Zayn lesütötte a szemét, és rajtakapottan beharapta a száját.
  Niall elmosolyodott. Jól ismerte Zaynt, és most, hogy végre rájött a dolog nyitjára, inkább megkönnyebbült, mint haragudott. Ő így szerette az önző és kissé nehézkes észjárású fiút.


***

– Befelé! – kiáltott a király, mire a három férfi egyszerre mozdult, hogy eleget tegyen a parancsnak.
  Mikor mindannyian főt hajtottak, és szívükre tett kézzel meghajoltak, az öreg összehúzott szemöldökkel nézett végig rajtuk. – Ehh, micsoda társaság! – adott hangot nemtetszésének, és egytől-egyig megajándékozta őket egy lenéző pillantással. – Ti vagytok a fiam barátai, ezért azt akarom, hogy vele menjetek. Harry ma éjjel meg fog szökni a lovával, hogy elvigye Tomlinson doktorhoz a hegyeken túlra.
   A három ifjú egyszerre szisszent fel, mert egyiküknek sem akaródzott nekiindulni a hosszú útnak, és ismeretlen vidékeken átkelni, hogy Csillagnak gyógymódot találjanak.
– De hisz a kanca nem beteg, csak veszett! – mondta Zayn, és kiguvadt szemekkel nézett a többiekre, megerősítésre várva.
– Mindegy mi baja, Harry nem engedi, hogy levágják. Ami nem lenne akkora baj, ha az a bestia nem tizedelné az embereimet. A hercegnek parancsba adtam, hogy maradjon a palotában, de ti is ismeritek… Az én fajtám! – mondta gondterhelten a király, de az arcán némi büszkeséget is felfedezhetett a figyelmes szemlélő. – Még az éjjel útra kel, és azt akarom, hogy biztonságban legyen. Bár minden csepp vérem visszafelé folyik, ha számba veszem, miért vagytok alkalmatlanok, mégis úgy döntöttem, ti lesztek a kísérői. Az úton számtalan veszély leselkedik rá, de az ifjú varázsló miatt sem vagyok nyugodt. Sok mindent hallottam igézőképességéről, és félek, valami delejt bocsájt Harryre. Niall, a te feladatod lesz, hogy olyan főzettel itasd, ami ellenállóvá teszi a bűvölésre! Zayn, a te kardod ereje védelmezi majd a vadaktól, és Liam, neked jó hasznodat veszik, ha új fegyverre, vagy bármi más szerkezetre lenne szükségük útközben, vagy épp fogságba esnétek. Ahogy te hetente feltöröd az éléskamrát, úgy egy zárka lakatját is kinyitod.
   Az elmondottaktól ketten kuncogni kezdtek, de az említett fülig vörösödött, és szégyenében szeretett volna elsüllyedni. – Ha épségben visszahozzátok nekem, életetek végéig dúskálhattok az aranyban, ha pedig a kis varázslót is ráveszitek, hogy veletek tartson, és a mi oldalunkra álljon, lovagi címet kaptok, és leszármazottaitok mind büszkék lesznek rátok.
   A három dalia mind kihúzta magát, és egyből nagyobb kedvet éreztek, hogy üstöllést csomagolni kezdjenek, és éjfélre az erdőben álljanak néma csendben, arra várva, hogy Harry kiosonjon a várkapun.

.

25 megjegyzés:

  1. Egyre jobb lesz *-*
    Hmm Ziall..ez tetszik. Alig várom hogy a herceg (úristen mennyire tetszik hogy Harry egy herceg. Imadom) eljusson Tomlinson doktorhoz Csillaggal. Es persze a gonosz varazslora is kivancsi vagyok.
    Nagyon tetszik *-*
    Csak igy tovább<3
    XX Dorina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hulye vagyok Simon a varázsló. Ne haragudj hogy az elso részhez nem kommenteltem idejében.csak most vetten eszre de lattam hogy mar valaszolgattal szoval inkabb ide irom hogy nagyon tetszik a kiraly neve:3

      Törlés
    2. Nekem is tetszik, bár Harry a valóságban inkább hercegnő <3<3

      Tomlinson is varázsló, Simon is, sőőőőt, még Niall is. Az egy négyzetméterre eső varászlók száma ijesztően sok :DDD
      Semmi baj, itt is teljesen jól esett a komid!! <3

      Törlés
  2. Szia

    Jaj, hát induljanak már el. Szép kis csapat mondhatom. :)
    És annak külön örülök, hogy Zayn és Niall együtt van. Megszerettem ezt a párost.

