2016. december 25., vasárnap

*Amelia Fog* Strong 1. rész

"Szép estét Nektek! Remélem, mindenki megkapta a várva-várt ajándékot, és kicsit több időt tudott együtt tölteni a családjával, a töménytelen mennyiségű, finomabbnál-finomabb ételekről nem is beszélve… Ha ez mind megvolt, kezdjük el a negyedik történetet is. ;) 
Hihetetlen, hogy Amelia mennyi érzést tud kiváltani belőlem néhány mondattal… Mondjuk azután, hogy olvastam a Through The Darkot, ezen nem is kéne csodálkoznom. Szóval tessék felkészülni az érzelmi hullámvasútra… ez erős (Strong) lesz. :)" 

1. rész

Louis elgémberedett ujjakkal markolt rá az előtte lefékező fekete autó hódarás kilincsére, és az egész arca felderült, amikor a sofőrülés fejtámláján megpillantotta szétterülve a szeretett göndör fürtjeit. A szíve máris hevesebben kezdett verni az őszinte örömtől, amit a tulajdonosuk iránt érzett.
– Szia! – rajongását egy pillanatra sem leplezte, amikor a vezetői ülésből rég nem látott kedvese fürkésző tekintetével találkozott.
– Szia... – köszöntötte viszont a kormányt markoló göndör fiú lényegesen kevesebb lelkesedéssel a bakancsáról épp friss havat letopogó Louist.
– Hiányoztál – sóhajtotta Lou, miután elrendezte magát az anyósülésen, és az ajtót is bezárta maga mögött, kirekesztve a csontig hatoló fagyos decemberi szél betolakodását. Tenyereit összedörzsölte, hogy némiképp felmelegítse átfagyott ízületeit a jó meleg autóban. Odakint a hőmérséklet fagypont alá süllyedt, és ő majdnem fél órán át várakozott a kíméletlen hidegben a szálloda előtt. Butaság volt tőle, ezzel tökéletesen tisztában volt, de képtelenségnek érezte az egy helyben ücsörögést a hall valamelyik fotelében, mert félt. Bele sem mert gondolni a temérdek percekbe, melyeket elpocsékolhat, ha a kényelmet helyezi előtérbe Harry helyett, és hagyja őt idekint rávárakozni. Még ha fordítva is történt, elnézte a másik fél órás késését. Nem akart elszalasztani a vele töltött időből egyetlen percet sem felesleges dolgok miatt, hiszen így is fájdalmasan ritkán látják egymást.
– Te is – válaszolt Harry monoton, érzelemmentes hangszínen, miközben több száz lóerőt pörgetett fel, és kifelé vette az irányt a városból. Haza, ahol már hónapok óta nem jártak együtt – gondolta Louis. Harry nélkül az a ház nem otthon, csupán tégla és malter. Egy rideg épület, ami magányosan árválkodik; pont, mint ő. Akár az elmúlt órákban, tanácstalanul folytatta az alsó ajka szélének ostromlását – folyton nedvesen tartva a sérülékeny bőrt, melyet így könnyedén cserepesre fújt a szél –, ujjaival pedig megszántotta öregrozsdaszín haját, mert nem értette Harry elutasító viselkedését. Három héttel ezelőtt látták egymást utoljára, akkor is mindössze egy fél nap erejéig. Még ideje sem volt rosszat szólni. Igaz, mostanában a kapcsolatuk cseppet sem nevezhető felhőtlennek, ezért határozta el magát, hogy mindent megtesz annak érdekében, hogy boldoggá tegye a kedvesét. De egyelőre , míg nem tudott biztosat, azzal nyugtatta magát, hogy Harry mogorvasága minden bizonnyal a hosszú és fárasztó heteknek tudható be, valamint az ide vezető repülőútnak. Ezek miatt döntött úgy, hogy figyelmen kívül hagyja a korábbiakat, és csacsogással tölti az utazási időt.
– Túl sokáig húztam, de tegnap végül megvettem az utolsó karácsonyi ajándékot is. Nem volt egyszerű választás, de szerintem a húgom örülni fog neki. Már csak a csomagolás és díszítés maradt hátra, de azzal meg akartalak várni. Remek kültéri izzósort választottam. Olyan lesz, mintha valódi jégcsapok csüngnének az eresz alól. Passzol a juharfa világításához. Holnap neki is kezdhetnénk a felszerelésének…
– A hagyományos, színes sorfüzér nekem tetszett… – szólt közbe Harry váratlanul. Louis nem is sejtette , hogy többet kap semmitmondó hümmögéseknél a másiktól, így izgatottsággal vegyes öröm telepedett rá, amikor végre reményt látott Harry kifejtésére valamivel kapcsolatban. Minden idegszálával a párjára koncentrált, ám azonnal megbánta elhamarkodott következtetését, amint meghallotta a szavait. –  Mi baj a régivel?
