2017. február 10., péntek

Utolsó idei bejegyzés

Sziasztok! Körülbelül 15 e-mailt kaptam (köszönöm szépen), amelyben kértétek, hogy osszam meg a larry attraction blog linkjét. Úgy gondoltam, bemásolom ide, így mindenki elérheti. A következő írások ott fognak futni karácsonyig. Mindenkinek jó olvasást, és szeretném megköszönni azt a sok pozitív levelet, amit e-mailen írtatok nekem. Olyan nagyon sokat jelent, hogy képtelen lennék elmondani, szavakba önteni! Köszönöm. Mindenkinek. Szép napokat Nektek! 



7 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Nagyon orulok h ratalaltam erre a blogra, imadom rajta a torteneteket! Egy olyan kerdesem lenne h Sam Wilberry - Eighteen c. tortenetenek lesz folytatasa? Nagyon szeretnem tovabb olvasni! :) Persze az osszes tobbit is, ami felbe maradt! ;)
    Koszonom, ha valaszoltok!

    D.~

    VálaszTörlés
  2. Helloo!
    Nem tudom mi van, de folyton eltünnek Becca irományai... Először a Four, most pedig a Stay Strong?? A kedvenc történetem egyik volt, és most nem tudom újraolvasni... Kérlek, valaki válaszoljon, kell nekem az a történet, pls!! Minden évben újra szoktam olvasni... ����

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! A stay Strong/sorsom te vagy könyv formájában olvasható már, a four (festett testek 4) is majd erre a sorsra jutott a közeljövőben.

      Törlés
  3. Hello! Nagyon tetszik ez a blog, szinte az összes részt elolvastam. Egyetlen kérdésem volna. A FOUR miért került le a blogról? Esetleg fennt van máshol ahol el lehetne olvasni? Nagyon tetszett és kicsit csalódott vagyok, hogy már nincs fennt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Lehet már választ találtál rá. A four könyvként fog majd megjelenni a festett testek 4. részeként. Azért nem olvasható már blogon.

      Törlés
  4. nemm rosz ez a blog mitnemongyak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igenn szerintem is naggyon jó szercsizem az ilyeneket már kiskorum óta is

      Törlés