    K

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretem Ziallt, bár még mindig nehezemre esik írni. De imádom, hogy Zayn karaktere mindent elbír, bármit tehetek vele, bármivé formálhatom.
      Kint van a folytatás ;)

      Törlés
  3. Ezt minden résszel egyre jobban imádni fogom *_*

    ~AA

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért ezt még sokszor el tudom ám olvasni ;)
      Én is imádlak <3

      Törlés
  4. Uncsiii??? Meg hogy uncsi???? Hat en kivagyok.
    Ziall *.*
    Harry herceg *.*
    "Csak fogod es belem torod a vesszot es gyonyorodet leled benne h kicibalod" ooooo lesz itt meg cibalas ugy erzem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesz cibálás IS ;)

      nekem unalamasnak tűnt, amikor írtam, de most ez van. Nem tudtam vele mit kezdeni, mert a sztori meg csak így épül fel rendesen. :)))

      Törlés
  5. Ziall. Harry herceg. Tomlinson doktor. Niall mester. Oké. Akkor. Én. Most. Izé. Szia....
    Hát lehet ezt nem szeretni?! Ziall édes egy páros, Larry is nem sokára a képbe jön, egyre jobbak és jobbak a részek! Alig várom a következőt, tudtommal az még nincs fent :)
    U.i.: Boldog Karácsonyt! És ezt már rég akartam mondani, hogy a fejléc, és a blog új kinézete is baromi jó szerintem! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Neked is nagyon kellemes ünnepeket, és kikapcsolódást.
      Már feltettem a kövit, mert elég rövidek még a részek. Aztán belejövünk ;)

      Örülök, hogy szereted a mesémet <3<3

      Törlés
  6. Én annyira nem csípem Ziallt, de valahogy ebbe a lovag korba tetszenek nekem. x3
    Hm, Harry herceg. :3
    Tomlinson viselkedésére már én is nagyon kíváncsi vagyok...
    Amúgy tök viccesek ebben a "régi környezetben" a Niall, Zayn, Liam nevek:DD Kíváncsi vagyok mi sül ki abból, hogy mind mennek. (haha Liam kis haspók)
    Várom nagyon az új részt, király ez a történet :3
    Gy. Niki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig a lovagkorba meleg párokat írni...nos, elég fura ötlet. De ez van. Most ez volt a fejemben, úgyhogy ezt kapjátok ;)

      A nevek nekem beleillenek, azzal nem volt bajom, de Zaynt elképzelni sötét lovagként.... eléggé izgi ;)

      Hoztam már a kövit, jó olvasást! <3

      Törlés
  7. Ziall te jó isten Becca imádlak♡
    Nagyon érdekes kis történet alig várom,hogy kiderüljön mi történik a mi kis középkori Larrynkkel.
    És Liam drágám.:D
    Várom a kövit*.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy felkeltettem az érdeklődésedet, és remélem a folytatás is tetszeni fog.
      Máris kint van a folytatás, és lesz, amikor egy nap kettőt is hozok, hogy beleférjünk a szünetbe:)