– Azt két éve tönkretette egy vihar… – jegyezte meg csendesen. El akarta kerülni, hogy felhívja Harry figyelmét a saját hanyagságára, de a csalódottság mégis kikényszerített belőle néhány alig hallható szót.
Mindeközben elhagyták a várost, és az elsuhanó, hótól terhes fenyőket vizslatta, a mögöttük lemenőfélben lévő nappal, melynek sugarai lassan elenyésztek a késő délutánban, mégis érezte az arcán a perzselő tekintetet, ami kizárólag egyetlen személytől érkezhetett.
–  Nem várhatod el, hogy minden apróságra emlékezzek... – morogta Harry bosszús hangon. Zöld tekintetét újra az csúszós útra szegezte, és ritmikátlanul dobolni kezdett a bőrborítású kormány tetején az egyik ujjával, amikor észrevette, hogy válasz nélkül hagyták. Ki nem állhatta, ha figyelemre sem méltatják.
– Cseppet sem apróság – vágott vissza nyersen. Távol állt tőle a hangnem, ezért megnyilvánulása mindkettejüket meglepte. A szája elé akarta kapni a tenyerét, de késő volt. Harry mindent hallott, és hamar megjelent két szemöldöke között az a haragos ránc, melyet az anyósülésben ücsörgő alacsonyabb párja annyira gyűlölt.
– Ezzel kapcsolatban egyedül te érzel így – Harry hangja erőteljesen hangzott fel a szűk térben, mely felerősítette a benne bujkáló megvetést, és ez összetörte Lout, hiába küzdött ellene. Mielőtt felutazott a városba, hogy együtt mehessenek haza, elhatározta magát. Legalább erre a néhány napra el akarta kerülni a veszekedést, de úgy festett, eleve a kudarcra vállalkozott.
– Ha ott lettél volna, te sem vélekednél másként. Elszakadt, mert az öreg diófát, amit kértem, hogy vágjunk ki, kicsavarta a vihar. Apának kellett leszednie a tetőre akadt gallyakat, és az égősor szakadt zsinórját, mivel nekem még mindig tériszonyom van...
– Nagyon kérlek, hagyd ezt! Mit gondolsz, olyan egyszerű otthagyni egy turnét a közepén semmiségek miatt, amit mások segítségével is meg tudsz oldani?! Az emberek számítanak rám, nem repkedhetek folyton jelentéktelen dolgokért! – Harry idegesen söpörte hátra a válláig érő haját, mely a szemébe lógott, frusztráltsága levezetéséhez azonban ez kevésnek bizonyult. Hosszú lába minduntalan több súlyt engedett az érzékeny gázpedálra, mintha annak erőszakos érintésével meg tudná büntetni barátját, amiért tiszteletlenül beszélt vele.
– Jelentéktelen dolgok?! – csattant fel Louis. A göndör szavai nyílhegyként fúródtak a szívébe, pláne a hozzá társuló agresszív viselkedése. – Mi az, amit még annak tartasz?! Nem egy elrontott palacsintáról van szó! Lenyeltem, amikor ellógtad a fürdőszoba újracsempézését…  Elviseltem, amikor lemondtad a könyvem bemutatóját, vagy nem voltál itthon, amikor kiműtötték a bölcsességfogamat – mondván, az csak foghúzás –, mert nem volt választásom! De eszerint téged ezek annyira nem érdekelnek, hogy meg is feledkezel róluk, hova tovább! Jelentéktelennek hívod őket! A te szemedben talán azok, de nekem fontosak, mert mind az életem részei voltak, ellenben veled! – Louis egyre magasabbra emelte a hangját. Egyszerre akarta Harry–re zúdítani minden sérelmét, amit a kapcsolatuk alatt megszenvedett miatta az utóbbi időben, valamint a még be nem következetteket, hiszen sejtette, hogy bőven akadni fog belőle. Félt, mert lassan 25 éves, egy ideje saját családra vágyik gyerekekkel és szerető férjjel, mégsem merte felhozni a témát, mert egyáltalán nem találta helyét a párja mellett, akit az életénél is jobban szeretett. Tele van kételyekkel vele kapcsolatban, és amíg így érez, képtelen rászánni magát az előrelépésre. – Azt mondtad, az emberek számítanak rád… Én is az vagyok, velem mégsem törődsz. Folyton úgy érzem, elhanyagolsz, mert sosem vagy itt, amikor szükségem van rád! – vádolta keserűen a párját.
– Itt vagyok, amikor megtehetem. Egyébként a bankkártyám által mindened meglehet, amire vágysz. Mi kell még? – Louis tátogott, képtelen volt azonnal felelni. Harry ezek szerint nem értette meg mire akar kilyukadni, mi az, amiről le akarja rántani a leplet. A göndör álláspontja világos számára. Abban a hitben él, hogy csak a pénze és a hírneve kell, holott sokkal több: maga a férfi, annak egész lénye. Az sem érdekelte volna Louist, ha nélkülözni kell ezért, sőt, szívesen elcserélné a csillogást szegénységre, amennyiben az azzal járna, hogy a kedvese soha nem hagyja magára. A hírnevet okolta az egymástól való eltávolodásuk miatt, mert az előnyét már rég nem látja. A kacsalábon forgó villa ragyogása megfakult, a rajongók örömteli sikolya idegesítővé vált, a kötelező partikon való részvétel pedig terhessé. A nagy házban csupán a magányt érzi, ami éjszakánként sírásba torkollik, amikor egyedül hajtja fejét az illatos ágyneműre, és magához öleli Harry párnáját, hogy magába szívhassa az illatát, azonban a sajátján kívül nem érez mást rajta. Ezután a telefonjáért nyúl, hogy legalább a hangját hallja, végül reggelig fontolgatva markolássza, mert fél felhívni a szerelmét, nehogy rosszkor zavarja.
– Melanie–nak is ezt mondod, ha hiányol?  – kérdezte ellenségesen. Harry nem felet azonnal, elfehéredett ujjpercekkel szorította a kormányt, egyre gyorsabb tempóban véve a szlalomszerű kanyarokat, ami Louis szemében vallomás volt. – Sejtettem… Régóta tudok róla, láttam az SMS–ét. Megköszönte a múltéjszakát… Legalább udvarias… Illik hozzád. Kár, hogy egy ribanc... – szarkasztikus megjegyzését nem rondította el az a néhány száz könnycsepp, ami feltörni készült belőle.
– Ne nevezd így! – rótta meg Harry, és ez volt az utolsó csepp a pohárban. Louis határozott mozdulattal felrántotta a cipzárkocsit a  kabátján, a sapkáját a fejére húzta, és a kilincs után nyúlt.
– Állj meg! Kiszállok!– Túl sok volt neki, hogy Harry a szeretője pártját fogta helyette. Legjobbnak látta, ha innentől külön folytatják az utat.
– Itt!? – horkant fel Harry. – A semmi közepén vagyunk... A következő lakott terület 30 mérföld. Gyalogolni óhajtasz? – gúnyolta ki gondolkodás nélkül.
– Inkább, mint egy levegőt szívni veled! – kiabálta Louis. Harry túl messzire ment azzal, hogy kinevette. Lou mellkasa égett, mintha keresztül döfték volna, pedig a merénylet verbálisan történt. Szüksége volt térre; menekülni akart, hogy átgondolhassa a történteket, mert érezte, egyre inkább nő köztük a távolság. Egyedül ő az, aki kapaszkodott a haldokló kapcsolatukba, ugyanis a másikat szemmel láthatóan cseppet sem érdekelte. Még arra sem sajnálta az energiáját, hogy tagadja, valaki más ágyába is bebújt, ezzel megalázva Louist. – Állj meg!
– Nem. Eszem ágában sincs – ellenkezett flegmán Harry.
– Azt mondtam, állj, különben a mozgó autóból szállok ki! – csattant fel. Louis üres fenyegetésnek szánta, de ahogy felfedezte az alul maradás ismerős érzését, egyre komolyabb elhatározás ért benne. Elhivatottan markolt a kilincsre, készült felrántani, ezzel egy időben pedig kioldotta a biztonsági övet...
– Mit művelsz?! – kiáltott fel Harry, amikor szembesült az elhamarkodott cselekvéssel. Gyorsan lezárta az ajtókat, mert attól tartott, a feldúlt fiú nem gondolkodik tisztán, és a végén még képes kárt tenni magában.
– Elmegyek! – kiabálta a kisebbik magából kikelve. – Nem bírom ezt tovább elviselni… Elhagylak! – jelentette ki keményen megnyomva az utolsó szót, ami a szemébe azonnal könnyeket csalt. De kifolyni már nem volt idejük... Látta Harry arcán átsuhanni az értetlenséget, majd a haragot. A göndör a fékre taposott, a fekete kocsi azonban kiszámíthatatlanul tovább csúszott a jégpáncélos úton, egyenesen az út széle felé sodródva. Louis ajkai sikolyra nyíltak, de minden túl gyorsan történt ahhoz, hogy bármilyen hangot kiadjon... Csupán egyetlen gondolatra marad ideje: nincs bekötve. Hatalmas rántást érzett, majd erőteljes rázkódások sorozatát. Egyik döccenést a másik után... Teste tehetetlenül csapongott az ülés és a műszerfal között, ezért minden erejével azon volt, hogy kitámassza magát valamilyen módon. A hatalmas ütések ellenére a fájdalom egyelőre elkerülte. Ami jobban foglalkoztatta, az az imádkozás. Nem érhet így véget az életük, mert nem ezeket a szavakat szánta az utolsó perceikre Harrynek... Halványan észlelte, ahogyan fák törzsei suhannak el mellettük, melyek ráébresztették, egyszer megfékezik őket, véget vetve a fékevesztett száguldásnak... A következő nagy erejű ütközésnél azonban képtelen volt felfogni az ütést, és a feje akadálytalanul csapódott a magasra állított biztonsági öv burkolatának, sötétségre ítélve elméjét.
.
.
.