      Puszillak

      Törlés
  8. JAJ HÁT ÉN EZT NAGYON IMÁDOM BASSZUS!NEM TUDOM MIÉRT DE IMÁDOM
    ZIALL NAGYON CUKI NAGYON NAGYON CUKI KÉSZ VAGYOK Tőlük is, de nagyon izgat ez a Tomlinson doktor *_* Nagyon várom a kövit kiváncsi vagyok mi lesz velük az úton Liamen sírtam xddd :D ez mi szegény ahhh :D
    Zaynnek meg hiányzik a cimborája my feels i can´t
    Szóval én most itt haldoklom a kiváncsiságtól
    AHHHH
    ez a Harry herceg ez so beautiful *-* LOVE THAT
    Gondoltam visszatérek az angol-magyar komimmal, mert why not :D :D
    a fejléc csodálatos, nagyon gyönyörű és megyek sírni *--* ez nekem estére too much
    ♥♥♥ ☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az angol-magyar kommentjeid a gyengéim, ezt te is tudod :) Imádlak érte.Harry herceg bjutiful;) És Tomlinson mester se lesz hotdog...
      Miért sírsz?? Ezen hogy lehet bömbizni?????

      <3

      Törlés
  9. Hmmm az normális hogy én bepörgök erre a sztorira??Egyre jobban imádom :D
    Ohh Zayn ahogy szenved a nyílvesszőtől :D És Ziall,esküszöm egyre jobban szeretem őket,persze azért Larry az első,de értük is oda vagyok teljesen ❤
    Harry mint herceg.
    Harry herceg,aki titokban elszökik.
    Harry herceg dögös lovascuccban.
    Harry herceg ahogy nyilaz...
    Ááááááá meghaltam!!Az a vicc,hogy ebben a részben amúgy nem is szerepelt Harry.De azért anélkül is be tudok indulni rá :D :D

    Hmm ismét jó időben komizok,hajnali 6 ésss...olvasom a Tanítványt :D
    Két napja nem alszom,nappal karácsonyi hajcihő van ezért éjjel Tanítványt olvasok.Jó beosztás ;) Nem tudok leakadni róla.Megszállott lettem...És mindjárt befejezem *-*
    Várom a folytatást
    Ölellek
    Emse
    ❤❤❤❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, de imádlak! Komolyan, éjjel olvasod a könyvemet?? Ahelyett, hogy aludnál?? Majd feltétlenül írj , hogy tetszett-e!!!
      A Harrys felsorolástól végem van. Nagyon nevetek... és akkor még nem volt a Harry herceg karddal vív, Harry herceg fürdik , és a Harry herceg ..... khmmmm....;)

      Ölellek<3

      Törlés
  10. Istenem *-* imádom!!! Az ilyen varázslós-misztikus sztorik a gyengéim *-* egyszerűen nem lehet ezzel betelni. És annyira jó hogy Harry herceg :3 kíváncsi leszek majd hogy mi lesz Louisval. Vajon szerelem lesz első látásra? *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen? Én pedig nem szeretem se a mesét, se a középkort. Úgyhogy gondoltam, írok egyet :)))

      Nem,annyit elárulok, hogy ez szerelem lesz még az első látás előtt ;)

      Puszik

      Törlés
  11. YEEEE ZIALL DE SZERETEM ŐKET
    Na várjunk csak, akkor most a kanos Niall, a párjával, aki rühelli a pacit, Liam, akiről annyit tudunk, hogy profin tör fel zárakat, és az elvetemült Harry, aki bármit megtenne a lováért, útra indul...egy táltos kiséretében..LOUISHOZ *.*
    Most, hogy tisztáztuk megyek meghalni, szia.
    Jajjjj nagyon izgatott vagy, esküszöm feldobtad az egész napom, és már a bioszhoz is több kedvem van <33
    Tündér vagy.
    ~B

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tündér, és leszek még gyilkos, mocsokfajzat, angyal és a többi. Ahogy ez lenni szokott. De most kiélvezem pillanatnyi nyugalmat, és iszom egy forró fehércsokit ;)

      Törlés
  12. Drága Beccám!
    Még most fogom a 2. részt olvasni és izgatottan várom.
    Ha elolvasom az egész történetet írok egy jó hosszú véleményt. Remélem megfelel, mert nem tudtam tovább várni az olvasással amíg végzel.
    De előre tudom, hogy imádni fogom - már most is -, mert csodásan írsz:)
    Nórixx

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm.. én ugyan még csak most fedeztem fel a blogot..de remélem lesz esélyem mindent végig olvasni...szuper minden fejezet.<3

    VálaszTörlés