20 megjegyzés:

  1. Bevallom egy ideig (két másodperc) fontolgattam hogy elolvassam e mert amúgy se vagyok jó passzba és azért a felénél már éreztem hogy szomorú lesz. De szerencsére elolvastam. És..
    Te jó ég szegény Lou! Remélem nem lesz nagy baj.. Harry meg egy pöcs. Eddig legalábbis. Nem szeretem az ilyen szomorú sztorikat.. Túl reális. De ahh annyira jól írsz hogy muszáj elolvasnom. Legszivesebben most egybe az egészet legyürném :D Louis szenvedését szinte a sajátomnak éreztem.. ebbe a sztoriba tutti ő lesz a kedvenc karakterem :)
    Puszi: ~N~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Külön köszönet, amiért a pocsék hangulatod ellenére is elolvastad a történetem bevezető fejezetét. :)
      Egyet kell értenem veled. Sajnos a szomorú sztorik hátránya, hogy tényleg a realitás érzésével egyezkedik. Mégis elolvassuk őket... :D Hát nem furcsa? Hisz fűt minket a kíváncsiság, és a reménykedés egy jobb végzetért.
      (Egyébként én sem szeretem őket. :D )
      Köszönöm a dicséretet! Remélem a további részek is elnyerik a tetszésedet :)
      Puszi <3

      Törlés
  2. Atyaaa uuuuuuuuuuuuuuuuur isssteeeeeeeen!! Ezt nem hiszem el! Ez.valami.zseniáliiiis!!
    Nagyon rossz èrzès ki mondani mert egyszerűen IMÁDOM Harryt, de most nagyon utálom.... Hogy tudott igy viselkedni?? Ès mègis ki a fraaaaanc az a Melani?? Nagyon haragszom most Harryre... Ès amit szegèny Lou èrezhetett... Na azt a fájdalmat soha de soha nem szeretnèm át èlni.... Annnnnnnnyiraa sajnálooom😢😢Nagyon remèlem h nem lesz nagy baja szegènykènek... Isteeenem... Nem jutok szohoz! Annyira jo ez a törtènet! Komolyan mondom imááádooom!!
    Kèrlek kèrlek kèrlek kèrlek hozd a kövi rèszt minnèl hamarabb mert egyszerűen nem birooom,!!
    XxMayHolloway💋💋

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XD Köszönöm!
      Jó munkaként könyvelem el, ha sikerült kétes érzelmeket kiváltanom. Szegény Harryt nem akartam felhasználni, mint utálni való karaktert, de nem maradt más választásom. :/
      Szép sorjában minden ki fog derülni, ezt garantálom! Még két rész, pontosabban egy, ugyanis a folytatást már olvashatod is! :)
      Örülök, hogy tetszett! :)
      Puszi <3

      Törlés
  3. Csak ennyit irok: Most sem csalódtam benned 😘❤💋

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Örülök, hogy itt is találkozunk, annak meg kiváltképp, hogy nem okoztam csalódást.
      Láttam a másik kommented, ne csüggedj, hamarosan ott is találkozunk! ;)
      Ami ennek a történetnek a folytatását illeti, már olvashatod is :)
      Puszi <3

      Törlés
  4. Nem akartam elolvasni, huh, de meglattam, hogy vitatkoznak, es bumm......
    Sirok, mennyire tetszik,kar lett volna kihagyni. Jesszus, Harry olyan tipikuuuus. :D Tipikus faszfej, tipikusan keson jon ra a dolgokra, tipikusan szegeny Lou. Ehw, de tenyleg. Ez most nem rossz tipikusozas tolem, csak ilyen megjegyzes, es... okay, mindegy, a lenyeg, hogy tetszett. Ja.
    Khm, lehet gonosz vagyok, de orulok, hogy Lou kirepul, legalabb Harry eszhez ter majd. Mert hat eszhez fog, k? K!
    xxLiz egy ertelmetlen hozzaszolassal

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Gyakran én is hasonlóképpen járok, szóval egy csónakban evezünk XD
      Nyugi, értettem én. Minden szót. :DD Tetszik a lelkesedésed, remélem a továbbiakban sem okozok neked csalódást!
      A következő rész már elérhető! Kíváncsi vagyok mennyire sikerült benne a kedvedre tennem. :D
      Puszi <3

      Törlés
  5. Huh.Hát őszintén én sem akartam elolvasni, mert láttam, hogy szomorú lesz, és most néztem meg egy bőgős filmet, de nem bírtam megállni, hogy ne olvassam el.Egyszerűen fantasztikus a történet!Annyira válóságos, és úgy bele tudom képzelni magam!Annyira át tudtam érezni, amit Lou érezhetett, és Harry egy fasz, haragszom rá!De ennek ellenére tényleg nagyon tetszik!Kíváncsi vagyok, mit hozol ki belőle!:)
    XxZoe

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zoe!
      Köszönöm a dicséretet! Örülök, hogy sikerült olyasmit alkotnom, ami ennyire megérintett.
      Szegény Harry, úgy látom egyenlőre nem valami közkedvelt szereplő az olvasók körében, viszont megértem. A viselkedése nekem sem lenne imponáló, ha egy valóságos személyt testesítene meg.
      Remélem a továbbiakban azért képes lesz bebizonyítani, hogy mindenki változhat, ha megvan hozzá a kellő akarat. ;)
      A következő részt már olvashatod is! :)
      Puszi <3

      Törlés
  6. Borongós hangulatot áraszt, szeretem a drámai indítását, nagyon jól írsz. Kiváncsi vagyok milyen lesz ha ki süt a nap?:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm szépen! :) Örülök, hogy elértem a várt hatást, és ezzel a te kedvedre is tettem egyszerre.
      Nem is olyan soká megkapod a kérdésedre a választ :) A második rész már elérhető!
      Kellemes olvasást!
      Puszi <3

      Törlés
  7. Na jó...nekem ez sok. Harry egy köcsög. És én utálom,ha Harry egy köcsög!! És Lou szegény...hogy lehet ennyire érzéketlen és bunkó valaki, pláne Harry?! Én ezt nem tudom feldolgozni :'(
    És autóbaleset is, ráadásul így,miért?! D: Happységre vágyom, mert fizikai szenvedést okoz, hogy ilyen viszonyban vannak
    Mindenesetre csodálatos a történet, és akármilyen depis vagy fájdalmas, tovább fogom olvasni <3
    Puszi
    Emse

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Kicsit tartottam ettől a történettől, hogy karácsonyra, pont egy ilyen hangvételű irományt készítsek, de azért reménykedem a legjobbakban!
      Elárulom, nekem is okozott némi fájdalmat, hogy szegény Louis karakterét megint szenvedésnek vetem alá, de igyekszem egyengetni a sorsát.
      Köszönöm, hogy minden rossz ellenére elolvastad, és továbbra is követed az eseményeket :)
      A folytatást már eléred! :)
      Puszi <3

      Törlés
  8. Egyszerűen imádom az írásaid! :)
    Eddig ez kissé nyomott hangulatú, de ettől függetlenül ugyanolyan lelkesen fogom olvasni! ;)
    xoxo. E.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Örülök a találkozásnak! :)
      Sajnálom, nem túlságosan karácsonyos, de talán a mondanivalója majd kárpótolni fog érte. ;)
      Köszönöm, hogy velünk maradsz! A folytatást már eléred, azon kívül még egyetlen rész várható. Kíváncsi vagyok a véleményedre :)
      Puszi <3

      Törlés
  9. Ugye tudod, hogy nagyon imádom a stílusodat? Ha nem mondtam elégszer, akkor itt is megteszem! <333 Örülök, hogy itt vagy! Puszillak!

    Sam xXx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :D
      Újfent ezer hála és köszönet érte! :) Igazán örülök, hogy sikerült itt is megőriznem a kifejezésmódomat. Igyekeztem ám! :D

      Én tartozom hálával, amiért itt publikálhatok, hiszen ez már egy külön elismerésnek számít :)

      Puszi <3

      Törlés
  10. Szia Boldog ÚJ Évet!
    Ez fájt, abba akartam hagyni már az elején, mert depis leszek ezektől, de aztán csak olvastam és olvastam és vge lett és most sokkban vagyok, Harryt megölöm jó? Louisért meg megszakad a sziveeeem *imdkozik, hogy pozitív dolog legyen pls*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Neked is! :))
      Nézd el kérlek a kései válaszomat. Nem sűrűn jövök fel ide, és csak most láttam a kommentedet.
      Nagyon örülök, hogy a félelmeid ellenére is elolvastad :D Gyakran én is így járok, sőt! Olykor a végével kezdem a sztorikat, nehogy csalódjak. (A kedvenc karakterem általában a történet vége előtt elhalálozik, ezért mostanság már nem választok, hogy megóvjam az életüket. XD )
      Azért lassan a heves gondolatokkal :D Remélem tovább olvastad, mert a karácsonyi történetek akkor jók, ha boldogan végződnek ;)

      Puszi <3

      Törlés